6 клас Основи здоров'я

 Завдання для дистанційного навчання 

   2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні шестикласники! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Покликання на електронну версію підручника https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/6-klas/osnovi-zdorovya-dlya-zakladv-zagalno-seredno-osvti-6-klas/osnovi-zdorovya-pdruchnik-dlya-6-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-bekh--d-vorontsova-t-v-ponomarenko-v-s-strashko-s-v/

           

                     6- Б клас (за 23.05.22), 6-А клас ( за 27.05.22)        

ТЕМА. Мої безпечні канікули


   Шановні учні! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролики. 






Бажаю вам мирного, спокійного,гарного відпочинку! 
До зустрічі у новому навчальному році!
Бережіть себе!

      6- Б клас (за 16.05.22), 6-А клас ( за 20.05.22)  

ТЕМА. Підсумковий урок. Узагальнення отриманих знань за темою «Соціальна складова здоров’я»

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті

2.Повторити  зміст матеріалу §19-33 підручника

3.    Пройти онлайн-тестування  до 20.05 до 20.00 год. за посиланням 

         https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6983588

            БАЖАЮ УСПІХІВ!



6- Б клас (за 09.05.22), 6-А клас ( за 13.05.22)

            Урок № 31

ТЕМА. Як допомогти потерпілому

Очікувані результати:         

-         Дізнаєшся, як надавати першу допомогу при ураженні електричним струмом,хімічною речовиною,отруєнні газом;

-         Ознайомишся з вмістом автомобільної аптечки,щоб мати змогу допомогти потерпілим у ДТП та інших екстремальних ситуаціях.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал §33

2.     Передивитися презентацію

3.     Усно розв’язати ситуації , які запропоновані на слайді №14 або стор.190  підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 18.05.22  до 20.00 год. за посиланням

    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9865842

            БАЖАЮ УСПІХІВ!     


Урок № 30  

6- Б клас (за 02.05.22), 6-А клас ( за 06.05.22)

ТЕМА. Ти – велосипедист. Безпека руху велосипедиста.

Очікувані результати:

-         Вчитимешся підбирати велосипед за розміром;

-         Перевіряти його справність та оснащення;

-         Ознайомишся з правилами перевезення вантажів та пасажирів;

-         Ознайомишся з видами ДТП.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал §30,31

2.     Передивитися відеоролики


  Усно розв’язати ситуації та відповісти на запитання, які запропоновані на стор.172,175,179.підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 13.05.22  до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2366142

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №29 за 25.04.22(6-Б клас),за 29.04. 22(6-А клас)

ТЕМА. Узагальнення знань з теми «Проживання у промисловій зоні»

ЗАВДАННЯ

1.Повторити матеріал §29

2.Пройти онлайн-тест до 06.05. до 20.00 год. за посиланням  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4131468

            Бажаю успіхів!

Урок №28 за 18.04.22(6-Б),за 22.04.22(6-А)

ТЕМА «Проживання у промисловій зоні»

Очікувані результати:

             -  дізнаєшся про безпеку проживання поблизу промислових підприємств;

             - з’ясуєш,які є види небезпечних промислових об’єктів4

             - вчитимешся правильно діяти під час аварії;

             - дізнаєшся,за якими телефонами можна викликати допомогу в разі необхідності;

             - потренуєшся правильно складати повідомлення про небезпечну ситуацію і взаємодіяти з рятувальниками.

            ЗАВДАННЯ

     1.  Опрацювати матеріал   §  29, 32

 2. Опрацювати матеріал на тему «Дзвони Чорнобиля» (до 35-х роковин аварії на ЧАЕС)за посиланням  https://cutt.ly/mvIo5Sr

3.  Ознайомитися з додатковим матеріалом

Додатковий матеріал для роботи

Аварії – це несподіваний вихід із ладу виробничого обладнання або транспортних засобів без людських жертв.

Наслідки аварій:

  • людські жертви;
  • порушення виробничих циклів;
  • вихід із ладу техніки;
  • зараження навколишнього середовища (хімічне, радіаційне біологічне).

Ознаки аварій:

  • незвичне «на смак» повітря (наприклад, під час дихання дер в горлі);
  • пожежа (вибух);
  • пожвавлені дії на об’єкті.

Правила поведінки під час аварії на місцевому підприємстві

— Кожен школяр повинен уміти діяти в умовах радіоактивного або хімічного зараження, що сталися на підприємстві мікрорайону, де він проживає. Про загрозу надзвичайної ситуації повідомляє по телебаченню та місцевому радіомовленню штаб ЦО. Для того щоб населення своєчасно ввімкнуло засоби інформації, на підприємствах та в установах існує система сигналізації (сирени, гудки, ревуни тощо). Сигнал сирени означає: «Увага всім!». Почувши такий сигнал, слід терміново ввімкнути радіо чи телевізор, щоб довідатися про текст повідомлення і розпорядження начальника штабу ЦО. Наприклад, про небезпеку хімічного зараження подають сигнал «Хімічна тривога!». Текст сигналу такий: «Громадяни! Увага! Увага! Говорить штаб цивільної оборони. Хімічна тривога! Одягніть засоби індивідуального захисту, сховайтеся в укриття; стежте за нашими повідомленнями.

Проте, якщо укриття немає, слід залишитися вдома, у школі, там, де ви почули повідомлення. Для того щоб отруйні речовини не проникали в приміщення, слід позачиняти вікна, ущільнити їх ватою чи тканиною.

У випадках надзвичайних ситуацій можуть евакуювати населення.

Евакуація — це організований вихід (або вивіз) населення з місць і районів аварії, катастрофи в заміську зону для проживання до особливого розпорядження.

Під час евакуації учнів вивозить чи виводить один із батьків чи опікунів. У разі тимчасової евакуації (коли потрібно залишити приміщення, місцевість на короткий час, необхідний для ліквідації наслідків) вони можуть евакуюватися у складі всієї школи.

Зверніть увагу на те, що необхідно взяти з собою у разі евакуації в заміську зону:

·        найпростіший засіб індивідуального захисту (3І3);

·        найнеобхідніші одяг та взуття (залежно від пори року), обов’язково — головний убір;

  • перев’язувальний матеріал та мінімально обладнану особисту аптечку;
  • тридобовий запас їжі, яка не псується і не потребує приготування (сухарі, печиво, консерви тощо);
  • питну чисту воду (несолодку) в зручній легкій посудині;
  • складаний ніж, необхідний особистий посуд, ліхтарик;
  • невеликий рушник, мило, зубну щітку;
  • бажано мати шматок поліетилену для захисту від несприятливої погоди.

Після сигналу про початок евакуації учні колонами рушають до місця евакуації.

Речі необхідно покласти в рюкзак (у крайньому разі в сумку чи валізу) з прикріпленою картонною позначкою. На ній треба вказати своє прізвище, ім’я та по батькові, адресу, школу, клас та кінцевий пункт евакуації. Обов’язково треба тати при собі документи та гроші.

4.Записати у зошит підкреслене з додаткового матеріалу

5. Розробити інструкцію «Алгоритм дій в разі екстреної ситуації»(за вибором) та записати в зошит:

а) якщо сигнал небезпеки почули в домашніх умовах;

б) якщо сигнал небезпеки почули у школі;

в) якщо почули про небезпеку в громадському місці.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Взяти участь в онлайн грі «Хто хоче стати мільйонером?» І рівня (https://learningapps.org/watch?v=pucz2rvsa21)

7. Фото з виконаними  завданнями  №4,5  надіслати до 27.04 на електронну     адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок № 27 за 11.04.22 (6-Б)за 15.04.22 (6-А)

ТЕМА «Пожежна безпека оселі»

Очікувані результати:

 - пригадаєш три умови виникнення горіння;

 - проаналізуєш причини виникнення пожеж;

 - дізнаєшся про три стадії пожежі;

 - ознайомишся з вогнегасниками.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал  §  27,28

2.Передивитись відео 

3.Дати усно відповіді на запитання стор.156,161 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 22.04 до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2810935

БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок № 26 за 04.04.21(6-Б клас) та за 08.04.21(6-А клас)

ТЕМА «Безпека твого дому»

Очікуванні результати:

-         проаналізуєш,які комунальні вигоди є у твоєму домі чи квартирі;

-         засвоїш  правила користування електричними приладами;

-         дізнаєшся,як правильно користуватися газовою;

-         колонкою,водогоном,засобами побутової хімії.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал  §26

2. Передивитись відео 

 

Або  за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY

3.Записати у зошит Правила безпечного користування електрикою(стор.148 підручника – тільки ті речення, які подані курсивом). Та доповнити своїми пунктами з додаткової літератури.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дати письмово у зошиті відповіді на запитання стор.148(№1-№4) підручника

Фото з виконаним  завданням  №3 та домашнім завданням надіслати до 15.04 на   електронну     адресу



БАЖАЮ УСПІХІВ!

6- Б клас (за 28.03.22), 6-А клас ( за 01.04.22)

       Урок № 25

ТЕМА. Підліткові компанії

Очікувані результати:

-         Навчишся розрізняти дружні,недружні та небезпечні компанії;

-         Дізнаєшся, як припиняти агресію і насилля.

Бажання мати друзів і компанію – природна потреба підлітків. Друзі впливають на нас і нашу поведінку. У народі кажуть: «З ким поведешся , від того й наберешся», «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти». Тому для твого здоров’я і безпеки важливо навчитися розрізняти дружні, недружні та небезпечні компанії.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал §25

2.Передивитись презентацію

 - Зверни увагу на ознаки дружніх, недружніх та небезпечних компаній;

Подумай і дай відповідь усно:

 -  В якій з цих компаній людина може відчути себе щасливою, а в якій буде самотньою, приниженою, змушеною постійно прикидатися, підлаштовуватись під інших?

- Які будуть твої дії, якщо ти зрозумієш, що потрапив у небезпечну компанію?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тестування  до 08.04 до 21.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2546210

 БАЖАЮ УСПІХІВ!


6- Б клас (за 21.03.22), 6-А клас ( за 25.03.22)

            Урок № 24

ТЕМА. Як владнати конфлікт

Очікувані результати:

-  Прочитаєш поради психологів,як правильно діяти у конфліктних ситуаціях;

-         Дізнаєшся,як запобігти розпалюванню конфлікту;

-         Потренуєшся контролювати себе у конфліктних ситуаціях.

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися презентацію

2.     Опрацювати матеріал §24

3.     Усно розв’язати ситуації,запропоновані на стор.137.підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 01.04.22  до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4241900

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

                       

6- Б клас (за 14.03.22), 6-А клас ( за 18.03.22)

            Урок № 24

ТЕМА. Види і наслідки конфліктів

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся,чому між людьми виникають конфлікти;

-         Навчишся відрізняти конфлікти поглядів і конфлікти інтересів;

-         Дізнаєшся про способи розв’язання конфліктів;

-         Потренуєшся розпізнавати конфлікти у щоденному житті.

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися відеоурок

2.     Опрацювати матеріал §23

3.     Усно виконай завдання

Моделюй — набувай життєвих навичок
Як конструктивно розв’язати конфліктні ситуації?

1.     У кінотеатрі під час сеансу підлітки голосно обговорюють події фільму, незважаючи на зауваження.

2.     У громадському транспорті людина літнього віку звернулася з проханням поступитися місцем.

3.     Однокласники підготували матеріали до стінгазети, але не можуть дійти згоди, обираючи, які замітки розмістити. Кожен вважає свою замітку найкращою.

4.     У шкільній їдальні один з учнів намагається взяти обід без черги.

5.     На посаду старости класу було двоє претендентів. Обрано одного з них. Другий образився на всіх однокласників і перестав з ними спілкуватися.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Обери із запропонованих вище (Моделюй — набувай життєвих навичок)  три ситуації та запиши в зошиті свій варіант конструктивного розв’язання конфліктів.

2.Письмово в зошиті продовжить фразу: «Уміння розв’язувати конфлікти допоможе мені…»

Фото з виконаним  письмовим дом.завданням надіслати до 25.03 на електронну адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!

          


  6- Б клас (за 21.02.22)

            Урок № 22

ТЕМА. Стосунки і здоров’я

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся, як стосунки впливають на здоров’я людини;

-         Дослідиш спільні риси і відмінності стосунків з різними людьми;

-         Потренуєшся уникати непорозумінь;

-         Оціниш  якість твоїх стосунків і розробиш план їх удосконалення.

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися презентацію

2.     Опрацювати матеріал §22

3.     Усно виконати крос-тест на стор.127 підручника

4. Письмово у зошиті виконати завдання під знаком «?» на стор.128.підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зробити завдання в зошиті - Опишіть портрет людини, стосунки з якою вважаєте особливими.

Вкажіть, що ви найбільше цінуєте у цих стосунках.

Фото з виконаним  дом.завданням надіслати до 28.02 на електронну адресу

 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


6- Б клас (за 14.02.22),6-А клас (за 18.02.22)

            Урок № 21

ТЕМА. Навички спілкування

Очікувані результати:

-         Оціниш рівень своєї упевненості у спілкуванні з незнайомими людьми;

-         Потренуєшся долати сором’язливість;

-         Прочитаєш поради психологів, як поводитись у незнайомій компанії;

-         Оціниш роль навичок у спілкуванні.

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися презентацію

2.     Опрацювати матеріал §21

3.     Письмово у зошиті зробіть декілька компліментів (своєму другу, подрузі, матері або татові, бабусі або дідусю…)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Складіть  та запишіть у зошит « Поради другу, щодо подолання сором'язливості»

Фото з виконаними завданнями  №3 та дом.завданням надіслати до 21.02 на електронну адресу

               БАЖАЮ УСПІХІВ!

                      


6- Б клас (за 07.02.22), 6-А клас (за 11.02.22)

            Урок № 20

ТЕМА. Стилі спілкування

Очікувані результати:

-         Пригадаєш,як поводяться люди,коли треба відстояти свої прав,відмовитися від пропозиції або попросити послугу;

-         Дослідиш переваги і недоліки різних стилів спілкування;

-         Вчитимешся просити про послугу і висувати справедливі вимоги

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися презентацію

2.     Записати в зошит інформацію  зі слайду №8

3.     Опрацювати матеріал §20

4.     Визначити свій переважний стиль спілкування за допомогою табл..№8 стор.116 підручника та записати в зошит «Мій стиль спілкування - ….»

5.     Усно виконати завдання №1,2  стор.115 (ситуації)

6. Продовжіть речення та запишіть: «Мені приємно спілкуватися з людиною, коли…»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Складіть  та запишіть у зошит « Поради другу, щодо набуття ним навичок упевненої поведінки»

  Фото з виконаними завданнями  №4,6 та дом.завданням надіслати до 18.02 на електронну адресу

          

            БАЖАЮ УСПІХІВ!



  6- Б клас (за 31.01.22), 6-А клас (за 04.02.22)

            Урок № 19

ТЕМА. Узагальнення знань з розділу «Психічна та духовна складові здоров’я»»

Очікувані результати:

-         Систематизувати та узагальнити знання  з розділу №2

ЗАВДАННЯ

1.Повторити матеріал §10-18 підручника

2. Пройти онлайн-тест  до 11.02.22  до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8191925

 3. Передивитися презентацію

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати матеріал §19

Записати в зошит «Підсумки» на стор.112 підручника

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


6- А клас

            Урок № 18 за 28.01.22

ТЕМА. Узагальнення знань з теми «Психотропні речовини»

Очікувані результати:

-Систематизувати та узагальнити знання  з теми «Психотропні речовини»

ЗАВДАННЯ

1.Повторити матеріал §15-17 підручника

2. Пройти онлайн-тест  до 04.02.22  до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9021146

         3.Опрацювати матеріал §18

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконай в зошиті завдання на стор.105 підручника (заповнити таблицю)

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 04.02.22 на електронну адресу  

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

            



6-Б клас (за 23.09.21),6-А клас (за 24.09.21)

            Урок № 4

            ТЕМА. Природа і здоров’я

            Очікувані результати:

             - проаналізуєш позитивний вплив природного середовища на здоровя людини та її самопочуття;

             - дізнаєшся,як допомогти організмові пристосуватися до зміни природних умов;

             - навчишся підбирати одяг відповідно до погоди.

            ЗАВДАННЯ

            1.Передивитися відеоролики


            2.Опрацювати матеріал §4 підручника

            3.Записати в зошит небезпеки природного середовища,які подані на мал..7 стор.22  підручника КУРСИВОМ

            4.Виконати в зошиті

            Практична робота «Підбір одягу згідно із сезоном та погодою»

            Заповнити таблицю

              Мета: навчитися підбирати одяг згідно з погодою.

Щоб ви вдягнули, якщо на вулиці:

1) температура –15 °С, сніг, вітер;

2) температура + 2 °С, вітру немає, дощ;

3) температура + 25 °С, сонячно, вітру немає.

Речі для вибору: хутряна шапка, бейсболка, легка куртка без капюшона, тепла куртка з капюшоном, сандалі, чоботи, рукавички, черевики, шарф.

Запропонуйте свої варіанти погоди та одягу, який їй відповідає.

Поясніть, чому треба вдягнутися саме так. Зробіть висновок.


 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Прочитай та уяви наступну картинку

 «Літо, тепло, затишно. Я знаходжуся на лісовій галявині. Наді мною гойдаються верхівки дерев. Шелестить листя. Співають птахи. Світить сонце, зігріваючи землю. У блакитному небі спокійно пливуть хмаринки. Я слухаю чарівну музику лісу. Мені дихається легко, вільно. Я відпочиваю».

Напиши відповіді у зошиті

·                          Що може порушити красу і спокій того місця, де ви зараз подумки відпочивали?

·                          До яких наслідків це призводить?

Фото з виконаним  завданням №4  та письмовим домашнім завданням    надіслати до 30.09 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!



6-Б клас (за 16.09), 6-А клас (за 17.09)

Урок № 3

Тема. Світ навколо тебе

Очікувані результати:

-         Пригадаєш,що таке довкілля;

-         Навчишся розрізняти природне,техногенне та соціальне середовище;

-   Проаналізуєш позитивний і негативний впливи соціального середовища на здоров’я людини;

-         Пригадаєш засоби захисту від кримінальних небезпек.

Завдання

1.     Передивитися відеоролик.


2.     Опрацювати матеріал § 3 підручника

3. Записати в зошит поняття «навколишнє середовище», «природне», «техногенне», «соціальне середовище» зі стор.16,17 підручника

4.     Дати відповідь в зошиті на запитання

-         Які з кримінальних небезпек соціального середовища найбільше загрожують підліткам? (дивись мал.6 стор.19)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати письмово завдання №2 стор.20  - НА ВИБІР скласти пам’ятку

    Фото з виконаним  завданням №4 та письмовим домашнім завданням  надіслати до 23.09 на електронну     адресу


            Бажаю успіхів!


2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Урок №32

Тема. Ти – велосипедист

Завдання для узагальнення знань.

Пройти онлайн-тест до 24.05. до 10.00  за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5090286

Шановні шестикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулі тижні дистанційного навчання. Їх необхідно обов’язково виконати та відправити мені у зручний для вас час.

Урок №30 за 05.05.21(6-А клас)

Тема. Узагальнення знань з теми «Проживання у промисловій зоні»

Завдання

1.Повторити матеріал §29

2.Пройти онлайн-тест до 12.05. до 10.00 год. за посиланням  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5502699

            Бажаю успіхів!

Урок №29 за 26.04(6-А),за 28.04(6-Б)

Тема «Проживання у промисловій зоні»

Очікувані результати:

             -  дізнаєшся про безпеку проживання поблизу промислових підприємств;

             - з’ясуєш,які є види небезпечних промислових об’єктів4

             - вчитимешся правильно діяти під час аварії;

             - дізнаєшся,за якими телефонами можна викликати допомогу в разі необхідності;

             - потренуєшся правильно складати повідомлення про небезпечну ситуацію і взаємодіяти з рятувальниками.

            Завдання

     1.  Опрацювати матеріал   §  29, 32

  2. Опрацювати матеріал на тему «Дзвони Чорнобиля» (до 35-х роковин аварії на ЧАЕС)за посиланням  https://cutt.ly/mvIo5Sr


   3.  Ознайомитися з додатковим матеріалом

Додатковий матеріал для роботи

Аварії – це несподіваний вихід із ладу виробничого обладнання або транспортних засобів без людських жертв.

Наслідки аварій:

  • людські жертви;
  • порушення виробничих циклів;
  • вихід із ладу техніки;
  • зараження навколишнього середовища (хімічне, радіаційне біологічне).

Ознаки аварій:

  • незвичне «на смак» повітря (наприклад, під час дихання дер в горлі);
  • пожежа (вибух);
  • пожвавлені дії на об’єкті.

Правила поведінки під час аварії на місцевому підприємстві

— Кожен школяр повинен уміти діяти в умовах радіоактивного або хімічного зараження, що сталися на підприємстві мікрорайону, де він проживає. Про загрозу надзвичайної ситуації повідомляє по телебаченню та місцевому радіомовленню штаб ЦО. Для того щоб населення своєчасно ввімкнуло засоби інформації, на підприємствах та в установах існує система сигналізації (сирени, гудки, ревуни тощо). Сигнал сирени означає: «Увага всім!». Почувши такий сигнал, слід терміново ввімкнути радіо чи телевізор, щоб довідатися про текст повідомлення і розпорядження начальника штабу ЦО. Наприклад, про небезпеку хімічного зараження подають сигнал «Хімічна тривога!». Текст сигналу такий: «Громадяни! Увага! Увага! Говорить штаб цивільної оборони. Хімічна тривога! Одягніть засоби індивідуального захисту, сховайтеся в укриття; стежте за нашими повідомленнями.

Проте, якщо укриття немає, слід залишитися вдома, у школі, там, де ви почули повідомлення. Для того щоб отруйні речовини не проникали в приміщення, слід позачиняти вікна, ущільнити їх ватою чи тканиною.

У випадках надзвичайних ситуацій можуть евакуювати населення.

Евакуація — це організований вихід (або вивіз) населення з місць і районів аварії, катастрофи в заміську зону для проживання до особливого розпорядження.

Під час евакуації учнів вивозить чи виводить один із батьків чи опікунів. У разі тимчасової евакуації (коли потрібно залишити приміщення, місцевість на короткий час, необхідний для ліквідації наслідків) вони можуть евакуюватися у складі всієї школи.

Зверніть увагу на те, що необхідно взяти з собою у разі евакуації в заміську зону:

·        найпростіший засіб індивідуального захисту (3І3);

·        найнеобхідніші одяг та взуття (залежно від пори року), обов’язково — головний убір;

  • перев’язувальний матеріал та мінімально обладнану особисту аптечку;
  • тридобовий запас їжі, яка не псується і не потребує приготування (сухарі, печиво, консерви тощо);
  • питну чисту воду (несолодку) в зручній легкій посудині;
  • складаний ніж, необхідний особистий посуд, ліхтарик;
  • невеликий рушник, мило, зубну щітку;
  • бажано мати шматок поліетилену для захисту від несприятливої погоди.

Після сигналу про початок евакуації учні колонами рушають до місця евакуації.

Речі необхідно покласти в рюкзак (у крайньому разі в сумку чи валізу) з прикріпленою картонною позначкою. На ній треба вказати своє прізвище, ім’я та по батькові, адресу, школу, клас та кінцевий пункт евакуації. Обов’язково треба тати при собі документи та гроші.

4.Записати у зошит підкреслене з додаткового матеріалу

5. Розробити інструкцію «Алгоритм дій в разі екстреної ситуації»(за вибором) та записати в зошит:

а) якщо сигнал небезпеки почули в домашніх умовах;

б) якщо сигнал небезпеки почули у школі;

в) якщо почули про небезпеку в громадському місці.

6.Домашнє завдання

Взяти участь в онлайн грі «Хто хоче стати мільйонером?» І рівня (https://learningapps.org/watch?v=pucz2rvsa21)

7. Фото з виконаними  завданнями  №4,5  надіслати до 05.05 на електронну     адресу

  

Бажаю успіхів!

Урок № 28 за 19.04 (6-Б), за 21.04 (6-А)

Тема «Пожежна безпека оселі»

Очікувані результати:

 - пригадаєш три умови виникнення горіння;

 - проаналізуєш причини виникнення пожеж;

 - дізнаєшся про три стадії пожежі;

 - ознайомишся з вогнегасниками.

Завдання

1.Опрацювати матеріал  §  27,28

2.Передивитись відео 

3. Пройти онлайн-тест  до 28.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2009377

Бажаю успіхів!

 

Шановні шестикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Урок № 27 за 12.04.21(6-Б клас) та за 14.04.21(6-А клас)

Тема «Безпека твого дому»

Очікуванні результати:

-         проаналізуєш,які комунальні вигоди є у твоєму домі чи квартирі;

-         засвоїш  правила користування електричними приладами;

-         дізнаєшся,як правильно користуватися газовою;

-         колонкою,водогоном,засобами побутової хімії.

Завдання

1. Опрацювати матеріал  §26

2. Передивитись відео 

 

Або  за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY

3.Записати у зошит Правила безпечного користування електрикою(стор.148 підручника – тільки ті речення, які подані курсивом). Та доповнити своїми пунктами з додаткової літератури.

4.Дати письмово у зошиті відповіді на запитання стор.148(№1-№4) підручника

5. Фото з виконаними  завданнями  №3,4 надіслати до 21.04 на   електронну     адресу

 

Бажаю успіхів!

Урок №26 за 05.04.2021(6-Б клас),за 07.04.2021(6-А клас)

Тема. Підліткові компанії

Очікувані результати:

-         Навчишся розрізняти дружні,недружні та небезпечні компанії;

-         Дізнаєшся, як припиняти агресію і насилля.

Бажання мати друзів і компанію – природна потреба підлітків. Друзі впливають на нас і нашу поведінку. У народі кажуть: «З ким поведешся , від того й наберешся», «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти». Тому для твого здоров’я і безпеки важливо навчитися розрізняти дружні, недружні та небезпечні компанії.

Завдання

1.Опрацювати матеріал §25

2.Передивитись презентацію

 - Зверни увагу на ознаки дружніх, недружніх та небезпечних компаній;

Подумай і дай відповідь усно:

 -  В якій з цих компаній людина може відчути себе щасливою, а в якій буде самотньою, приниженою, змушеною постійно прикидатися, підлаштовуватись під інших?

- Які будуть твої дії, якщо ти зрозумієш, що потрапив у небезпечну компанію?

3. Пройти онлайн-тест  до 12.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9906703

Бажаю успіхів!


Вітаю вас,шановні шестикласники! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. Молодці ті учні,які вчасно виконали попереднє завдання. Ті,хто з поважних причин ще не надіслав мені завдання  уроку №16,можуть це зробити на цьому тижні. Але прошу обов’язково вказати причину невчасного виконання роботи.

Урок №17 за 18.01(6-Б клас) та за 20.01(6-А клас)

Тема. Правда про алкоголь і наркотики

Очікувані результати:

             -  Проаналізуєш міфи і факти про алкоголь та наркотики.

             - Усвідомиш небезпечні наслідки вживання алкоголю і наркотиків.

             - Дізнаєшся про небезпеку використання ліків і препаратів побутової хімії не за призначенням.

            Завдання

1.Опрацювати матеріал §16

2.Передивитися презентацію.

 3.Записати у зошит «10 причин,з яких краще не вживати алкоголь».Намагайтеся розкрити шкідливий вплив алкоголю на усі складові здоров'я.

 4.Повторити §14-15               

 5. Пройти онлайн-тест  до 25.01 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3116568

 6. Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 25.01 на електронну адресу


Бажаю успіхів!


Урок №16 за 11.01.2021(6-Б клас) та за 13.01(6-А клас)

Тема. Шкідливий вплив нікотину на організм підлітка

Завдання

1.     Опрацювати матеріал §15

2. Передивитися презентацію


3.     Записати у зошит «10 причин, з яких я ніколи не буду палити», де вказати найстрашніші (на ваш погляд) наслідки куріння для людини. Для цього скористайтеся матеріалом параграфа,презентації.

4.  Скласти антирекламу «Шкідливий вплив нікотину» - кольоровий малюнок на альбомному аркуші,на якому обов’язково повинен бути слоган, який буде підтверджувати дію цієї шкідливої звички. Прохання зберегти малюнок для презентації його потім у класі.

5. Фото з виконаним завданням №3,4 надіслати до 18.01 на електронну адресу 


Урок №8 за 09.11 2020(6-Б клас) та за 11.11.2020(6-А клас)

Тема. Складові особистої гігієни.

1.Передивитись презентацію

 2.Записати у зошит поняття зі слайдів презентації №4,5,8

3.Прочитати параграф № 9 підручника.

4.Написати у зошиті «10 причин, за яких необхідно дотримуватися правил особистої гігієни»

5. Фото з виконаним завданням у зошиті надіслати до 16.11 на електронну адресу


Урок для 6-Б класу(за 12.10)

Тема «Раціональне харчування підлітків»

1.Прочитати параграфи № 6,7

2.Передивитись презентацію

 


 або за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-rezhim-harchuvannya-pidlitkiv-46012.html

3.Скласти памятку «Правила раціонального харчування» та записати в зошит.

4.Фото з виконаним завданням надіслати  до 19.10  на електронну адресу 

Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі