Завдання для дистанційного навчання
2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Вітаю вас,шановні дев'ятикласниці! Наступні тижні ми з вами
працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний
матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.
9-А,Б КЛАСИ
Урок №33 за 24.05.22
ТЕМА. Віртуальна подорож. Незвичайні музеї України.
Шановні учениці! Підходить до кінця навчальний рік.
І, сьогодні, я пропоную вам здійснити віртуальну подорож різними музеями України, щоб побачити різноманіття українських виробів декоративно-ужиткового мистецтва, які виготовлялися протягом багатьох століть,щоб ближче ознайомитись з історією,культурою та традиціями нашої країни.
Прошу передивитися відеоролики
Бажаю вам мирного, спокійного, гарного відпочинку!
До зустрічі у новому навчальному році!
Урок №32 за 17.05.22
ТЕМА. Узагальнення та систематизація отриманих
знань за рік
ЗАВДАННЯ
1.Повторити записи в зошиті.
2. Пройти онлайн-тестування до 19.05
до 20.00 год. за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3205080
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Урок № 31 (за
10.05.22)
ТЕМА. Проєктування майбутньої професійної
діяльності
Очікувані
результати:
- ознайомишся з
формулою правильного вибору професії;
-
З типами професій;
-
Дізнаєшся,які бувають протипоказання та професійні хвороби.
ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати матеріал
§24 стор.261-272 електронного підручника «Трудове навчання.9 клас» автора Терещук за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/950-trudove-9-klas-tereschuk-divchata.html
2.Передивитися презентацію.
3.Передивитися відеоролик
4.Виконати усно практичну роботу на стор.270
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дати письмово відповідь
в зошиті на запитання №1,2,3 на стор.270
Фото з виконаним дом.завданням надіслати до 17.05.22 на електронну адресу
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Урок № 30 (за
03.05.22)
ТЕМА. Український етнічний стиль
Очікувані
результати:
- ознайомишся з
елементами українського національного одягу,українського костюму;
-
З регіональними ознаками українського етнічного стилю одягу;
-
З українським етнічним стилем інтер’єру.
ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати матеріал
§16 стор.161-173 електронного підручника «Трудове навчання.9 клас» автора Терещук за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/950-trudove-9-klas-tereschuk-divchata.html
2.Передивитися презентацію.
3.Передивитися відеоролик
4.Усно відповісти на запитання №1, 5,6 на стор.173
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дати письмово
відповідь в зошиті на запитання №2,3,4 на стор.173
Фото з виконаним дом.завданням надіслати до 10.05.22 на електронну адресу
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Урок №29 за 26.04.22
ТЕМА.Узагальнення знань з теми «В’язання виробів спицями»
ЗАВДАННЯ
Для систематизації та узагальнення знань пройти онлайн-тест до 03.04. до 23.00 год. за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7885101
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Урок №26,27,28 за 05.04.22,12.04.22,19.04.22
ТЕМА В’язання спицями. Чохол на кружку
Очікуванні результати
- Навчишся в'язати чохол на кружку спицями узором «Джгут»
- Виконувати остаточну обробку та оздоблення виробу.
ЗАВДАННЯ
1.Передивистись презентацію
2. Ознайомитись з інструкційною карткою на слайдах №13-17
3. Передивитись відеоролик за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=U-JX9iQV--4
4.Зв’язати чохол узором «Джгут» за власним бажанням та розміром,дотримуючись правил БЖ при роботі зі спицями
5. Фото з виконаним завданням №4 надіслати до 26.04 на електронну адресу
Бажаю успіхів та творчого натхнення!
Урок №25 за 29.03.22
ТЕМА. Вправи на в’язання виворітними
петлями на спицях
Очікувані результати:
-
Закріпити вміння набору петель;
-
Набути навички вив’язування виворітних петель;
- Навчитися виконувати панчішну в'язку
ЗАВДАННЯ
1.Повторити техніку набора
петель.
Передивиться відеоролик (див.урок №19)
2.Опрацювати матеріал ел.підручника
на стор.34-39 «Трудове навчання.9 клас»
автора Терещук за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/950-trudove-9-klas-tereschuk-divchata.html
3.Передивитися відеоролик
4.Виконати
практичну роботу «Виконання панчішної в’язки» на стор.38-39 ел. Підручника. Для зразка
набрати 30 петель та пров’язати лицьовими петлями 20 рядків
5.Дотримуватись
правил
БЖ під час в’язання спицями
ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ
ПІД ЧАС В’ЯЗАННЯ СПИЦЯМИ.
1. В'язати
треба, сидячи на стільці зі спинкою і постійно стежити за осанкою. У процесі
в'язання не нахилятись близько до спиць. Підставити під ноги стільчик.
2.
Освітлення повинно
бути м'яким, але достатнім для того, щоб добре були видно петлі. Світло
має падати на руки зліва зверху і ледь позаду.
3.
Під час в'язання
темними нитками бажано стелити на коліна світлу тканину, а під час в'язання
світлими — темну.
4.
Через 40-50 хв
необхідно робити перерву для активного відпочинку. Корисно зробити гімнастичні
вправи.
5.
Перед в'язанням
вимити руки, щоб не забруднити нитки.
6.
Робоче місце має бути
добре упорядкованим. Інструменти та матеріали для роботи зберігати в
спеціальних чохлах, корзинках тощо. Спиці треба носити не в пластикових
пакетах, а в твердій упаковці, розміщуючи горизонтально.
7.
Спицями працювати
обережно, щоб не поранити ні себе, ні інших. З цієї причини не можна сидіти
близько один біля одного під час в'язання.
8.
Ножиці слід зберігати
із зімкненими лезами, а передавати їх товаришу — вперед кільцями.
Фото з виконаним завданням №4 надіслати до 05.04.22 на електронну адресу
БАЖАЮ УСПІХІВ!
9-А,Б КЛАСИ
Урок №20 за 08.02.22
ТЕМА. Вправи на в’язання
лицьовими петлями на спицях
Очікувані результати:
-
Закріпити вміння набору петель;
-
Закріпити навички вив’язувати лицьові петлі.
ЗАВДАННЯ
1.Повторити техніку набора петель.
2.Опрацювати матеріал ел.підручника
на стор.31-35 «Трудове навчання.9 клас»
автора Терещук за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/950-trudove-9-klas-tereschuk-divchata.html
3.Виконати практичну роботу «Виконання основних елементів в’язання(лицьових петель)» на стор.35 ел. Підручника. Для зразка набрати 30 петель та пров’язати лицьовими петлями 20 рядків
4.Дотримуватись
правил
БЖ під час в’язання спицями
ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ
ПІД ЧАС В’ЯЗАННЯ СПИЦЯМИ.
1. В'язати
треба, сидячи на стільці зі спинкою і постійно стежити за осанкою. У процесі
в'язання не нахилятись близько до спиць. Підставити під ноги стільчик.
2.
Освітлення повинно
бути м'яким, але достатнім для того, щоб добре були видно петлі. Світло
має падати на руки зліва зверху і ледь позаду.
3.
Під час в'язання
темними нитками бажано стелити на коліна світлу тканину, а під час в'язання
світлими — темну.
4.
Через 40-50 хв
необхідно робити перерву для активного відпочинку. Корисно зробити гімнастичні
вправи.
5.
Перед в'язанням
вимити руки, щоб не забруднити нитки.
6.
Робоче місце має бути
добре упорядкованим. Інструменти та матеріали для роботи зберігати в
спеціальних чохлах, корзинках тощо. Спиці треба носити не в пластикових пакетах,
а в твердій упаковці, розміщуючи горизонтально.
7.
Спицями працювати
обережно, щоб не поранити ні себе, ні інших. З цієї причини не можна сидіти
близько один біля одного під час в'язання.
8.
Ножиці слід зберігати
із зімкненими лезами, а передавати їх товаришу — вперед кільцями.
Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 15.02.22 на електронну адресу
БАЖАЮ УСПІХІВ!
9-А,Б КЛАСИ
Урок №19 за 01.02.22
ТЕМА. Вправи на в’язання
лицьовими петлями на спицях
Очікувані результати:
-
Закріпити вміння набору петель;
-
Ознайомитися з видами лицьових петель та технікою їх
виконання;
-
Навчитися вив’язувати лицьові петлі.
ЗАВДАННЯ
1.Повторити техніку набора петель.Передивиться відеоролик
2.Опрацювати матеріал ел.підручника
на стор.31-35 «Трудове навчання.9 клас» автора Терещук за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/950-trudove-9-klas-tereschuk-divchata.html
3.Передивитися відеоролик
4.Виконати
практичну роботу «Виконання основних елементів в’язання(лицьових петель)» на стор.35 ел. Підручника.
Для зразка набрати 30 петель та пров’язати лицьовими петлями 20 рядків
5.Дотримуватись
правил
БЖ під час в’язання спицями
ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ
ПІД ЧАС В’ЯЗАННЯ СПИЦЯМИ.
1. В'язати
треба, сидячи на стільці зі спинкою і постійно стежити за осанкою. У процесі
в'язання не нахилятись близько до спиць. Підставити під ноги стільчик.
2.
Освітлення повинно
бути м'яким, але достатнім для того, щоб добре були видно петлі. Світло
має падати на руки зліва зверху і ледь позаду.
3.
Під час в'язання
темними нитками бажано стелити на коліна світлу тканину, а під час в'язання
світлими — темну.
4.
Через 40-50 хв
необхідно робити перерву для активного відпочинку. Корисно зробити гімнастичні
вправи.
5.
Перед в'язанням
вимити руки, щоб не забруднити нитки.
6.
Робоче місце має бути
добре упорядкованим. Інструменти та матеріали для роботи зберігати в
спеціальних чохлах, корзинках тощо. Спиці треба носити не в пластикових
пакетах, а в твердій упаковці, розміщуючи горизонтально.
7.
Спицями працювати
обережно, щоб не поранити ні себе, ні інших. З цієї причини не можна сидіти
близько один біля одного під час в'язання.
8.
Ножиці слід зберігати
із зімкненими лезами, а передавати їх товаришу — вперед кільцями.
Фото з
виконаним завданням №4 надіслати
до 08.02.22 на електронну адресу
БАЖАЮ УСПІХІВ!
9-А,Б КЛАСИ
Урок № 4 (за 28.09)
ТЕМА. Технологія вишивання гладдю
Очікувані результати:
- ознайомитися з технікою вишивання двобічною
та полтавською гладдю;
- виконувати тренувальні вправи з вишивання різними
видами гладі
ЗАВДАННЯ
1.Передивитися відеоролики за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=J9ff-yNMI58
https://www.youtube.com/watch?v=YNaL0suiRF0
2. Опрацювати та
записати в зошит теоретичний матеріал
Виконання узору двобічною гладдю
Послідовність
виконання:
Ø Переведіть рисунок на
тканину.
Ø Закріпіть нитку
петлею на двох-трьох нитках тканини (а), якщо кількість ниток для вишивання
парна, або декількома невеликими стібками біля центра квітки в правому куті пелюстки,
якщо кількість ниток для вишивання непарна (б).
Ø Голку
вколюйте і виводьте зліва направо точно на лінію контуру узору. Щоб стібки
гладі розходилися промінцями від центра квітки по колу, чергуйте довгий стібок
і стібок, коротший на 1,5—2 мм (в).
Ø Кінець
робочої нитки за необхідності закріпіть стібками з лицьового боку роботи в тому
місці, де буде ще виконуватися вишивка (г). Можна використати і звичайний
спосіб закріплення (із виворітного боку роботи під стібками узору) (д).
Ø Під
час вишивання листків стібки кладіть у напрямку жилок (є).
Виконання узору полтавською
гладдю
Послідовність
виконання:
Ø Переведіть
рисунок на тканину.
Ø Стібки
гладі виконуйте зліва направо. Нитку закріпіть петлею або стібками.
Ø Голку
вколіть праворуч через 1,5 см і виводьте вліво через З—4 мм знизу під стібком
(а).
Ø Голку
вколюйте по діагоналі через 5—6 мм над стібком і виводьте біля початку першого
стібка (б).
Ø Наступні
стібки робіть паралельно один одному. (При довжині стібка від 2 до 3 см зверху
робіть два-три діагональні стібки.)
Ø У
круглих квітах стібки розташовуйте так само, як і у двобічній гладі, щоб вони
розходилися, як промені, від середини квітки (в). При вишиванні листків стібки
гладі розташовуйте паралельно один одному.
3. Виконати тренувальні вправи з
вишивання двобічною гладдю
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
Виконати тренувальні вправи з
вишивання полтавською гладдю
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Урок № 3 (за 21.09)
ТЕМА. Розробка композиції орнаменту вишивки гладдю, її особливості.
Очікувані результати:
-
дізнаєшся про особливості для складання
композиції вишивки гладдю;
- навчишся розробляти
композиції орнаменту вишивки гладдю;
ЗАВДАННЯ
1. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом
Розробка композиції вишивки.
Художня якість вишивки
значною мірою залежить від композиції малюнка — творчого поєднання різних
елементів узору, однакових за змістом, кольором, формою.
Композиція малюнка для
вишивки повинна відповідати багатьом вимогам:
1. Насамперед
вона залежить від призначення і форми оздоблюваного виробу, якості матеріалу.
Не можна, наприклад, оздоблювати легкі тканини важкою, щільною вишивкою.
2.
Узор
вишивки повинен відповідати характеру переплетіння ниток і роду волокон
тканини, а сама вишивка — художнім вимогам до даного виробу.
3. Вишивка ні в якому разі
не повинна заважати практичному призначенню виробу і в той же час має робити
його гарним.
4.
Слід
також ураховувати, що кожний виріб потребує свого особливого композиційного
рішення.
5.
Для
композиції вишивки особливо характерна орнаментальність.
Стилізація
малюнка для вишивання.
Типовою рисою вишитого орнаменту є його
стилізоване трактування.
Стилізація
— це
творча переробка форм реального світу з найбільшим художнім узагальненням,
виявленням його умовних декоративних якостей. Для відтворення у вишивці краси й
гармонії природних форм навколишнього середовища треба знати прийоми стилізації.
Стилізуючи декоративну
форму в технічний малюнок, слід приділяти особливу увагу узагальненню
природних форм, виявленню їхніх конструкторських особливостей, тобто визначенню
геометричної форми і правильному вибору техніки самої вишивки.
2. Розробити
композицію для вишивки святкової серветки.
Приклади
композицій
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
Оформити (розфарбувати) ескіз
малюнка з композицією для вишивки святкової серветки гладдю (не обов’язково
ту, яку ви будете вишивати)
Фото з домашнім завданням надіслати до 28.09 на
електронну адресу
БАЖАЮ УСПІХІВ!
9-Б клас
Шановні учениці 9-Б класу! Наступні два тижня ми будемо проводити заняття з вами за
дистанційною формою.
Урок №2 за 14.09
Тема. Історія і традиції
української народної вишивки. Інструменти та матеріали для вишивання гладдю.
Очікувані результати:
-
ознайомитись з історією і традиціями української народної вишивки,
-
розвивати творчі здібності,
-
навчитись розрізняти шви за
технікою і способом виконання.
Завдання
1.Передивитися презентацію
2.Записати в зошит теоретичний матеріал зі слайдів №14,22
3.Записати в зошит конспект «Інструменти та матеріали для
вишивки гладдю»
Щоб приступити до роботи потрібно
добре підготуватися. Для цього слід звернути увагу на наступні інструменти:
Матеріали та інструменти для вишивання гладдю
Художня виразність
вишивки залежить від правильного добору матеріалів та інструментів. Їх
вибір здійснюють відповідно до способу вишивання її призначення готової роботи.
Матеріали поділяють на два види: матеріал як основа — тканина, на якій
вишивають, та матеріал, ким вишивають, — нитки.
Тканина для вишивки гладдю може
бути сама різноманітна: бавовняна або лляна, з бязі або сатину, шовкова або
драповая. В залежності від товщини тканини вибираються голки. Чим товща
тканина, тим більше порядковий номер голок (градація від 1 до 12 докладніше
описано вище). Легка вишивка гладдю типу білої (як говорилося раніше,
виконується на білій тканині білими нитками, звідси і назва - "біла
гладь") зазвичай виконується на тонких тканинах. Також можна прикрашати
вишивкою вже готові вироби. У цьому разі здійснюється вибір не тканини, а
об'єкта облагороджування.
Нитки добирають відповідно до особливостей тканини й
техніки вишивання. Вони повинні бути міцними, рівними і не линяти. Найчастіше
використовують нитки „муліне", але вишивають і такими нитками, як: ірис,
штапельні, шерстяні, напівшерстяні та ін. Можна виконувати вишивку нитками
основи із тканини, якщо вони достатньо міцні. Для цього 0,5 м тканини ріжуть на
смужки завширшки 5 см паралельно пружку тканини. Нитки утоку висмикують, а
нитки основи готують для вишивання: зволожують і, натягуючи, прасують або
щільно намотують на скляну посудину й дають просохнути.
Для вишивання
необхідно мати такі інструменти та пристосування: голки, ножиці,
п'яльці, наперсток й сантиметрову стрічку.
Голки для вишивання
добирають відповідно до щільності тканини і вишивальних ниток. На льняних та
бавовняних тканинах вишивають голками середнього розміру. Зручно вишивати
спеціальною голкою з подовженим овальним вушком і гладенькими краями. У таку
голку легко заселяти потовщену нитку або кілька ниток „муліне".
Завжди потрібно пам'ятати, що
використання п'яльців є необхідним і обов'язковим
пристосуванням, якщо мова йде про вишивку гладдю. Ні в якому разі тканина не
повинна провисати. Необхідно міцно закріпити її, за необхідності придбати
п'яльці з металевим гвинтом.
Домашнє завдання
-
Повторити
правила безпеки життєдіяльності під час вишивання
-
Підготувати
інформаційний матеріал за темою «Історія розвитку української вишивки»(до двох
сторінок в електронному варіанті ). Ця інформація вам потрібна буде для
складання проєктної документації «Вишивка гладдю».
Бажаю успіхів!
2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
9-А,Б
класи
Вітаю
вас, шановні дев’ятикласниці! Під час карантину ми будемо з вами
працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал,
виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.
Урок
№29 за 05.05.21
Тема. Узагальнення знань з теми «В’язання
виробів»
Завдання
Для
систематизації та узагальнення знань пройти онлайн-тест
до 12.05. до 10.00 год. за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8262719
Бажаю успіхів!
Урок №26,27,28 за 14.04.21,21.04.21,28.04.21
Тема. В’язання спицями. Чохол на кружку
Очікуванні результати
-
Навчишся в'язати чохол на кружку спицями узором «Джгут»
-
Виконувати остаточну обробку та оздоблення виробу.
Завдання
1.Передивистись презентацію
2. Ознайомитись з інструкційною карткою на слайдах №13-17
3. Передивитись відеоролик за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=U-JX9iQV--4
4.Зв’язати чохол узором «Джгут» за власним бажанням та розміром,дотримуючись правил БЖ при роботі зі
спицями
5. Фото з виконаними завданнями №4 надіслати до 05.05 на електронну адресу
Бажаю
успіхів та творчого натхнення!
Урок №16-17 за 13.01,20.01.2021
Тема. Виготовлення серветки технікою «Вишивка
гладдю»
1.Закінчити вишивати елементи серветки полтавською гладдю, двобічною гладдю.
2. Записати у зошит рекламу(представлення) вашої серветки. Для цього можна скористатися таблицею,охарактеризував кожні вимоги до виробу
3. Фото з готовою вишитою серветкою та рекламою
прошу надіслати до 22.01 на електронну пошту
Немає коментарів:
Дописати коментар