7 клас Трудове навчання

Завдання для дистанційного навчання  

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні семикласниці! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.




 


          



  7-А КЛАС

             Урок № 33 за 25.05.22 

ТЕМА. Віртуальна подорож. Виставки декоративно-ужиткового мистецтва

Шановні учениці! Підходить до кінця навчальний рік.

І, сьогодні, я пропоную вам здійснити віртуальну подорож різними музеями України, щоб побачити різноманіття українських виробів декоративно-ужиткового мистецтва, які виготовлялися протягом багатьох століть,щоб ближче ознайомитись з історією,культурою та традиціями нашої країни.

Прошу передивитися відеоролики




 


Бажаю вам мирного, спокійного, гарного відпочинку! 

До зустрічі у новому навчальному році!

Бережіть себе!

Урок №32 за 18.05.22

ТЕМА.   Узагальнення  та систематизація отриманих знань за рік

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті.

2.    Пройти онлайн-тестування  до 20.05 до 20.00 год. за посиланням 

       https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2017305

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №31 за 11.05.22(продовження уроку №30)

            ТЕМА. Маркування споживчих товарів

            Очікувані результати:

            -         Ознайомитися з маркуванням споживчих товарів.

            -         Дізнатися  про призначення етикетки на товарах.

Ознайомитися з  індексом «Е» та його значенням, попереджувальними символами, спеціальними символами та їх значенням.

            -         Ознайомитися з штрих-кодом і його закодованим змістом.

            ЗАВДАННЯ

            1.    Опрацювати матеріал §14(стор. 131-148) підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням  https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.htm

            2. Дати письмово відповіді в зошиті на запитання №16-19 стор.149

            3.Усно виконай завдання №1-3 стор.149 «Розпитай у дорослих»

            4.Запиши в зошит розшифровку ярлику одягу, який поданий на малюнку.

            Фото з виконаним завданням №2,4 надіслати до 18.05 на електронну адресу

            kolosovskayanata21@gmail.com  

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

     Пройти онлайн- тест  до 18.05 до 20.00 год. - для тих, хто не пройшов з попереднього уроку за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7144676

            УВАГА! Оцінка за урок буде виставлятися окремо  за проходження онлайн -тестування та за письмове завдання .

            БАЖАЮ УСПІХІВ! 

Урок №30 за 04.05.22

ТЕМА. Маркування споживчих товарів

Очікувані результати:

-         Ознайомитися з маркуванням споживчих товарів.

-         Дізнатися  про призначення етикетки на товарах.

-Ознайомитися з  індексом «Е» та його значенням, попереджувальними символами, спеціальними символами та їх значенням.

-         Ознайомитися з штрих-кодом і його закодованим змістом.

ЗАВДАННЯ

1.    Опрацювати матеріал §14(стор.125-131) підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням  https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html

2.     Передивитися відеоурок

Передивитися презентацію

. Дати усно відповіді  на запитання №6,8 стор.150 

4. Усно розшифровати  ярлик одягу, який поданий на малюнку.



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

5.     Пройти тест  до 18.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7144676

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

Урок №29 за 27.04.2022

ТЕМА «Основи технології малярних робіт»
На цьому уроці ти ознайомишся:
 -  з основними видами малярних робіт;
 - матеріалами та інструментами для виконання малярних робіт;
 - з технологіями виконання малярних робіт.
ЗАВДАННЯ
1.Прочитати параграф №13 (стор.114-125) підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html
2.Дати відповіді усно на запитання стор.125 №1-6.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
                Пройти онлайн-тест до 20.05. до 20.00 год. за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8404630
БАЖАЮ УСПІХІВ!                


Урок № 27 за 20.04.22

ТЕМА. Виготовлення підставки для пасхального яйця технікою орігамі

На цьому уроці ти навчишся:

-     Виготовляти підставку за допомогою складання паперу

 - Оформляти та прикрашати готовий виріб

ЗАВДАННЯ


Така гарна підставка створюється у техніці оріґамі, а отже для роботи знадобиться лише кольоровий або білий папір. Скласти її можна всього за кілька хвилин, але для цього знадобляться терпіння та зосередженість!

1. Передивитися відеоролик

2.Зробити  підставку «Пасхальний кролик» для писанки.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Оформити та прикрасити виріб за власним бажанням

Фото з виконаним завданням №2 та дом.завданням надіслати до 27.04.22 на електронну адресу 

БАЖАЮ УСПІХІВ!

            Урок № 26 (за 13.04.22)

                        ТЕМА. Обрядові страви української кухні

                        Очікувані результати:

                         - ознайомишся з різноманітними стравами української кухні через розгадування різних завдань квесту

                        ЗАВДАННЯ

            1.Передивитися відеоролик, у якому подані завдання для розгадування різних обрядових страв у вигляді квесту.

    2. Відповісти на завдання квесту. Відповіді записати в зошит

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Фото із відповідями на завдання квесту «Обрядові українські страви» надіслати до 20.04.22 на електронну адресу  

                        БАЖАЮ УСПІХІВ!

7-А клас

Урок № 25 (за 06.04.22)

            ТЕМА. Вишивання серветки лічильними видами гладі.

            Очікувані результати:

         - повториш техніку виконання шва «занизування»;

-         навчишся виготовляти святкову серветку у техніці «вишивка лічильними швами»

            ЗАВДАННЯ

1.  Передивитися відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dEUipFyWNA0

2.Повторити техніку виконання шва «занизування»

3.Вишивати за обраною вами схемою частину серветки швом «занизування».

4. Дотримуватися правил БЖ при роботі з голками,ножицями.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Повторити правила безпечного користування голкою,ножицями.

2. Фото з частиною вишитою серветки швом «занизування» та готовою серветкою надіслати до 13.04.22 на електронну адресу 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

 

            

7-А КЛАС

            Урок № 21 (за 16.02.22)

                        ТЕМА. Вишивання серветки лічильними видами гладі.

                        Очікувані результати:

                         - пригадаєш техніки виконання шва «качалочка»

                     - закріпиш вміння щодо виготовлення святкової серветку у техніці «вишивка качалочкою»

                        ЗАВДАННЯ

            1.Повторити техніку виконання шва «качалочка»

            

            2.Передивитися відеоролик за посиланням

    https://www.youtube.com/watch?v=HF8g8OBZxSo

            3.Закінчити вишивати за обраною вами схемою частину серветки швом «качалочка».

            4. Дотримуватися правил БЖ при роботі з голками,ножицями.


            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            1.Повторити правила безпечного користування голкою,ножицями.

      2.Фото із закінченою частиною вишитою серветки швом «качалочка» надіслати до 23.02.22 на електронну адресу   


7-А КЛАС

Урок № 19 (за 02.02.22)

            ТЕМА. Вишивання серветки лічильними видами гладі.

            Очікувані результати:

             - пригадаєш техніки виконання шва «качалочка»

         - навчишся виготовляти святкову серветку у техніці «вишивка лічильними швами»

            ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал  стор.134-135 електронного підручника «Трудове навчання 6 клас» автора Ходзицької за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/509-trudove-navchannya-hodzicka-6-klas-2014.html

2.Повторити техніку виконання шва «качалочка»

3.Передивитися відеоролик за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=HF8g8OBZxSo

4.Вишивати за обраною вами схемою частину серветки швом качалочка.

5. Дотримуватися правил БЖ при роботі з голками,ножицями.

Правила безпечної праці із ножицями:

"   не тримай ножиці кінцями догори;

"   не залишай ножиці розкритими;

"   передавай ножиці кільцями вперед;

"   при роботі слідкуй за пальцями лівої руки.

Правила безпечної праці із голками:

$ голку тримай завжди із ниткою;

$ не губи голок: перевіряй їх кількість перед початком і закінченням роботи;

$ не заколюй голками одяг;

$ не бери  голки до рота;

$ зберігай голки у спеціальній подушечці чи коробочці.

$ не ший дуже довгою ниткою.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Повторити правила безпечного користування голкою,ножицями.

Фото з частиною вишитою серветки швом «качалочка» надіслати до 09.02.22 на електронну адресу   

            БАЖАЮ УСПІХІВ!



7-А  КЛАС

Урок № 18 (за 26.01.22)

            ТЕМА. Складання композиції для вишивання серветки лічильними видами гладі.

            Очікувані результати:

             - пригадаєш техніки виконання шва «качалочка», «занизування»;

             - ознайомишся з основами побудови композиції для вишивки лічильними швами 

    - навчишся складати композицію для вишивки серветки лічильними видами гладі(качалочкою та занизуванням)

            ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал  §6 електронного підручника «Трудове навчання 6 клас» автора Ходзицької за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/509-trudove-navchannya-hodzicka-6-klas-2014.html

         2.Повторити техніку виконання швів «качалочка» та «занизування»


         3.Розробити композицію для вишивки серветки лічильними видами гладі(качалочкою та занизуванням) за правилами,які подані на стор.75 ел.підручника. Пропоную основою композиції зробити схему для вишивання швом «качалочка», а для контуру серветки – застосувати схему вишивки «занизуванням». Для зручності використовуй подвійний аркуш у клітинку.

ЗРАЗКИ СХЕМ ДЛЯ ВИШИВАННЯ КАЧАЛОЧКОЮ






ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Оформити ескіз (розфарбувати) з композицією для вишивки вашої серветки.

Фото з виконаним домашнім завданням (ескізом) надіслати до 02.02.22 на електронну адресу 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!



Урок № 4 (за 29.09)

                        ТЕМА. Види візерунків полотна, в’язаного гачком

            Очікувані результати:

             - ознайомишся з групами видів візерунків;

             - дізнаєшся про основні характеристики видів візерунків;

             - виконаєш практичну роботу по підбору гачків та пряжі для в’язання.

            ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал §3 стор.36-38 електронного підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html

2. Записати в зошит технологію виконання різних видів візерунків полотна, в’язаного гачком

3. Виконати практичну роботу «Добір гачків та пряжі для в’язання» стор.38-39 заповнивши таблицю.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (УСНО)

Разом з дорослими роздивись вироби,в’язані гачком, які є вдома. Визначте, з яких ниток чи пряжі вони виготовлені? Обговоріть, які виробу можна було б прикрасити в’язанням гачком.

Фото з виконаним  завданням №2,3 надіслати до 06.10  на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!


7-А  КЛАС

Урок № 3 (за 22.09)

            ТЕМА. В’язання гачком – як вид ДУМ. Інструменти та матеріали. Правила БЖ під час в’язання гачком

            Очікувані результати:

             - ознайомишся з історичними відомостями в’язання гачком;

             - дізнаєшся, як правильно підбирати матеріали та інструменти для в’язання гачком;

             - вивчиш правила безпечної праці при в’язанні гачком.

            ЗАВДАННЯ

            1. Опрацювати матеріал §3 стор.25-36 електронного підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html

2.Передивитися презентацію

            3.Записати в зошит інформацію зі слайда №27,30,32,33

            4.Дати письмову відповідь на запитання №2-5 стор.40 ел.підручника

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Вивчити правила безпечної праці під час в’язання гачком

Фото з виконаним завданням №4 надіслати до 29.09 на електронну     адресу

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

             

7-А клас

Урок № 2 за 15.09

Тема. Властивості тканин, виготовлених із волокон тваринного походження

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся про механічні,гігієнічні,оптичні та технологічні властивості матеріалів із волокон тваринного походження;

-         Ознайомишся із впливом матеріалів  тваринного походження на здоровя людини та навколишнє середовище.

Завдання

1.Передивитися презентацію.

2.     Опрацювати матеріал § 2(стор.16-19) підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html

3.     Записати в зошит таблицю №1 стор.19 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дати письмово відповіді в зошиті на запитання №1-3 стор.24 підручник

 Фото з виконаним  письмовим домашнім завданням  надіслати до 22.09 на електронну     адресу

 

            Бажаю успіхів!

 

2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Вітаю вас, шановні семикласниці! Під час карантину ми будемо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим ученицям, які ще не відіслали мені завдання за минулий  тиждень дистанційного навчання. Його необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час.

Урок №30 за 05.05.21

Тема «Узагальнення знань з теми «Вязання гачком»

Завдання

1.Повторити матеріал § 3-6(стор.25-64) підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html

2. Пройти онлайн-тест  до 12.05 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6161465

            Бажаю успіхів!

 

Урок №29 за 28.04.21

Тема: Веб-квест «Чарівний світ Великоднєго яйця».

Очікувані результати

Після цього уроку ви зможете:

-         Розпізнавати види технік виконання великодніх яєць;

-         Знати значення символів та кольорів для виготовлення писанки;

-         Створювати клаузуру для власної писанки;

-         Складати ментальну карту.

Великдень, або Воскресіння Христове, — одне з найстаріших, найшановніших і найулюбленіших українських свят, на яке чекають як дорослі, так і малі. Готуватися до особливої дати треба натхненно та завчасно.

Традиційно на Великдень прийнято дарувати рідним і близьким людям писанки, паски, солодощі.

-          А що ти знаєш про писанки?

Для того,щоб дізнатись про історію виникнення писанки,про різні види технологій виготовлення пасхального яйця,про символи,кольори,які застосовують для виготовлення писанок та, взагалі, ще багато що цікавого про цей символ Великодня,то....

Пропоную здійснити захоплюючу подорож за допомогою веб-квесту

"Чарівний світ великоднєго яйця" за посиланням

https://sites.google.com/view/kolos21nata/главная-страница

Ваше завдання -  слідкувати інструкціям,які подані на сторінках сайту та намагатися пройти веб-квест до 05.05.21. Оцінки вам будуть виставлені в ел.щоденник після проходження квесту та виконаних завдань.

Увага!На станції "Технологічна" презентація відкриється,якщо натиснути на квадрат зі стрілкою у верхньому правому кутку або за посиланням

Увага! Не забувайте надсилати відповіді після проходження кожної станції.

Сподіваюсь,що вам сподобається. Бажаю успіхів та цікавюї подорожі!

 

Вітаю вас, шановні семикласниці! Під час карантину ми будемо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Урок №26 за 07.04.21

Тема. Виконання тренувальних вправ при в’язанні гачком

Очікуванні результати:

-       Ти навчишся утворювати першу петлю та плести ланцюжок з повітряних петель

-         Навчишся в'язати стовпчик без накиду

-         Застосовувати набуті знання та вміння для виконання практичної роботи

Завдання

1.Передивитись презентацію. Уважно ознайомитись з Правилами безпеки життєдіяльності під час в’язання гачком (слайди  № 32,33)

 2.Записати у зошит інформацію зі слайдів №27,30

3.Передивитися відеоролик або за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=lHbtQLahoNE

4.Практична робота№1 «Вив’язування ланцюжка з повітряних петель»

 - пров’язати ланцюжок з 20 повітряних  петель

5.Передивитися відеоролик за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=K3M7yjK03lU&t=32s

6.Практична робота №2 «Вив’язування зразка із стовпчиків без накиду»  

 - пров’язати зразок із 20 петель висотою 8 рядків.

УВАГА!Дотримуйтесь Правил БЖ під час в’язання гачком

7.  Фото з виконаними  завданнями  №4,6  надіслати до 13.04 на електронну     адресу

  

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні семикласниці! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. Молодці ті учениці,які вчасно виконали попереднє завдання. Ті,хто з поважних причин ще не надіслали мені завдання  уроку №16,можуть це зробити на цьому тижні. Але прошу обов’язково вказати причину невчасного виконання роботи.

Урок №17 за 20.01

Тема. Маркування споживчих товарів

Задачі уроку:

-         Ознайомитися з маркуванням споживчих товарів.

-         Дізнатися  про призначення етикетки на товарах.

-  Ознайомитися з  індексом «Е» та його значенням, попереджувальними символами, спеціальними символами та їх значенням.

-         Ознайомитися з штрих-кодом і його закодованим змістом.

Завдання

1.    Опрацювати матеріал §14(стор.125-131) підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням  https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html

2.     Передивитися відеоролик за посиланням

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-markuvanna-spozivcih-tovariv-340579.html

Передивитися презентацію

3 . Дати відповіді письмово у зошиті на запитання №6,8 стор.150 (по два приклади)

4.     Записати в зошиті розшифровку  ярлику одягу, який поданий на малюнку.

5.     Пройти тест  до 27.01 до 10.00 год. за посиланням

           https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8481390

6.      Фото з виконаним завданням №3,4  надіслати до 29.01 на електронну   адресу

  

Бажаю успіхів!

Урок №16 за 13.01.2021

Тема «Основи технології малярних робіт»
1.Прочитати параграф №13 (стор.114-125) підручника Ю.Ходзицька «Трудове навчання для дівчат 7 клас» за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/721-trudove-7-klas-hodzicka-dlya-divchat-2015.html
2.Дати відповіді письмово у зошиті на запитання стор.125 №1-6.
                3. Пройти онлайн-тест до 20.01. до 10.00 год. за посиланням
               4. Фото з виконаним завданням №2 надіслати до 20.01 на електронну адресу


Завдання для учнів,які отримують навчання з використанням дистанційних технологій

Урок №13 за 16.12.2020

Тема.Обробка карманів та пришивання їх до нижньої частини фартуха.Обробка нижньої частини фартуха.

Передивитися відео.Нагадую,що можна зробити фартух з одним карманом.Для обробки нижньої частини фартуха ми застосовуємо шов"узгин із закритим зрізом"(дивись технологію виконання цього шва  з уроку №11)Також треба буде зробити складки на нижній частині фартуха по лінії талії - глибина складки 2 см на рівній відстані від бокових зрізів.




Фото з виконаним завданням(покрокові операції) надіслати  до 23.12. на

електронну адресу


Урок №12 за 09.12.2020

Тема.Розкрій деталей фартуха

1.Прочитати теоретичний матеріал та виконати практичну роботу"Розкрій деталей фартуха"

Підготовка тканини до розкроювання

Перед тим, як розкроїти виріб потрібно підготувати тканину до розкроювання, адже всі тканини мають  різноманіт­ні властивості і неоднаково в процесі обробки сприймають змочування водою, прасування і дають неоднакову усадку при пранні.
    Отже  спочатку вирівнюємо тка­нину, перевіряємо чи немає перекосів, уточнюємо краї тканини, по­тім тканину декатируємо водою або обробляємо парою.
Бавовняні тканини можна намочити в теплій воді, потім злегка просушити і розпрасувати. 
Якщо на тканині виявлені дефекти, плями, фабрич­ний брак, то ці місця відмічаємо крейдою, або ниткою, щоб при розкроюванні зазначені дефекти не потрапили на вид­ні місця.

                                    Розкладка і розкроювання

Розкладаючи викройки на тканині, враховують напрям нитки основи.
З метою найбільш економного і правильного витра­чання тканини на ній слід перед розкроюванням розкласти всі деталі викройки. Цей процес називається розкладанням викройок на тканині. Залежно від фасону виробу і ширини тканини її розкладають двома способами: «у згин» і «в роз­гортання».
    При розкладанні «у згин» тканину складають по ши­рині вдвоє лицьовою стороною всередину.
Розкладаючи викройку на тканині, необхідно старанно стежити за тим, щоб поздовжня нитка в основних деталях проходила по їх довжині.
Розкладають деталі.
Перед розкладанням необхідно перевірити чи нема яких-небудь вад у тканині.
На однотонних тканинах або тканинах з невизначеним рисунком викройки можна розкладати в різному на­прямі аби тільки поздовжня нитка тканини проходила посередині основних деталей.
При розкроюванні виробу треба враховувати такі при­пуски на шви, см:

ü По бокових зрізах фартуха,  - 1,5

ü По зрізу низу фартуха - 2,по верху нижньої частини - 1

ü По усім зрізам поясу – 1

Деталі викройки на тканині обводимо тонко заструганою крейдою, потім другою крейдяною лінією відмічаємо при­пуски на шви і запаси. Вирізаємо деталі по другій крейдя­ній лінії, а по першій лінії,  складках (якщо вони передбачені по моделі) прокла­даємо сильця — для правильного з'єднання деталей між собою.

Дрібні деталі, такі як кишеня мож­на викроїти після першої примірки, остаточно уточнив­ши їх форму.
Передивитися відео.Помітка - МИ ШИЄМО ФАРТУХ БЕЗ НАГРУДНИКА!


Урок №11 за 02.12. 2020

Тема.Технологія виконання швів "упідгин із закритим зрізом" та "стачний"

1.Записати у зошит інструкційну картку



2.

Урок №10 за 25.11

Тема. Будова швейної машини

1.Передивитися презентацію за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1QHLicizXmfIHAUXpt-Bt2y0n0WIqG3MU/view?usp=sharing

2.Записати у зошит інформацію зі слайдів №23,24,25.

3.Виконати у зошиті завдання зі слайда №26.

4.Виконати завдання усно.

 Вкажіть номери деталей швейної машини, використовуючи слова для довідок.

Слова для довідок: 1) платформа, 2) короб, 3) рукав, 4) ручний привід; 5) ниткопритягувач,

6) регулятор довжини стібка, 7) важіль підйому лапки, 8) регулятор натягу верхньої нитки,

9) човниковий пристрій, 10) моталка, 11) рейка двигуна тканини, 12) лапка притискна,

13) голкова пластина, 14) стійка, 15) голководій



5.Фото з виконаним завданням(конспект та відповіді) надіслати  до 02.12. на 

електронну адресу


Урок №9 за 18.11.2020

Тема. Побудова кресленика фартуха без нагрудника в масштабі 1:4

1.Передивитися презентацію.


2.Побудувати в зошиті кресленик фартуха без нагрудника за своїми мірками в М 1:4 (ділити кінцеві результати на 4). Послідовність побудови нижньої частини  вказана в презентації.

3. В зошиті дати відповіді на запитання,які вказані на слайдах №4,16.

4.Фото з виконаним завданням(креслення та відповіді) надіслати  до 25.11. на

електронну адресу


7-А,Б класи

Урок №8 за 11.11.2020

Тема. Пошиття фартуха. Знімання мірок, їх запис.

1.Передивитися презентацію

2.Записати в зошит теоретичний матеріал зі слайда №17

3. Зняти та записати в зошит свої мірки (слайд №21). Краще це робити перед дзеркалом або нехай вам хтось допоможе.

4. Придумати та виконати в зошиті ескіз будь-якої моделі фартуха(за вашим задумом).Не обовязково,що ви будете шити саме такий. Просто відчуйте себе модельєром. Ескіз виконується на чистому аркуші зошита простим олівцем від руки та розфарбовується кольоровими олівцями. Розмір ескізу – не менше ніж на пів сторінки.

4.Фото з ескізом та попереднє завдання(зняття та запис мірок) прислати до 18.11.на електронну пошту



Шановні учениці 7 класів!

На цьому тижні урок з трудового навчання у нас з вами пройде в дистанційній формі.

Тема. Пошиття маски своїми руками.

Ми з вами вже розкроїли деталі нашої маски. Тепер вам необхідно її зшити. Це ви можете зробити руками, застосовуючи шов «Прутик» по усім зрізам (не треба застосовувати шов "петельний", як на відео)

Інструкційна карта «Технологія виконання шва «прутик»

Мал. 1.Послідовність виконання шва «прутик»

Отже, для вишивання шва «прутик» необхідно:

1. Закріпити нитку в т. 1.

2. Виконати перший хід: по прямій нитці справа наліво прокласти швом «уперед голкою» ряд непарних стібків (1-ий, 3-ій, 5-ий і т. д.):

1) перший стібок прокласти з т. 1 в т. 2, а виколоти в т. 3;

2) ввести голку в т. 4, а вивести у т. 5;

3) далі виконати стібки відповідно до цифрової послідовності: 3-4-5, 5-6-7, 7-8-9.

3. Виконати другий хід (зворотний напрямок): повернути тканину і прокласти парні стібки, перекриваючи проміжки з виворітного боку: 9-10-11, 11-12-13, 13-14-15, 15-16-17. Отримаємо суцільний ряд стібків (мал. 1).


Мал. 2. Вигляд шва «прутик» з виворітного боку

Також пропоную передивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zOxc5Cytv1Q

Фото з етапами роботи та кінцевим результатом відправляти до 30 жовтня  на електронну пошту

Чекаю на зворотній зв'язок! Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі