10 клас.Захист України. Основи медичних знань

 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Вітаю вас,шановні десятикласниці! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

            

       Урок №52 


ТЕМА. Мої безпечні канікули

Шановні учениці! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролики. 



Бажаю вам мирного, спокійного, гарного відпочинку! 

        До зустрічі у новому навчальному році!

Бережіть себе!


Урок №51 за 24.05.22(10-А), за 25.05.22 (10-Б)

 

ТЕМА. Правила безпечної поведінки в умовах воєнного стану.

 

Шановні учениці! Попереду у вас літні канікули. Але в нашій рідній Україні триває війна. І зараз немає такої області, де б не лунали тривожні сирени. Тож, давайте ще раз пригадаємо правила поведінки під час надзвичайної ситуації воєнного характеру та як надати першу медичну допомогу.

Пропоную передивитися відеоролики


                                

Бережіться,усе буде Україна!

Урок №50 за 20.05.22

ТЕМА.  Правила поведінки під час повітряної тривоги

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

У будівлі:

взяти тривожний рюкзак;

зайти в укриття (це може бути підвальне приміщення чи паркінг);

якщо немає спеціального укриття, потрібно спуститися на нижчі поверхи будівлі та обрати безпечне місце (подалі від вікон).

У квартирі:

важливо знайти місце за тримальною стіною (найчастіше це біля вхідних дверей);

у жодному випадку не підходити до вікон;

сісти на підлогу;

накрити тіло й голову ковдрою чи іншими речами.

У потязі:

нахилитися нижче рівня вікон і закрити голову руками.

На вулиці:

зайти в найближче укриття (часто в містах є позначки «укриття» або маршруту до нього).

Якщо немає змоги знайти найближче укриття, то важливо:

триматися на відстані від магазинів із вітринами;

лягти на землю біля високого бордюру, бетонних блоків;

закрити голову руками.

Якщо ви почули вибухи, залишайтеся в безпечному місці, не підходьте до вікон. Не фотографуйте/не знімайте місце обстрілів. Також не виходьте з укриття раніше ніж за 10 хвилин після відбою повітряної тривоги.

Бережіть себе та своє життя!


Урок №49 за 17.05.22(10-А), за 18.05.22 (10-Б)

ТЕМА.   Узагальнення  та систематизація отриманих знань за рік

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті.

2.    Пройти онлайн-тестування  до 19.05 до 20.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6827993

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №48 за 13.05.22

ТЕМА. Попередження виникнення можливих надзвичайних ситуацій.

            Очікувані результати:

-         Дізнаєшся, які заходи здійснюються ЄДСПР для попередження НС;

 - Ознайомишся, які права та обов'язки мають громадяни у сфері цивільного захисту

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал підручника на стор.128-133  за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.     Передивитися презентацію

3.     Дайте  письмово в зошиті відповіді на запитання,які подані на слайді №14 презентації

4.     Фото з виконаними завданнями №3 надіслати до 17.05.22 на електронну адресу

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тестування (за урок №47) до 17.05 до 20.00 год. за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2545128

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок №47 за 10.05.22(10-А), за 11.05.22 (10-Б)

ТЕМА. Джерела небезпечних ситуацій у воєнний час

            Очікувані результати:

-         Ознайомишся з видами зброї;

-         Дізнаєшся, які об’єкти можуть бути небезпечними;

-         Навчишся аналізувати негативний вплив надзвичайних ситуацій військового характеру на довкілля  та життєдіяльність людини

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал підручника на стор.123-128  за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.     Передивитися відеоролик


3.     Пройти онлайн-тестування  до 17.05 до 20.00 год. за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2545128

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок № 46 (за 06.05.22)

           ТЕМА. Узагальнення знань з теми «Причини виникнення та класифікація надзвичайних ситуацій"

            

                        ЗАВДАННЯ

1.Повторити теоретичний матеріал на стор.116-123 підручника за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Пройти онлайн-тестування  до 15.05 до 20.00 год. за посиланням 

            https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9169586

                        БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №45 за 03.05.22(10-А), за 04.05.22 (10-Б)

ТЕМА. Причини виникнення надзвичайних ситуацій.

            Очікувані результати:

-         Ознайомишся з причинами виникнення НС




ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал підручника на стор.122-123  за посиланням https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.     Скласти ментальну карту на тему «Причини виникнення надзвичайних ситуацій»

            Фото з виконаним завданням №2 надіслати до 11.05.22 на електронну адресу 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №43 за 26.04.22(10-А), за 27.04.22 (10-Б)

ТЕМА. Рівні надзвичайних ситуацій. Загальні ознаки НС

            Очікувані результати:

-         Ознайомишся з поняттям «надзвичайна ситуація»,її класифікацією та загальними ознаками.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал підручника на стор.120-122 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.     Передивитися презентацію за попередній урок №42

3.     Дати письмово відповіді на запитання №6,7,8 стор.133 підручника

            Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 29.04.22 на електронну адресу 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №42 за 22.04.22(10-А,Б класи)

ТЕМА. Поняття про надзвичайні ситуації. Класифікація НС

            Очікувані результати:

-         Ознайомишся з поняттям «надзвичайна ситуація»,її класифікацією та загальними ознаками.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал підручника на стор.116-120 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.     Передивитися презентацію

3.     Записати в зошит таблицю з одним із видів НС за характером (на вибір)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            За допомогою додаткової інформації записати приклади життєвих подій з НС(дата,місце,трагедія,наслідки) до варіантів в записаній таблиці.

            Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 27.04.22 на електронну адресу 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №41 за 19.04.22(10-А),за 20.04.22(10-Б)

ТЕМА.Нормативно-правова база цивільного захисту.

Очікувані результати:

-         Познайомишся з основними положеннями нормативно-правової бази цивільного захисту,складовими єдиної державної системи цивільного захисту  в Україні   

ЗАВДАННЯ

      1.Опрацювати стор.111-115 підручника 

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Передивитися презентацію

      3.Записати в зошит поняття «Цивільний захист», «Кодекс цивільного захисту України»

      4.Самооцінка засвоєння отриманих знань. Виконати завдання усно!

Для якісного проходження тренажера "Чи уважний ти?" , необхідно скачати презентацію та запустити показ слайдів презентації в повномасштабному екрані.

Передивитися презентацію та відповісти на запитання  за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1sD53q9Cz7UTSJUinI-G4z4HTeej6hRdU/view?usp=sharing

      ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

      Пройти онлайн-тест  до 15.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8945511

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №39-40 за 12.04.22,15.04.22 (10-А),за 13.04.22,15.04.22(10-Б)

ТЕМА «Надання домедичної допомоги при травмах голови,хребта,грудної клітки, живота, очей»

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати стор.104-110 підручника 

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролики



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до15.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3765803

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №37-38 

10-А клас за 05.04.22,10-Б клас за 06.04.22

ТЕМА «Порядок надання домедичної допомоги при переломах і вивихах. Особливості накладання шин»

Очікуванні результати:

-     Навчитеся надавати домедичну допомогу при переломах та вивихах;

-   Оволодієте навичками накладання шини з підручного матеріалу та проведення транспортної іммобілізації кінцівок.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал стор.98-103 підручника https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролик


3.Скласти усно Алгоритм надання домедичної допомоги при переломах і вивихах.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 15.05 до 20.00 год. за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5468738

БАЖАЮ УСПІХІВ!

10 – А клас за 29.03.22, 10-Б клас за 30.03.22

Урок №33-34

Тема.Поняття про переломи кісток,вивихи суглобів,їх класифікація.

Вивчивши цю тему,ти ознайомишся з класифікацією переломів та вивихів.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал стор.93-98 електронного  підручника за посиланням https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролик

3.Письмово в зошиті на подвійному чистому аркуші скласти ментальну карту «Перелом», "Вивихи".Зразок складання ментальної карти дивіться нижче


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  Пройти тест  до 05.04 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2977850

 Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 05.04 на електронну адресу

 

БАЖАЮ УСПІХІВ!


10 – А клас за 22.03.22,10-Б клас за 23.03.22

Урок №31-32  

Тема. Способи тимчасового припинення зовнішньої кровотечі

            ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал ел.підручника стор.84-87 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролик


3.Дивлячись на малюнок, знайдіть на своєму тілі точки пальцевого притискання найважливіших артерій


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дати письмово відповідь на запитання №3,5 стор.92 ел.підручника

Фото з виконаним дом.завданням надіслати до 25.03.22 на електронну адресу 

БАЖАЮ УСПІХІВ!


10 – А клас за 15.03.22,10-Б клас за 16.03.22

Урок №28  

Тема. Алгоритм дій ДД при зупинці зовнішньої кровотечі

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся про порядок рятівних дій;

             - дізнаєшся, як зупинити зовнішні: капілярну, венозну, артеріальну кровотечі

            ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал ел.підручника стор.81-84 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролик за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=gNCYMZd1bQU

3.Передивитися презентацію


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 23.03 до 19.00 год. за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2630903

БАЖАЮ УСПІХІВ!

  

10 – А,Б класи за 15.02.22

Урок №26  

Тема. Алгоритм дій ДД при зупинці внутрішньої кровотечі

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся про порядок рятівних дій;

             - дізнаєшся, як зупинити внутрішню кровотечу

            ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал ел.підручника стор.79-81 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Ознайомитися з інформацією на малюнках




3.Зробити конспект основного матеріалу з підручника та з малюнків.

УВАГА! Це завдання для самоосвіти. Тому надсилати фото з конспектом не треба!

БАЖАЮ УСПІХІВ!


10 – А,Б класи за 11.02.22

Урок №26  

Тема. Види кровотеч. Ознаки та швидке розпізнавання загрозливої для життя кровотечі

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся про види кровотеч;

             - навчишся визначати кровотечу.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал ел.підручника стор.75-79 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Передивитися презентацію

3.Скласти ментальну карту на тему «Види кровотеч».

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

               Пройти онлайн-тест  до 16.02 до 15.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3850938

Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 16.02.22 на електронну адресу  

            УВАГА! Оцінка за урок буде виставлятися окремо -  за проходження онлайн-тестування та за письмове завдання .

БАЖАЮ УСПІХІВ!


10 – А клас (за 08.02.22), 10-Б клас(за 09.02.22)

Урок №25  

Тема. Вплив мінно-вибухової травми на організм людини

            Очікувані результати:

-   Ознайомишся з поняттям  «мінно-вибухова травма»

- Ознайомишся з Правилами поведінки при виявленні небезпечних предметів;

-      Складеш Алгоритм дій при виявленні підозрілого предмета

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал ел.підручника стор.68-74 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Передивитися відеоролики


3.Усно дати відповідь на запитання №7,8 стор.75 ел.підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

               Пройти онлайн-тест  до 11.02 до 16.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7358489

БАЖАЮ УСПІХІВ!



10 – А,Б класи

Урок №24 за 04.02.22

Тема. Травми скелетно-мязової системи

            Очікувані результати:

-         Ознайомитися з поняттям  «вивих», «перелом»

-         Ознайомитися з ознаками травм скелетно-мязової системи

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал ел.підручника стор.67-68 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Передивитися відеоролик

3. Передивитися презентацію

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити матеріал ел.підручника стор.60-68

               Пройти онлайн-тест  до 09.02 до 15.00 год. за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8146284

БАЖАЮ УСПІХІВ!


10 – А клас (за 01.02.22),10-Б клас (за 02.02.22)

Урок №23 

Тема. Основні ознаки травм окремих анатомічних ділянок. Травми живота.

            Очікувані результати:

-         Ознайомитися з поняттям  «травми живота»

-         Ознайомитися з видами травм живота

-         Вміти розрізняти ознаки тупої травми живота

-         Складати ментальну карту

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал ел.підручника стор.65-67 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися презентацію

3.Передивитися відеоролик

4. Скласти ментальну карту на тему «Травми живота»

Фото з виконаним завданням №4 надіслати до 04.02.22 на електронну адресу   

БАЖАЮ УСПІХІВ!


10 – А,Б класи

Урок №22 за 28.01.22

Тема. Узагальнення знань з теми «Поняття про травму. Види та класифікація травм»

ЗАВДАННЯ

1.Повторити матеріал ел.підручника стор.28-60 за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Пройти онлайн-тест до 02.02.22 до 16.00 за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7550177

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал підручника стор.60-65 за темами «Основні ознаки травм окремих анатомічних ділянок : травми голови,травми грудної клітки,перелом ключиці.

2.Записати в зошит ознаки цих травм.

           



 10-А (за 28.09),10- Б клас (за 29.09)

            Урок № 4

            ТЕМА. Причини та основні прояви раптової зупинки серця. «Ланцюжок виживання» при серцево-легеневій реанімації.

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся,що може спричинити раптову зупинку серця;

             - ознайомишся із алгоритмом дій та правилами проведення серцево-легеневій реанімації.

            ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися відеоролик.

2.     Опрацювати матеріал стор.18-21  електронного підручника за посиланням 

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

3.     Записати в зошит поняття «Реанімація»( стор.21), «Як визначити зупинку серця» (стор.19), «Основні правила та порядок проведення реанімаційних заходів» (стор.20)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (для самоосвіти)

Знайти з додаткових джерел інформації приклади випадків із своєчасним наданням домедичної допомоги при раптовій зупинці серця.

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


10-А (за 21.09),10- Б клас (за 22.09)

Урок № 3

ТЕМА. Основи законодавства України щодо охорони здоров’я людини

Очікувані результати:

- Познайомишся з основними міжнародними та державними нормативно-правовими актами,що визначають засади охорони здоров’я в Україні;

-      Проаналізуєш показники,які відображають рівень здоров’я українців; 

-       Визначиш основні принципи,що складають систему охорони здоров’я України.

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися презентацію

2.     Опрацювати стор.9-17 електронного підручника за посиланням 

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

3.     Дати відповіді в зошиті на запитання

-  За якими показниками визначають стан здоров’я населення країни?

Які,на вашу думку,серед основних принципів охорони здоров’я в Україні найважливіші? Поясніть свій вибір.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготувати письмово в зошиті інформацію за темою «Шляхи покращення стану здоров’я населення України»

Фото з виконаним  завданням №3 та письмовим домашнім завданням  надіслати до 29.09 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!

2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

10-А клас

Шановні десятикласниці! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим ученицям, які ще не відіслали мені завдання за минулі  тижні дистанційного навчання. Їх необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час.

Урок №41-42 за 27.04.21

Тема. Нормативно-правова база цивільного захисту.

Очікувані результати:

-         Познайомишся з основними положеннями нормативно-правової бази цивільного захисту,складовими єдиної державної системи цивільного захисту  в Україні   

Завдання

      1.Опрацювати стор.111-115 підручника 

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Передивитися презентацію

      3.Записати в зошит поняття «Цивільний захист», «Кодекс цивільного захисту України»

      4.Самооцінка засвоєння отриманих знань. 

Для якісного проходження тренажера "Чи уважний ти?" , необхідно скачати презентацію та запустити показ слайдів презентації в повномасштабному екрані.

Передивитися презентацію та відповісти на запитання  за посиланням  https://drive.google.com/file/d/1sD53q9Cz7UTSJUinI-G4z4HTeej6hRdU/view?usp=sharing

      Домашнє завдання

      5. Пройти онлайн-тест  до 05.05 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5195234

            Бажаю успіхів!

Урок №39-40 за 20.04.21

Тема «Надання домедичної допомоги при травмах голови,хребта,грудної клітки, живота, очей»

Завдання

1.Опрацювати стор.104-110 підручника 

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролики




3.Пройти онлайн-тест до27.04до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7972539

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні десятикласниці! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим ученицям, які ще не відіслали мені завдання за минулий  тиждень дистанційного навчання. Його необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час.

Урок №37-38 за 13.04.21

Тема «Порядок надання домедичної допомоги при переломах і вивихах. Особливості накладання шин.»

Очікуванні результати:

-     Навчитеся надавати домедичну допомогу при переломах та вивихах;

-   Оволодієте навичками накладання шини з підручного матеріалу та проведення транспортної іммобілізації кінцівок.

Завдання

1.Опрацювати матеріал стор.98-103 підручника https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролик


3.Скласти письмово у зошиті Алгоритм надання домедичної допомоги при переломах і вивихах.

4. Пройти онлайн-тест  до 20.04 до 10.00 год. за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8333930

5.Фото з виконаними  завданнями  №3,4  надіслати до 20.04 на електронну     адресу


УВАГА!Оцінка буде виставлятися загальна: за роботу в зошиті та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні десятикласниці! На цьому тижні ми будемо працювати з вами дистанційно. Прошу вас вчасно опрацьовувати матеріал,виконувати завдання та надсилати їх на електронну адресу.

Урок №35-36 за 06.04.21

Тема.Поняття про переломи кісток,вивихи суглобів,їх класифікація.

Вивчивши цю тему,ти ознайомишся з класифікацією переломів та вивихів.

Завдання

1. Опрацювати матеріал стор.93-98 електронного  підручника за посиланням https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролик

3.Письмово в зошиті на подвійному чистому аркуші скласти ментальну карту «Перелом», "Вивихи".Зразок складання ментальної карти дивіться нижче

4.     Пройти тест  до 13.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1773031

5.     Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 13.04 на електронну адресу


6.     УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за конспект та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні десятикласниці! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. Молодці ті учні,які вчасно виконали попереднє завдання. Ті,хто з поважних причин ще не надіслав мені завдання  уроку №17,можуть це зробити на цьому тижні. Але прошу обов’язково вказати причину невчасного виконання роботи.

Урок №18 за 18.01.

Тема. Поняття про травму. Види та класифікація травм

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся про види травм та їх класифікацію

-         Навчишся визнавати різні травми за характерними симптомами

-         Скласти ментальну карту «Травми»

Завдання

1.     Опрацювати матеріал стор.48-53 електронного  підручника за посиланням https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.     Письмово в зошиті на подвійному чистому аркуші скласти ментальну карту «Травма». Де обов’язково позначити: травмуючи чинники,групи механічних походжень,класифікація за обставинами виникнення,класифікація за тяжкістю,загальні симптоми,види порушень цілісності покривів,їх ознаки. Зразок складання ментальної карти дивіться нижче



3.     Пройти тест  до 30.01 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2388362

4.     Фото з виконаним завданням №2 надіслати до 25.01 на електронну адресу

  

5.     УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за конспект та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

Урок №17 за 11.01.2021

Тема. Основні причини та прояви судом

Завдання

1.Опрацювати матеріал стор.45-47 електронного  підручника за посиланням https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2.Передивитися відеоролик

 

3.Записати у зошит поняття «судома»,причини її виникнення(по пунктах).

4. Виконати тестові завдання  до 18.01 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3920721

5. Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 18.01 на електронну адресу


 6.УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за конспект та за проходження тестового завдання.

Урок №16

Узагальнення знань з теми "Домедична допомога при порушенні прохідності дихальних щляхів"

Виконати тестові завдання  до 23.12 до 11.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2551577

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1144643

Урок №8 за 09.11 2020

Тема. Техніка проведення реанімаційних заходів рятівниками.

1.Опрацювати матеріал.

У чому полягає методика командної роботи під час проведення реанімаційних заходів? Як правильно й швидко організувати в такій ситуації команду?

Вам уже відомо, що реанімаційні заходи проводити одній особі фізично дуже тяжко. Насправді це важка фізична праця і навіть добре фізично підготовлені громадяни не можуть ефективно натискати на грудну клітку тривалий час. Наростаюча м’язова втома супроводжується зменшенням амплітуди натискання на грудну клітку, зменшується частота натискань, порушується ритм.

Усе це зумовлює зниження тиску в судинній системі, а отже — об’єму кровотоку й обсягу доставки кисню в серце і мозок. За цих умов результат серцево-легеневої реанімації навіть із застосуванням дефібрилятора різко погіршується.

Як вийти із ситуації? Потрібно працювати в команді. Коли зголосився помічник, насамперед попросіть його викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги. Відтак доручіть йому штучну вентиляцію легень (іл. 9.1, іл. 9.2).

Іл. 9.1. Виконання серцево-легеневої реанімації в команді

Перший рятівники натискає на грудну клітку, другий після 30-ти натискань виконує 2 видихи в рот чи ніс постраждалого.

Людина середньої фізичної підготовки ефективно може виконати до 5-ти циклів натискань на грудну клітку (30 : 2). Потім необхідно помінятися. 5 циклів триває приблизно 2 хв. Протягом цього часу ви відновите свої сили, оскільки штучна вентиляція легень фізично є значно легшою. І знову приступаєте до натискання на грудну клітку, а помічник — до штучної вентиляції легень. І так, змінюючи один одного, ви ефективно зможете працювати до прибуття бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги (іл. 9.2).

Іл. 9.2. Техніка зміни рятівників для натискання на грудну клітку під час серцево-легеневої реанімації. Другий рятівник приготувався розпочати натискання на грудну клітку

Іл. 9.3. Одночасне натискання на грудну клітку і наклеювання електродів автоматичного зовнішнього дефібрилятора

У зазначеній ситуації варто залучати інших свідків події. Щоправда, більшість громадян через відсутність знань і навичок намагатимуться ухилитися від такої роботи. Тому потрібно переконливо їм сказати, що відсутність належної допомоги з їхнього боку загрожує життю постраждалого.

Робота в команді має суттєвий позитивний вплив і під час застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятора. Вам відомо, що, виконуючи заходи серцево-легеневої реанімації, необхідно якомога менше часу витрачати на паузи між натисканням на грудну клітку. Коли ви працюєте самотужки, то виникне тривала пауза для наклеювання електродів. Коли ви працюєте в парі, то один рятівник продовжує натискати на грудну клітку, інший у цей час наклеює електроди (іл. 9.3). Паузи практично немає. А далі виконуйте голосові накази автоматичного зовнішнього дефібрилятора.

Коли ви будете тренуватися працювати в команді під час серцево-легеневої реанімації, то переконаєтеся, що це не так просто. Усі люди за характером різні. Хтось вроджений лідер, хтось старанний виконавець, хтось інтелектуал, хтось настільки не тренований, що після першого циклу 30 : 2 буде скаржитися на втому.

Роль лідера найвідповідальніша, бо він ухвалює рішення. Тому лідерські якості у собі потрібно розвивати шляхом тренувань. Візьміть найрізноманітніші сценарії, коли в когось виникла раптова затримка кровообігу. Тренуйтеся як у ролі лідера, так і в ролі помічника. Тоді ви зможете визначити на практиці, ким насправді ви є.

Пам’ятайте, що раптова зупинка серця може виникнути будь-де (у школі, на вулиці, у магазині, кінотеатрі, вдома) і з будь-ким — незнайомими людьми, друзями, рідними. І ви постійно маєте бути готовим надати допомогу. Нехай ця думка буде постійно з вами. Вона допоможе оговтатися, коли хтось потрапив у біду, і прийняти правильні рішення...

2. Дати усно відповіді на запитання:

Командна робота під час серцево-легеневої реанімації.

1. У чому полягає складність СЛР у разі раптової зупинки серця?

2. Чому робота в команді сприяє зростанню ефективності СЛР?

3. Як розподілити ролі, проводячи СЛР двома рятівниками?

4. Яка особливість роботи в команді з використанням автоматичного зовнішнього дефібрилятора?

5. Чому варто тренувати в собі лідерські якості?

3.Повторити матеріал на стор.26-32 підручника за посиланням https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

4. Виконати тестові завдання  до 15.11 до 22.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8366028


Повторне завдання для тих, хто не виконав його під час дистанційного навчання з 12.10 по 16.10. 2020

Виконати тестові завдання  до 09.11 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9097019

Прошу обов’язково вказувати Прізвище та Ім’я. УВАГА! Тест можна буде пройти  лише  один раз. Час проходження тесту обмежений до 40 хв. На другий раз вас буде заблоковано сайтом «На УРОК». Тому, якщо у вас виникнуть неполадки з пристроєм або інтернетом, і треба буде пройти тест ще раз – пишіть мені на пошту, вказуйте причину.

Урок в 10-А класі (понеділок  12.10)

Тема. Надання домедичної допомоги при раптовій зупинці серця.

1.Прочитати стор.18-26  електронного підручника за посиланням

https://pidruchniki.in.ua/zahist-vitchizni-10-klas-leleka-2018/

2. Записати в зошит:

 - Як визначити зупинку серця(табл..стор.19)

 - Що таке реанімація(стор.21)

 - Основні правила та порядок проведення реанімаційних заходів(стор.20)

 - Головні умови та алгоритм проведення ШВЛ(стор.23)

 - Алгоритм проведення ШВЛ за методом Сільвестра-Брошу та Холгера-Нільсена(стор.24,25)

3. Виконати тестові завдання  до 18.10 до 22.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5531003

Прошу обов’язково вказувати Прізвище та Ім’я. УВАГА! Тест можна буде пройти  лише  один раз. Час проходження тесту обмежений до 40 хв. На другий раз вас буде заблоковано сайтом «На УРОК». Тому, якщо у вас виникнуть неполадки з пристроєм або інтернетом, і треба буде пройти тест ще раз – пишіть мені на пошту, вказуйте причину.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі