5 клас Основи здоров'я

 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні п’ятикласники! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Покликання на ел.підручник https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/5-klas/11-osnovi-zdorovya-5-klas/osnovi-zdorovya-5-klas--boychenko-t--vasilenko-s-v-gushchina-n--vasilashko--p-koval-n-s-gurska-o-k/









5-Б КЛАС

         

НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА

08.06.2022

ГРА-МАНДРІВКА «МОЇ БЕЗПЕЧНІ КАНІКУЛИ»

Очікувані результати:повторити правила безпечної поведінки під час літніх канікул; розвивати уміння самостійно користуватися отриманими знаннями в повсякденному житті.

ЗАВДАННЯ

Мій друже! Сьогодні ми помандруємо по країні "Мої безпечні канікули". Пам'ятай, що літні канікули - це можливість набратися свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і використовувати їх у домашніх умовах.

Як завжди, кожен з нас проведе канікули по-різному. Бажаю усім гарного відпочинку, яскравих вражень, незабутніх зустрічей, захоплюючих мандрівок!

Але також закликаю Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки, щоб літній відпочинок не був зіпсований. Адже проблема безпеки є одним із найважливіших аспектів життя . Безпека торкається сутності всіх сторін існування й діяльності людини. Тому захист здоров’я, життя, довкілля, соціального благополуччя є основними факторами безпечної життєдіяльності людини.

Тепер давайте повторимо їх, у цьому нам допоможе даний квест. Шукайте підказки, виконуйте завдання, і ви безперечно станете переможцями!!!

Пройдіть онлайн – квест «МОЇ БЕЗПЕЧНІ КАНІКУЛИ» за посиланням

https://vseosvita.ua/webquest/start?id=7482&id_user=29462&hash=c943f030

Результат свого проходження квесту (скріншот останнього слайду) прошу надіслати на електронну адресу 

БАЖАЮ ЩАСЛИВИХ ТА МИРНИХ КАНІКУЛ!

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

07.06.2022

ОНЛАЙН-ФЛЕШМОБ «МОЇ КОРИСНІ ЗВИЧКИ»

Очікувані результати:

пропагувати здоровий спосіб життя; формувати здорові установки і навички відповідальної поведінки; формувати  корисні звички; вчитися  негативно ставитись до шкідливих звичок, уміти протистояти тиску однолітків, контролювати свої вчинки.

ЗАВДАННЯ

1.Передивитися відеоролик

2.Для самоаналізу пройдіть усно тест «Чи можеш ти встояти?»

Тестування

Відповідати треба «Так» чи «Ні».

1) Чи полюбляєш ти дивитися телевізор?

2)  Чи хотілось тобі грати в комп'ютерні ігри понад гри години щодня?

3)  Чи хотілося тобі спробувати закурити?

4)  Чи можеш ти весь вихідний просидіти перед телевізором, залишивши всі свої справи?

5)  Чи пробував ти алкогольні напої?

6)  Чи подобаються тобі уроки фізкультури?

7)  Якщо друзі запропонують тобі втекти з уроків, чи поголишся ти?

8)  Чи умієш ти не повторювати своїх помилок?

9)  Якби тобі прямо на вулиці незнайомий запропонував коробку цукерок, узяв би ти її?

10)Друзі кличуть тебе до ігрових автоматів, а ти ще не зробив уроки. Чи змо­жеш відмовитися?

Тепер підрахуйте, скільки разів ви відповіли на питання «так», і запишіть отримане число.

•  Ви сказали «так» не більше 3 разів — ось ваш результат.

Ви вмієте управляти своїми бажаннями. У вас сильна воля і міцний харак­тер. Ви вмієте відмовитися від задоволення, якщо це може завдати шкоди, пе­решкодити вашим планам, нашим стосункам з батьками, учителями.

•  Ви сказали «так» від 4 до 8 разів — ваш результат гірший.

Вам не завжди вдається управляти своїми бажаннями. Бракує сили волі. Через це можна потрапити у залежність від шкідливих звичок.

•  Ви сказали «так» від 9 до 10 разів — настав час замислитися.

Вам дуже важко впоратися зі своїми бажаннями. Вас нестримно тягне до миттєвих задоволень. Вам необхідно оцінити свої дії. Вам треба навчитися го­ворити собі «ні».

3.Виконай різні ігрові вправи  на тему «Корисні та шкідливі звички» за посиланнями

https://learningapps.org/view4002524

https://learningapps.org/10340698

https://learningapps.org/view3695637

4.Зроби фото, як ти виконуєш свою улюблену звичку (можна до 3 звичок).

5.Подумай та виріши, яку  одну корисну звичку ти б хотів придбати за період літніх канікул, а якої поганої ти б хотів позбутися. Запиши на листочку.

6.Фото виконаних завдань №4,5 прошу надіслати на електронну адресу 

               БАЖАЮ УСПІХІВ!

01.06.2022

ОНЛАЙН – КВЕСТ «МИ ДБАЄМО ПРО ЗДОРОВ’Я »

Очікувані результати:повторити правила здорового способу життя; розвивати уміння самостійно користуватися отриманими знаннями в повсякденному житті.

ЗАВДАННЯ

1.Щоб правильно відповісти на запитання онлайн-квесту, я пропоную передивитися вам мультфільм «Охоронці здоров’я»

2.Пройдіть онлайн – квест «Ми дбаємо про здоров'я» за посиланням

https://learningapps.org/display?v=pogd751it22

3.Результат свого проходження квесту (скріншот останнього слайду) прошу надіслати на електронну адресу   

               БАЖАЮ УСПІХІВ!


31.05.2022

ОНЛАЙН - ГРА «БЕЗПЕКА РУХУ ПІШОХОДА»

Очікувані результати:повторити правила вуличного руху для пішоходів; розвивати уміння самостійно користуватися отриманими знаннями в повсякденному житті.

ЗАВДАННЯ

1.Щоб правильно відповісти на запитання онлайн-вікторини, я пропоную передивитися вам відеоролик «Права та обов’язки пішохода»

2.Пройдіть вікторину «Уважний пішохід» за посиланням

https://learningapps.org/view5617602

3.Пройдіть вікторину «Правила дорожнього руху»

https://learningapps.org/view2390903

4.Розвяжіть "Веселі задачки"

1. Хлопчик їхав на велосипеді в місто. Назустріч йому їхала автомашина, в якій сиділо 5 жінок. Кожна з них везла по одній курці і парі валянок. Скільки живих істот їхало в місто?             

2. На прямолінійній ділянці шляху кожне колесо двоколісного велосипеда проїхало 5км.
Скільки кілометрів проїхав велосипед?

5.Результати свого проходження вікторин (скріншоти) та відповіді на задачки прошу надіслати на електронну адресу  

               БАЖАЮ УСПІХІВ!

 

Урок №32 за 27.05.22

   ТЕМА. Мої безпечні канікули


   Шановні учні! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролики. 






Бажаю вам мирного, спокійного,гарного відпочинку! 
До зустрічі у новому навчальному році!
Бережіть себе!

Урок №32 за 20.05.22

ТЕМА.   Узагальнення  та систематизація отриманих знань за рік

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті.

2.    Пройти онлайн-тестування  до 20.05 до 20.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3393989

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок № 31 (за 13.05.22)

                        ТЕМА. Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті та навколишньому середовищі»

                        ЗАВДАННЯ

1.Повторити теоретичний матеріал  §22-29 підручника

2.Усно дати відповіді на тестові запитання на стор.172 підручника

3. Пройти онлайн-тестування  до 19.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1140367

                        БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №30 за 06.05.22

ТЕМА. Безпека на воді

Очікувані результати:

-          Ти повториш правила поведінки під час купання в річці,ставку,морі;

-          Дізнаєшся, як помогти потерпілому на воді;

-          Тому, хто отримав тепловий або сонячний удар

ЗАВДАННЯ

1.Передивитися відеоурок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=gdsoiEP73Ew

2. Усно розв’язати ситуаційні завдання на стор.171 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал §29 підручника

2.Передивитися відеоролик

3.Відповісти письмово в зошиті на запитання №1-5 стор.170.

            Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 13.05 на електронну адресу

    

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №29 за 29.04.22

ТЕМА. Безпека надворі

Очікувані результати:

-          Ти дізнаєшся про місця,які можуть бути небезпечними,

-          Як поводитися з незнайомцями на вулиці;

-          Як захиститися в натовпі;

-          Засвоїш правила безпечної поведінки

ЗАВДАННЯ

1.Передивитися відеоурок

2.Опрацювати матеріал §26 підручника

3.Виконати усно завдання №1-3 на стор.153 «Моделюй – набувай життєвих навичок»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Письмово в зошиті відповісти на запитання тесту,який поданий в відео уроці «Домашнє завдання»

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 06.05 на електронну адресу

 

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок № 28 за 22.04.22

ТЕМА Безпечний Інтернет

Очікувані результати:

 - ти дізнаєшся про два «обличчя»  Інтернету:Корисне і небезпечне;

 - опануєш правила безпечного користування Інтернетом

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал §25

2.     Передивитися відеоролик

     3.Прочитати додатковий матеріал

Додатковий матеріал. Безпека в Інтернеті:

•   Будьте обережними, не розголошуйте особисту інформацію (адресу, телефон, паролі доступу тощо).

•   Повідомляйте батьків, якщо хтось намагається дізнатися про вас більше ніж треба.

•   Не погоджуйтеся на будь-яку сумнівну пропозицію.

•   Завжди майте на увазі, що під знайомим «ніком» із вами може спілкуватися незнайома людина.

•   Підвищуйте власну комп’ютерну та інтернет-обізнаність.

•   Пам’ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не все є чесним.

•   Використовуйте сайти, що узгоджені з батьками.

•   Критично оцінюйте всю інформацію з мережі.

•   Поводьтеся в Інтернеті так само обережно, як і в реальному житті.

Безпека перегляду телепередач:

•   Брати участь в акціях, що потребують відправлення грошей можна тільки за згодою та під наглядом батьків.

•   Товар, який нав’язливо рекламують, у більшості випадків не має рекламних якостей. Пам’ятайте, що мета реклами не допомогти людям, а продати певний товар.

Безпека користування телефоном:

•   Усі пропозиції у SMS-повідомленнях слід обговорювати з батьками.

•   Не відповідайте на дзвінки з незнайомими номерами.

•   Не виходьте з дому, якщо вам телефонують, що ваші родичі в небезпеці, та пропонують передзвонити в міліцію, родичам, учителям.

          4.Проаналізуй ситуації (усно),які подані на стор.147-148

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 15.04. до 20.00 год. за посиланням  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2338355

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №27 за 15.04.22

ТЕМА Наодинці вдома

Очікувані результати:

-  Опануєш правила поведінки,коли ти наодинці вдома і у випадку спроби незнайомця проникнути до помешкання

            ЗАВДАННЯ

            1. Опрацювати матеріал   §  24

            2. Передивитися відеоролик

         3.Уважно прочитати та постаратися запам'ятати Правила обачності на стор.141-142 підручника

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Письмово в зошиті дай відповіді на запитання стор.144 підручника «Як правильно діяти»

      Фото з виконаним  домашнім завданням    надіслати до 22.04 на електронну     адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №26 за 08.04.22

ТЕМА «Автономні ситуації. Стихійні лиха»

Очікувані результати:

 - дізнаєшся,що таке автономна ситуація;

             - вивчиш правила поведінки і навчишся діяти в таких ситуаціях;

             - дізнаєшся про надзвичайні ситуації;

             - про причини стихійних лих;

             - засвоїш правила поведінки в небезпечних ситуаціях.

            ЗАВДАННЯ

1.Ознайомитися з матеріалом  § 23,27,28

2.Передивитися презентацію

 3.Ознаймитися з додатковим матеріалом

Додатковий матеріал для роботи

Сильний вітер

Удома слід:

•   зачинити вікна й двері на засуви;

•   завести свійських тварин у безпечне місце;

•   відключити електрику;

•   зробити запас води та їжі, що не потребує готування;

•   закрити целофаном (скотчем) вентиляційні віконця;

•   при ураганах потрібно укритися у підвалах (треба повідомити родичів або знайомих про свою схованку).

На природі слід:

•   відійти від дерев, що ростуть окремо;

•   застебнути одяг, із підручних засобів зробити пояс, щоб уникнути «парусності» одягу;

•   якщо людина в лісі, то їй слід стати під дерева, що ростуть близько одне до одного (виключення — сосновий ліс, оскільки із сосен часто падають гілки й можливе травмування);

•   укритися в будь-яких будівлях;

•   у полі слід лягти обличчям униз.

Під час сильного вітру НЕ можна:

•   стояти біля вітрин, рекламних щитів, палаток із тканини;

•   перебувати поряд із трансформаторами, опорами мереж електропередач;

•   бігти додому, якщо він далеко;

•   відчиняти вікна;

•   виходити на балкон.

Гроза

Удома слід:

•   вимкнути електроприлади;

•   відключити телевізор від антени;

•   зачинити всі вікна;

•   не підходити до вікон;

•   не братися за металеві вхідні двері.

На природі слід:

•   спуститися в низину;

•   відійти від поодиноко стоячих дерев, стовпів, вишок;

•   відійти подалі від водойм;

•   на відкритій місцевості сховатися у ямку (рів), а групі людей слід розташуватися поодинці;

•   зняти із себе металеві речі та покласти окремо від себе;

•   якщо є гумові або поліетиленові речі, то ними можна вкритися (підкласти під себе);

•   у лісі слід сховатися під невисокими деревами або в кущах.

Під час грози НЕ можна:

•   ховатися під дуже високими деревами;

•   сидіти на галявинах;

•   ховатися під скелями;

•   іти по відкритій місцевості в мокрому одязі або щільною групою;

•   купатися.

Повені

Повінь — це тимчасове значне затоплення території.

Дії в зоні раптового затоплення під час повені

Дії після повені, паводка

1. Зберігай спокій, уникай паніки.

2. Швидко збери необхідні документи, цінності, ліки, продукти та необхідні речі.

3. Надай допомогу дітям, інвалідам та людям похилого віку. Вони підлягають евакуації в першу чергу.

4. За можливості негайно залиш зону затоплення.

5. Перед виходом із будинку вимкни електро- та газопостачання. Зачини вікна та двері.

6. Відчини хлів — дай худобі можливість рятуватися.

7. Піднімися на верхні поверхи або на горище.

8. До прибуття допомоги залишайся на верхніх поверхах, даху, деревах; сигналізуй рятівникам, щоб вони мали змогу швидко тебе знайти.

9. Перевір, чи немає поблизу постраждалих, надай їм за можливості допомогу.

10. Потрапивши у воду, зніми із себе важкий одяг і взуття, відшукай поблизу предмети, за допомогою яких можна утриматися до прибуття допомоги

1. Переконайся, що ваше житло не отримало внаслідок повені ніяких ушкоджень, відсутні провалини в будинку і навколо нього, не розбите скло і немає небезпечних уламків та сміття.

2. Не користуйся електромережею до повного осушення будинку.

3. Обов’язково кип’яти питну воду, особливо з джерел водопостачання, що були підтоплені.

4. Ретельно очисти забруднений посуд і домашні речі.

5. Електроприладами можна користуватися тільки після їх ретельного просушування.

6. Заборонено вживати продукти, що були підтоплені водою під час повені.

7. Усе майно, що було затопленим, підлягає дезінфекції.

8. Дізнайся в місцевих органах державної влади та місцевого самоврядування адреси організацій, що надають допомогу населенню


4.Виконати завдання усно

Закінчи речення:

1.Ситуації, які загрожують життю багатьох людей та завдають збитків називаються ……

2. Землетруси, повені, буревії – це ……

3. Тимчасове затоплення суходолу, внаслідок підйому води в природних водоймах - ….

4. Потужний поривчастий вітер, що підхоплює і переносить різні предмети - …

5. Бурхливий, водний, грязьовий потік - …..

6. Організоване вивезення людей з небезпечної місцевості - …..

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 15.04 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4312673

 БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №25 за 01.04.22

ТЕМА «Пожежна безпека»

Очікуванні результати:

           - дізнаєшся про пожежу в природі та побуті;

           - з’ясуєш причини та умови виникнення пожеж;

           - способи уникнення та запобігання пожежам;

           - навчишся,як треба діяти під час пожежі.

           ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал  §  22.

2.Записати у зошит  поняття «пожежа», «горючі речовини», «легкозаймисті речовини», «важкозаймисті речовини», схему «трикутник вогню».

3.Передивитись презентацію

4. Передивитися відеоролик

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати тестові завдання у зошиті 

Позначте всі правильні відповіді. Приклад записів:1.В

1.   У разі пожежі слід негайно зателефонувати за номером:

А   101

Б    102

В   103

Г    104

2.   До уражаючих факторів при пожежах належать:

А   висока температура

Б    переохолодження

В   отруйні гази

Г    вогонь

3.   Наслідками пожеж можуть бути:

А   отруєння чадним газом

Б    опіки

В   загибель людей

Г    матеріальні збитки

4.   При пожежі в приміщенні необхідно:

А   відчинити двері та вікна

Б    закрити двері та вікна

В   вибрати безпечний шлях евакуації

Г    захистити органи дихання

5.   Причинами пожежі можуть бути:

А   петарди

Б    бенгальські вогні

В   сигнальні ракети

Г    повітряні кульки

6.   Умови виникнення пожежі:

А   наявність вогнегасника

Б    ємності з водою

В   горючі матеріали

Г    джерело вогню

7.   Пожежу може спричинити:

А   відкритий вогонь

Б    легкозаймисті матеріали, що зберігаються поряд із джерелом тепла

В   працюючий електрозварювальний прилад, що залишений без нагляду

Г    вогнегасник

8.   До легкозаймистих матеріалів належать:

А   деревина, гіпс

Б    вода, пісок, цегла, бетон

В   бензин, гас, спирт, природний газ, олія

Г    вода, металеві вироби

9.   До негорючих матеріалів належать:

А   папір, деревина, бавовняна тканина

Б    гума, пластмаса

В   вода, пісок, цегла, бетон

Г    вата, цукор

10. Причиною пожежі можуть бути:

А   відчинені двері та вікна

Б    перевантажена розетка

В   блискавка

Г    гра дітей з петардами

11. Телевізор не можна ставити близько до джерела тепла, оскільки:

А   він може зайнятися

Б    буде холодніше в кімнаті

В   погіршиться якість зображення

Г    це неестетично

12. Палаючі електроприлади гасять:

А   водою

Б    бензином

В   цупкою тканиною

Г    спиртом

Фото з виконаним  завданням  №2 та домашнім завданням надіслати до 08.04.22 на   електронну     адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №24 за 25.03.22 р

Тема «Про туберкульоз та ВІЛ-інфекцію»

Очікуванні результати:

Ти дізнаєшся про туберкульоз та ВІЛ-інфекцію,про шляхи зараження ВІЛ,туберкульозом.

ЗАВДАННЯ

1.Прочитати матеріал парагр.21 підручника

2.Передивитись відеоролик

 або за посиланням
  https://www.youtube.com/watch?v=_693d17dGQc 

3.Записати в зошиті поняття «Туберкульоз»(див. стор.115 словничок), «Імунітет», «Синдром»(див. стор.118, словничок),поняття «ВІЛ», «СНІД»(стор.119)

4. Записати  схеми №1,2 на стор.119

5.Усно виконати тест на стор.120 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Прочитати додатковий матеріал

Пройти онлайн-тест до 01.04 до 17.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4417385


Додатковий матеріал
Туберкульоз – інфекційне захворювання, заразитися ним можна при контактах з хворою людиною. Коли вона кашляє, у повітря і на навколишні предмети потрапляє велика кількість бактерій. Інфікування також може відбутися через продукти харчування.
Шляхи поширення:
        повітряно-крапельний шлях;
       продукти харчування: молоко, м’ясо хворих корів.
Умови розвитку захворювання:
       неповноцінне харчування;
       погані житлові умови (затемнене й сире житло);
       фізична втома;
       психологічні стреси.
Усі ці умови послаблюють імунну систему людини й зменшують опірність організму збуднику туберкульозу.
Дія на організм:
       ураження легень (у 90 % випадків);
       ураження шкіри;
       ураження нирок, кісток та інших органів.
Ознаки туберкульозу:
       швидке зменшення маси тіла;
       постійне покашлювання;
       бліда шкіра;
       підвищена пітливість, особливо вранці;
       слабкість, швидка стомлюваність організму;
       задишка;
       температура тіла 37–37,5 °С (зазвичай підвищується увечері);
       зниження апетиту.
Правила попередження захворювання на туберкульоз:
       зміцнення імунітету (здоровий спосіб життя);
       профілактичні обстеження;
       особиста безпека в побуті (уникати контакту з імовірними носіями інфекції);
       лікування застудних захворювань під контролем лікаря.

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №23 за 18.03.22

ТЕМА. Спілкування з однолітками

Очікувані результати:

-          Ти дізнаєшся про поведінку,яка сприяє дружбі;

-          Навчишся долати вияви насильства серед учнів

ЗАВДАННЯ

1.Передивитися відеоролик

2.Опрацювати матеріал §20 підручника

3.Виконай письмово завдання №1 на стор.111 «Доповни характеристику справжнього друга»

4.Усно виконай ситуаційні завдання на стор.114.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Письмово в зошиті відповісти на запитання №2,4 із розділу «Завдання» на стор.114 підручника

Фото з виконаними завданнями  №3 та домашнім завданням надіслати до 25.03 на електронну адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!


5-Б КЛАС

Урок №20 за 11.02.22

ТЕМА. Взаємодопомога членів родини

Очікувані результати:

-         Ти дізнаєшся про устрій сім’ї,про розподіл обов’язків у сім’ї,

-         Дізнаєшся про те, як діяти, якщо порушуються права дитини.

 ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал §19 підручника або прослухати аудіо запис цього параграфа

2.Виконати інтерактивну вправу «Правила щасливої родини». Для цього вам потрібно перейти за покликанням

https://sites.google.com/view/3classdoslidjuyu/%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82-%D1%81%D1%96%D0%BC%D1%97/%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B0-%D0%B2-%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%96

 3. Подумати та записати в зошит «Мої обов’язки вдома»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Поміркувати та записати в зошит відповідь на запитання: «Що дитині потрібно, аби бути щасливою?»

Фото з виконаними завданнями  №3 та домашнім завданням надіслати до 18.02 на електронну адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!


5-Б КЛАС

Урок №19 за 04.02.22

ТЕМА. Спілкування з дорослими

Очікувані результати:

- Ти дізнаєшся, що повага допоможе навчитися спілкуванню з дорослими;

-         Навчишся поважати батьків і вчителів

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися відеоурок

2.     Скласти та записати в зошиті «Правила спілкування з батьками»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал §18 підручника або прослухати аудіо запис цього параграфа

2. Дати відповідь у зошиті на запитання

-         Що, на твою думку, означає «Бути хорошими дітьми»?

-          За що ти поважаєш своїх учителів?

Фото з виконаними завданнями  №2 та домашнім завданням надіслати до 11.02 на електронну адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!


5-Б КЛАС

Урок №18 за 28.01.22

ТЕМА. Спілкування і здоров’я.

Очікувані результати:

-         Ти більше дізнаєшся про спілкування;

-         Дізнаєшся, як поведінка впливає на здоров’я;

-         Переваги впевненої поведінки.

ЗАВДАННЯ

Передивитися презентацію

2.     Записати у зошит інформацію зі слайда №6

3.     Опрацювати матеріал §17 підручника

4.     Проаналізувати інформацію табл. №5 на стор.102

5.     Усно виконати завдання №5,6 на стор.103 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Повторити матеріал §16

2. Передивитися презентацію

3.Пройти онлайн-тестування до04.02.22 до 18.00 за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2857396

Прошу обовязково вказувати Прізвище та Імя. Тест проходимо один раз. Час проходження тесту – до 40 хвилин. По закінченню ти зможеш побачити свою оцінку. Я її також буду бачити. Тому не треба мені надсилати фото з вашим оцінюванням.

             БАЖАЮ УСПІХІВ!




            5-А клас (за 23.09.21),5-Б клас (за 24.09.21)

            Урок № 4

ТЕМА. Безпека пішохода. Громадський транспорт і зупинки

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся про нові Правила дорожнього руху;

-         Пригадаєш різні пішоходні переходи;

-         Навчишся безпечно користуватися громадським транспортом.

ЗАВДАННЯ

Повторення вивченого в початковій школі.

1.Дай усно відповідь на запитання

Тестова робота «Перевір себе»

1. Правила дорожнього руху:

А) треба знати;

Б) треба виконувати;

В) вони обмежують нашу свободу.

2. Правил дорожнього руху необхідно дотримувати:

А) у світлий час доби;

Б) у темний час доби;

В) постійно.

3. Правила дорожнього руху мають виконувати:

А) водії;

Б) пішоходи;

В) усі учасники дорожнього руху.

4. Трамвай треба обходити:

А) ззаду;

Б) спереду;

В) дочекатись, коли він проїде.

5. Світлофори потрібні:

А) у світлий час;

Б) у темний час;

В) постійно.

6. Якщо під’їхав переповнений транспорт, то:

А) зачекаю наступного;

Б) розштовхаю всіх і зайду в транспорт;

В) дотримуватимусь черги.

7. Дорогу безпечно переходити:

А) на зупинці;

Б) у місцях із позначкою «Пішохідний перехід»;

В) там, де зручніше.

8. Чекати на транспорт краще:

А) ближче до краю тротуару;

Б) далі від нього;

В) прямо на проїжджій частині.

9. Назвати засоби безпеки на дорозі:

А) дорожні знаки;

Б) світлофор;

В) автомобіль;

Г) дорожня розмітка.

2.Передивитись презентацію

3. Записати в зошит поняття зі слайду №3

4. Опрацювати матеріал §3,4 підручника

5.Записати в зошит алгоритм дій, якщо дорога  регулюється світлофором – стор.21,та якщо не регулюється світлофором – стор.22

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Виконай завдання на вибір за бажанням – підготуй малюнок на тему «Безпека пішохода» АБО розв’яжи кросворд

Кросворд на слайді № 8

Запитання по горизонталі:

1. Талон — сплата за проїзд.

2. Тварина на дорозі, що вказує на безпечний перехід.

3. Всяк по ній кудись спішить, а вона лягла й лежить.

4. Широка дорога для швидкісного руху автомобільного транспорту.

5. Синонім «дороги».

6. Безпечне місце для пішоходів.

7. По вулицях хатинки маленькі біжать, щоднини пасажири в тих хатках сидять.

8. Елемент дороги, поздовжня лінія, яка розділяє суміжні проїжджі частини.

9. За містом завжди біля проїжджої частини.

10. Шлях, який проходить автомобіль після натиску на гальма.

11. Наземні, підземні, надземні безпечні місця.

12. Має хто три різних ока, та ще дивиться звисока. Ними він весь час моргає, що за звір, хто відгадає?

13. Це те, заради чого треба виконувати Правила дорожнього руху.

Запитання по вертикалі:

1.Дорога, по якій транспорт рухається по кількох смугах у різних напрямках

Фото з виконаним домашнім завданням (малюнок або розв’язаний кросворд) надіслати до 30.09 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!


5-А клас (за 16.09), 5-Б клас (за 17.09)

Урок № 3

Тема. Узагальнення знань з теми «Здоров’я і життя»

Очікувані результати:

-         Пригадаєш складові здоров’я;

-         Пригадаєш правила здорового способу життя;

-         Пригадаєш правила збереження та зміцнення здоров’я.

Завдання

1.     Повторити §1підручника.Для цього пропоную тобі прослухати аудіо запис.


2.     Пройти онлайн-тест до 24.09 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7578061

Прошу обовязково вказувати Прізвище та Імя. Тест проходимо один раз. Час проходження тесту – до 40 хвилин. По закінченню ти зможеш побачити свою оцінку. Я її також буду бачити. Тому не треба мені надсилати фото з вашим оцінюванням.

             Бажаю успіхів!


2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

5-А,Б класи

Шановні пятикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулі тижні дистанційного навчання. Їх необхідно обов’язково виконати та відправити мені у зручний для вас час.

Урок №30 за 05.05.21

Тема. Безпечний Інтернет

Очікувані результати:

 - ти дізнаєшся про два «обличчя»  Інтернету:Корисне і небезпечне;

 - опануєш правила безпечного користування Інтернетом

Завдання

1.     Опрацювати матеріал §25

2.     Передивитися відеоролик

     3.Прочитати додатковий матеріал

Додатковий матеріал. Безпека в Інтернеті:

•   Будьте обережними, не розголошуйте особисту інформацію (адресу, телефон, паролі доступу тощо).

•   Повідомляйте батьків, якщо хтось намагається дізнатися про вас більше ніж треба.

•   Не погоджуйтеся на будь-яку сумнівну пропозицію.

•   Завжди майте на увазі, що під знайомим «ніком» із вами може спілкуватися незнайома людина.

•   Підвищуйте власну комп’ютерну та інтернет-обізнаність.

•   Пам’ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не все є чесним.

•   Використовуйте сайти, що узгоджені з батьками.

•   Критично оцінюйте всю інформацію з мережі.

•   Поводьтеся в Інтернеті так само обережно, як і в реальному житті.

Безпека перегляду телепередач:

•   Брати участь в акціях, що потребують відправлення грошей можна тільки за згодою та під наглядом батьків.

•   Товар, який нав’язливо рекламують, у більшості випадків не має рекламних якостей. Пам’ятайте, що мета реклами не допомогти людям, а продати певний товар.

Безпека користування телефоном:

•   Усі пропозиції у SMS-повідомленнях слід обговорювати з батьками.

•   Не відповідайте на дзвінки з незнайомими номерами.

•   Не виходьте з дому, якщо вам телефонують, що ваші родичі в небезпеці, та пропонують передзвонити в міліцію, родичам, учителям.

          4.Проаналізуй ситуації (усно),які подані на стор.147-148

Домашнє завдання

Пройти онлайн-тест до 12.05. до 10.00 год. за посиланням  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4803469

            Бажаю успіхів!

 

Урок №29 за 28.04.21

Тема . Наодинці вдома

Очікувані результати:

-  Опануєш правила поведінки,коли ти наодинці вдома і у випадку спроби незнайомця проникнути до помешкання

            Завдання

            1. Опрацювати матеріал   §  24

            2. Передивитися відеоролик

           3.Уважно прочитати та постаратися запам'ятати Правила обачності зі стор.141-142 підручника

            4.Домашнє завдання

Письмово в зошиті дай відповіді на запитання стор.144 підручника «Як правильно діяти»

      5. Фото з виконаним  завданням  №4  надіслати до 05.05 на електронну     адресу


Бажаю успіхів!

Урок №28 за 20.04.21

Тема «Автономні ситуації. Стихійні лиха»

Очікувані результати:

 - дізнаєшся,що таке автономна ситуація;

             - вивчиш правила поведінки і навчишся діяти в таких ситуаціях;

             - дізнаєшся про надзвичайні ситуації;

             - про причини стихійних лих;

             - засвоїш правила поведінки в небезпечних ситуаціях.

            Завдання

1.Ознайомитися з матеріалом  § 23,27,28

2.Передивитися презентацію

 3.Ознаймитися з додатковим матеріалом

Додатковий матеріал для роботи

Сильний вітер

Удома слід:

•   зачинити вікна й двері на засуви;

•   завести свійських тварин у безпечне місце;

•   відключити електрику;

•   зробити запас води та їжі, що не потребує готування;

•   закрити целофаном (скотчем) вентиляційні віконця;

•   при ураганах потрібно укритися у підвалах (треба повідомити родичів або знайомих про свою схованку).

На природі слід:

•   відійти від дерев, що ростуть окремо;

•   застебнути одяг, із підручних засобів зробити пояс, щоб уникнути «парусності» одягу;

•   якщо людина в лісі, то їй слід стати під дерева, що ростуть близько одне до одного (виключення — сосновий ліс, оскільки із сосен часто падають гілки й можливе травмування);

•   укритися в будь-яких будівлях;

•   у полі слід лягти обличчям униз.

Під час сильного вітру НЕ можна:

•   стояти біля вітрин, рекламних щитів, палаток із тканини;

•   перебувати поряд із трансформаторами, опорами мереж електропередач;

•   бігти додому, якщо він далеко;

•   відчиняти вікна;

•   виходити на балкон.

Гроза

Удома слід:

•   вимкнути електроприлади;

•   відключити телевізор від антени;

•   зачинити всі вікна;

•   не підходити до вікон;

•   не братися за металеві вхідні двері.

На природі слід:

•   спуститися в низину;

•   відійти від поодиноко стоячих дерев, стовпів, вишок;

•   відійти подалі від водойм;

•   на відкритій місцевості сховатися у ямку (рів), а групі людей слід розташуватися поодинці;

•   зняти із себе металеві речі та покласти окремо від себе;

•   якщо є гумові або поліетиленові речі, то ними можна вкритися (підкласти під себе);

•   у лісі слід сховатися під невисокими деревами або в кущах.

Під час грози НЕ можна:

•   ховатися під дуже високими деревами;

•   сидіти на галявинах;

•   ховатися під скелями;

•   іти по відкритій місцевості в мокрому одязі або щільною групою;

•   купатися.

Повені

Повінь — це тимчасове значне затоплення території.

Дії в зоні раптового затоплення під час повені

Дії після повені, паводка

1. Зберігай спокій, уникай паніки.

2. Швидко збери необхідні документи, цінності, ліки, продукти та необхідні речі.

3. Надай допомогу дітям, інвалідам та людям похилого віку. Вони підлягають евакуації в першу чергу.

4. За можливості негайно залиш зону затоплення.

5. Перед виходом із будинку вимкни електро- та газопостачання. Зачини вікна та двері.

6. Відчини хлів — дай худобі можливість рятуватися.

7. Піднімися на верхні поверхи або на горище.

8. До прибуття допомоги залишайся на верхніх поверхах, даху, деревах; сигналізуй рятівникам, щоб вони мали змогу швидко тебе знайти.

9. Перевір, чи немає поблизу постраждалих, надай їм за можливості допомогу.

10. Потрапивши у воду, зніми із себе важкий одяг і взуття, відшукай поблизу предмети, за допомогою яких можна утриматися до прибуття допомоги

1. Переконайся, що ваше житло не отримало внаслідок повені ніяких ушкоджень, відсутні провалини в будинку і навколо нього, не розбите скло і немає небезпечних уламків та сміття.

2. Не користуйся електромережею до повного осушення будинку.

3. Обов’язково кип’яти питну воду, особливо з джерел водопостачання, що були підтоплені.

4. Ретельно очисти забруднений посуд і домашні речі.

5. Електроприладами можна користуватися тільки після їх ретельного просушування.

6. Заборонено вживати продукти, що були підтоплені водою під час повені.

7. Усе майно, що було затопленим, підлягає дезінфекції.

8. Дізнайся в місцевих органах державної влади та місцевого самоврядування адреси організацій, що надають допомогу населенню


4.Виконати завдання усно

Закінчи речення:

1.Ситуації, які загрожують життю багатьох людей та завдають збитків називаються ……

2. Землетруси, повені, буревії – це ……

3. Тимчасове затоплення суходолу, внаслідок підйому води в природних водоймах - ….

4. Потужний поривчастий вітер, що підхоплює і переносить різні предмети - …

5. Бурхливий, водний, грязьовий потік - …..

6. Організоване вивезення людей з небезпечної місцевості - …..

5.Пройти онлайн-тест  до 28.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8248040

 Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні пятикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулий тиждень дистанційного навчання. Його необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час. 

Урок №27 за 13.04.21

Тема «Пожежна безпека»

Очікуванні результати:

           - дізнаєшся про пожежу в природі та побуті;

           - з’ясуєш причини та умови виникнення пожеж;

           - способи уникнення та запобігання пожежам;

           - навчишся,як треба діяти під час пожежі.

           Завдання

1.Опрацювати матеріал  §  22.

2.Записати у зошит  поняття «пожежа», «горючі речовини», «легкозаймисті речовини», «важкозаймисті речовини», схему «трикутник вогню».

3.Передивитись презентацію

4. Передивитися відеоролик

 

5. Виконати тестові завдання у зошиті 

Позначте всі правильні відповіді. Приклад записів:1.В

1.   У разі пожежі слід негайно зателефонувати за номером:

А   101

Б    102

В   103

Г    104

2.   До уражаючих факторів при пожежах належать:

А   висока температура

Б    переохолодження

В   отруйні гази

Г    вогонь

3.   Наслідками пожеж можуть бути:

А   отруєння чадним газом

Б    опіки

В   загибель людей

Г    матеріальні збитки

4.   При пожежі в приміщенні необхідно:

А   відчинити двері та вікна

Б    закрити двері та вікна

В   вибрати безпечний шлях евакуації

Г    захистити органи дихання

5.   Причинами пожежі можуть бути:

А   петарди

Б    бенгальські вогні

В   сигнальні ракети

Г    повітряні кульки

6.   Умови виникнення пожежі:

А   наявність вогнегасника

Б    ємності з водою

В   горючі матеріали

Г    джерело вогню

7.   Пожежу може спричинити:

А   відкритий вогонь

Б    легкозаймисті матеріали, що зберігаються поряд із джерелом тепла

В   працюючий електрозварювальний прилад, що залишений без нагляду

Г    вогнегасник

8.   До легкозаймистих матеріалів належать:

А   деревина, гіпс

Б    вода, пісок, цегла, бетон

В   бензин, гас, спирт, природний газ, олія

Г    вода, металеві вироби

9.   До негорючих матеріалів належать:

А   папір, деревина, бавовняна тканина

Б    гума, пластмаса

В   вода, пісок, цегла, бетон

Г    вата, цукор

10. Причиною пожежі можуть бути:

А   відчинені двері та вікна

Б    перевантажена розетка

В   блискавка

Г    гра дітей з петардами

11. Телевізор не можна ставити близько до джерела тепла, оскільки:

А   він може зайнятися

Б    буде холодніше в кімнаті

В   погіршиться якість зображення

Г    це неестетично

12. Палаючі електроприлади гасять:

А   водою

Б    бензином

В   цупкою тканиною

Г    спиртом

6.Фото з виконаними  завданнями  №2,5 надіслати до 20.04 на   електронну     адресу

  

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні пятикласники! Під час карантину ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. 

Урок №26 за 07.04.21 р

Тема «Про туберкульоз та ВІЛ-інфекцію»

Очікуванні результати:

Ти дізнаєшся про туберкульоз та ВІЛ-інфекцію,про шляхи зараження ВІЛ,туберкульозом.

Завдання

1.Прочитати матеріал парагр.21 підручника

2.Передивитись відеоролик

 або за посиланням
  https://www.youtube.com/watch?v=_693d17dGQc 

3.Записати в зошиті поняття «Туберкульоз»(див. стор.115 словничок), «Імунітет», «Синдром»(див. стор.118, словничок),поняття «ВІЛ», «СНІД»(стор.119)

4. Записати  схеми №1,2 на стор.119

5. Виконати тест (стор.120) - його переписувати не треба,а тільки занести відповіді до таблиці 6 (у зошиті)

6.Виконати тестові завдання для закріплення знань(дивись нижче  після додаткового матеріалу) - записувати тільки правильні відповіді,їх може бути декілька в одному запитанні.Наприклад,1.А,Д

7.Фото з виконаними завданнями №5,6 надіслати на електронну адресу до 14.04.



Додатковий матеріал
Туберкульоз – інфекційне захворювання, заразитися ним можна при контактах з хворою людиною. Коли вона кашляє, у повітря і на навколишні предмети потрапляє велика кількість бактерій. Інфікування також може відбутися через продукти харчування.
Шляхи поширення:
        повітряно-крапельний шлях;
       продукти харчування: молоко, м’ясо хворих корів.
Умови розвитку захворювання:
       неповноцінне харчування;
       погані житлові умови (затемнене й сире житло);
       фізична втома;
       психологічні стреси.
Усі ці умови послаблюють імунну систему людини й зменшують опірність організму збуднику туберкульозу.
Дія на організм:
       ураження легень (у 90 % випадків);
       ураження шкіри;
       ураження нирок, кісток та інших органів.
Ознаки туберкульозу:
       швидке зменшення маси тіла;
       постійне покашлювання;
       бліда шкіра;
       підвищена пітливість, особливо вранці;
       слабкість, швидка стомлюваність організму;
       задишка;
       температура тіла 37–37,5 °С (зазвичай підвищується увечері);
       зниження апетиту.
Правила попередження захворювання на туберкульоз:
       зміцнення імунітету (здоровий спосіб життя);
       профілактичні обстеження;
       особиста безпека в побуті (уникати контакту з імовірними носіями інфекції);
       лікування застудних захворювань під контролем лікаря.

Тестове завдання
Позначте всі правильні відповіді.
1.  Збудник туберкульозу:
А  кишкова паличка
Б  паличка Коха
В  плазмодій
Г  бліда спірохета
2.  До заразних хвороб належать:
А  грип
Б  інфаркт міокарда
В  туберкульоз
Г  сколіоз
3.  Шляхи розповсюдження туберкульозу:
А  через укуси комах
Б  з нестерилізованим молоком
В  повітряно-крапельним шляхом
Г  через воду
4.  Туберкульоз в першу чергу вражає:
А  органи зору
Б  опорно-рухову систему
В  тканини кісток
Г  легені
5.  Збудники туберкульозу швидко гинуть:
А  від прямих сонячних променів
Б  від пилу
В  при кип’ятінні
Г  у вологих темних приміщеннях
6.  Ознаки захворювання на туберкульоз:
А  збільшення маси тіла
Б  руйнування зубів
В  постійне покашлювання
Г  зменшення маси тіла
7   Туберкульоз розповсюджується:
А  повітряно-крапельним шляхом
Б  через укуси тварин
В  через молоко хворих корів
Г  через шкірні контакти
8.  Збудник туберкульозу:
А  паличка Манту
Б  віруси
В  паличка Коха
Г  глистяна інвазія
9.  Ознаками туберкульозу є:
А  біль у правому боці
Б  судоми
В  постійне покашлювання
Г  слабкість, швидка стомлюваність, зниження апетиту
10.    Для знищення збудника хвороби потрібні:
А  комп’ютер
Б  ліки
В  свіже повітря
Г  зміцнення імунітету
11.     Їжа для зміцнення імунітету:
А  овочі та фрукти
Б  цукерки
В  газовані напої
Г  фаст-фуд
12.     Для виявлення туберкульозної інфекції роблять:
А  реакцію Манту до 15 років
Б  аналіз слини
В  флюорографію до 15 років

Г  флюорографію з 15 років

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні п’ятикласники! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. Молодці ті учні,які вчасно виконали попереднє завдання. Ті,хто з поважних причин ще не надіслав мені завдання  уроку №16,можуть це зробити на цьому тижні. Але прошу обов’язково вказати причину невчасного виконання роботи. 

Урок №17 за 20.01

Тема. Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну.

Після цього уроку ви дізнаєтеся про:

-       втому і перевтому, причини їх виникнення;

-       як подолати втому;

-       про ознаки перевтоми;

      -   значення сну;

-    як запобігти перевтомі.

 

Завдання

1.     Опрацювати матеріал §14 або прослухати його в аудіо запису

2.     Передивитись презентацію

3.     Записати у зошит відповідь на запитання зі слайду №2, поняття зі слайду №3.

4.     Виконати письмово в зошиті завдання зі слайду №11

5.     Повторити §11-13.

6.     Пройти тест  до 27.01 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6755069

Прошу обов’язково вказувати Прізвище та Ім’я. УВАГА! Тест можна буде пройти  лише  один раз. Час проходження тесту обмежений до 40 хв. На другий раз вас буде заблоковано сайтом «На УРОК». Тому, якщо у вас виникнуть неполадки з пристроєм або інтернетом, і треба буде пройти тест ще раз – пишіть мені на пошту, вказуйте причину.

     7. Фото з виконаним завданням №3,4 надіслати до 27.01 на електронну адресу


УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за роботу в зошиті та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

Урок №16 за 13.01.2021(5-А,5-Б класи)

Тема. Активний відпочинок

Завдання

1.Прочитати  матеріал §13 або прослухати його в аудіо запису за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WCP4bIth2SM

2.Передивитися презентацію

3.Передивитися відеоролик


4.Прочитати інформацію

Правила поведінки на водоймах, які вкриті кригою.

1. Надійною є крига, яка має зелений або синій відтінок, а жовтувата крига є небезпечною.

2. Небезпечними є ділянки криги в місцях впадання річок і струмків, біля крутих берегів, на крутих вигинах русла.

3. Місця, де на кризі зявляється вода, також становлять велику небезпеку, оскільки зазвичай свідчать про наявність промоїни.

4. Долати водойми по кризі слід у світлу пору доби й за умови гарної видимості.

5. Якщо по кризі рухається група людей, то слід тримати дистанцію близько   5 метрів.

6. Не виходити на лід, міцність якого вам невідома.

7. Не з’їжджати на лід з крутого берега на лижах, санках.

8. Пам’ятайте, що нестійка погода і перепади температури послаблюють товщину льоду.

 5. Виконати вправу у зошиті

До якого виду відпочинку належать запропоновані приклади? Розподілить їх на два стовпчики: «Активний відпочинок» та «Пасивний відпочинок».

Перелік ігор - Рухливі ігри; прогулянка в лісі, парку; купання у водоймі, басейні; подорож; туристичний похід; сон; гра у футбол; катання на роликах; гра в бадмінтон; відпочинок біля моря чи річки;подорож на велосипедах; катання на роликах, лижах; рибальство; заняття спортом; фізкультхвилинка; ігри на свіжому повітрі; відпочинок на дивані; комп’ютерні ігри; заняття танцями; перегляд телепередач, фільмів; читання книг

6.Скласти пам’ятку на вибір «Профілактика травматизму під час занять активними видами відпочинку» АБО «10 причин, з яких я обираю активний відпочинок» та записати у зошит.

7. Фото з виконаним завданням №5,6 надіслати до 20.01 на електронну адресу


Урок №8 за 11.11.2020

Тема. Умови успішного навчання

1.Завдання для самоперевірки. Дай усно відповіді на запитання

1)   Виконувати домашні завдання можна коли завгодно?

2)   Виконувати домашні завдання можна де завгодно?

3)  Учню потрібне спеціально обладнане місце для виконання домашніх завдань?

4)  Виконувати завдання можна під час прийому їжі?

5)  Починають виконувати домашні завдання з найскладніших предметів?

6)   Починають виконувати завдання з найлегших предметів?

2. Передивись відеоролик за посиланням

https://www.ssyoutube.com/watch?v=4IAB2bkqLQs

3.Прочитай параграф №7 підручника або прослухай аудіо підручник за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=TyaCmeJt8Ls

4.Робота з підручником. Запиши у зошит

 - Слова із словничка на стор.45 підручника

 - Типи сприйняття інформації – тільки першу колонку(за табл.2 на стор.48)

 - Визнач свій тип сприйняття і запиши у зошит

 - Етапи активного слухання(стор.50)

5.Склади пам’ятку на вибір «Як стати успішним в навчанні?» або «Мій секрет запам’ятовування віршів» та запиши у зошит.

6. Фото з виконаними завданнями надіслати до 18.11 на електронну адресу


Не забуваємо підписувати письмо – Прізвище,ім'я,клас


Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі