8 клас Основи здоров'я

 Завдання для дистанційного навчання 

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні восьмикласники! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Покликання на електронну версію підручника

https://pidruchnyk.com.ua/810-osnovy-zdorovya-8-klas-boychenko-2016.html

8-А,Б КЛАСИ

            

НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА

08.06.2022 - 8-А клас,10.06.2022 - 8-Б клас

Шановні учні! Запрошую Вас на онлайн-диспут  «ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я», який відбудеться на платформі Мееt  08.06.2022 в 13.30 за посиланням

meet.google.com/viv-woek-knd

ОНЛАЙН- ДИСПУТ

 «ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я»

Очікувані результати:

розуміти понят­тя «життя», його унікальність, цінність, значу­щість для кожної особистості; визначити своє місце в ньому; замислитись над важливими життєвими проблемами; над ставленням до власного життя та життя інших лю­дей, як до найвищої цінності.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Життя, як мить, єдина мить,

Махне крилом — і пролетить...

Перегляд презентації

Найцінніше, що є у людини, — це її життя. Во­но дається їй тільки раз і кожній — своє. Довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед, і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожи­ти двічі.

Таємниця життя... Вона хвилювала людей завж­ди з того часу, як вони усвідомили себе живими істотами.

Питання для обговорювання:

-         Чи має життя якусь мету і сенс, і в чому вони?

-         Хто керує людським життям?

-         Чи можна зробити його кращим і щасливішим?

-         Чи має людина право піти з життя або позбавити іншу людину?

-          Що зробити для того, щоб життя було прек­расним?

Відповідь на ці, та багато інших запитань про цінність життя шукали люди у всі віки, у всі часи.

Юність — це пік вашого життя. Зараз ви робите найвеличніше своє відкриття — відкри­ваєте самих себе. А відкриття самого себе — найпрекрасніше, що може відчувати людина. У цих пошуках — глибокий зміст: кожен може розкрити свої реальні, досі незнані можливості. Щоб вияви­ти і розкрити їх, щоб знайти себе, треба себе пізнати, тобто вивчити і змогти оцінити. А це дасть можливість будувати, творити своє «Я».

Вдумаймося у слова славетного Леонардо да Вінчі, який повчав, що життя є великий дар, і хто його не цінує, цього дарунка не заслуговує. А щоб цінувати життя, треба знати і розуміти своє місце в ньому. Звичайно, нікому не дано з цілковитою точністю визначити, своє майбутнє. Та все ж, кож­ному під силу намітити власний шлях самотворення, кожному слід знати, що він спроможний підси­лити в собі, а що відкинути, чи хоча б, пом’якшити.

Життя — це ваша таємниця, проте ви повинні реалізувати себе, свої можливості, свою суть, пройшовши всі етапи, запрограмовані його віковими особливостями: людина повинна пройти молодість, зрілість, залишити спадщину, тобто по­садити дерево, збудувати дім, виростити дитину.

І, врешті-решт, життя — смугасте. За темною смугою невезінь, неприємностей, печалей обов’язково повинна бути світла смуга радості. І якби не було в житті дощової погоди, ми б просто не вміли цінувати сонячних днів. Тетяна Печончик написала прекрасну поезію:

Не плач, коли життя жорстоке

Тобі стежину шле лиху,

Ще знайдеш щастя синьооке

На вкритім тернами шляху.

І не сумуй, коли яскраве

Для тебе сонце вмить зайде,

Ще прийде час — і зірка слави

Смарагдом в душу упаде.

Життя — це поле щастя й муки,

Тому до труднощів звикай,

Та головне — безсило руки

Ніколи ти не опускай

Ви повинні пам’ятати, що істинне призначення людини — жити, а не існувати. (Джек Лондон).

Повноцінне життя. Яке воно? Насичене, бурх­ливе, невгамовне.

Пройти повністю свій «життєвий цикл», здійснити задумане в юності, передати естафету життя іншим, знаючи при цьому, що прожив його не даремно й зробив щось справжнє, що успадку­ють люди й згадають тебе. Звичайно, добре, коли людина живе довше, але, як вважав Леонардо да Вінчі, будь-яке гарно прожите життя, — є довге життя. Людина визнає, що цінує життя саме тому, що воно безкінечне.

Пошук змісту життя — проблема складна! Нерідко вона пов'язана з певними невдачами, роз­чаруваннями в собі і в людях. Але ми повинні керуватися життєвими цінностями.

Бесіда:

Як ви думаєте, чи може кожна людина жити так, як вона хоче, і що для цього потрібно?

Що складніше і важливіше — будувати жит­тя чи пристосовуватись до нього?

— Чи хочеш стати видатною людиною у своїй професійній діяльності?

-         Для чого людина живе на Землі?

«Квітка щастя»

-         Що потрібно для щасливого життя?

                                    «Килим ідей»

 

Життя – найвища цінність, тому я

Ніколи не буду

Обов’язково буду

 

Життя — це шанс кожного. Доля при­хильна до тих, хто здатний триматися на плаву, навіть потрапляючи у вир.

Мати Тереза, лауреат Нобелівської премії, гро­мадянка світу в найвищому розумінні цього слова, залишила тим,  хто вступає  на життєвий  шлях, духовний заповіт, у якому сказано:

Життя — це шанс. Скористайся ним.  

Життя — це краса. Милуйся нею...

Життя — це мрія. Здійсни її.

Життя — це виклик. Прийми його.

Життя — це обов’язок. Виконай його.

Життя — це цінність. Цінуй його.

Життя — це любов. Насолоджуйся нею.

Життя — це тайна. Пізнай її.

Життя — це удача. Шукай цю мить.

Життя таке чудове. Не марнуй його.

Це твоє життя. Борони його.

«Захист ідеї»

Завдання:
1. Світ належить оптимістам, песимісти — тільки глядачі. (Ф. Гізо)

2. Жити — це не означає дихати, це означає — діяти. (Ж.-Ж. Руссо)

3. Наше життя — це те, що ми думаємо про нього. (Марк Аврелій)

4. Ключ до життя — служіння людям. (Д. Джексон)

5. Найвища із книг — книга життя, яку не можна ні закрити, ні знову відкрити за своїм бажанням. (А. Ламартін)

 6. Жити — означає не тільки задовольняти матеріальні запити організму, головне — розуміти свою людську необхідність. (Жуль Верн)

Пошук сенсу життя, свого місця в ньому — дуже складна робота. Давайте і пробуємо виробити правила, яких ми будемо дотримуватись у житті. Адже потрібно завжди починати влаштовувати світ із себе: з життя в групі, у родині, спілкуванні з друзями, родичами, викладачами.

 

У процесі обговорення виробляються загальні правила

«Щасливого життя»

1. Адекватно сприймати дійсність.
2. Приймати себе і навколишніх такими, як вони є. Поважати усіх.
3. В усіх і всьому шукати лише гарне.
4. Вірно дружити, вибирати гідних друзів.
5. Розвивати почуття «добра» і «зла».
6. Думати не тільки про себе, але й про те, як іншим поруч з тобою.
7. Вести здоровий спосіб життя.
8. Турбуватися про навколишній світ (природу).
9. Нести відповідальність за всіх і все.

Перегляд відеоролика


БАЖАЮ ЩАСЛИВИХ ТА МИРНИХ КАНІКУЛ!

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

01.06.2022 - 8-А клас,03.06.2022 - 8-Б клас

ОНЛАЙН – КВЕСТ «МОЛОДЬ ОБИРАЄ ЗДОРОВ’Я »

Очікувані результати:повторити правила здорового способу життя; розвивати уміння самостійно користуватися отриманими знаннями в повсякденному житті.

ЗАВДАННЯ

Здоров'я - безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Добре здоров'я розумно зберігається і закріплюється  самою людиною, забезпечує йому довге , активне і щасливе  життя.

1.Щоб правильно відповісти на запитання онлайн-квесту, я пропоную передивитися вам відеоролик

2.Пройдіть онлайн – квест «МОЛОДЬ ОБИРАЄ ЗДОРОВ’Я» за посиланням

https://learningapps.org/watch?v=ps6fi286j22

3.Результат свого проходження квесту (скріншот останнього слайду) прошу надіслати на електронну адресу 

               БАЖАЮ УСПІХІВ!



Урок №33 за 26.05.22

ТЕМА. Мої безпечні канікули


   Шановні учні! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролики. 




Бажаю вам мирного, спокійного, гарного відпочинку! 

До зустрічі у новому навчальному році!

Бережіть себе!

Урок №32 за 19.05.22

ТЕМА.   Узагальнення  та систематизація отриманих знань за рік

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті.

2.    Пройти онлайн-тестування  до 20.05 до 20.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6158891

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок № 31 за 12.05.2022

            ТЕМА. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму.

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся,що таке тероризм;

    - чим небезпечне для молоді залучання до деструктивних соціальних угруповань;

             - навчитися правил поведінки в разі захоплення в заручники.

            ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати  матеріал §29.

2.     Передивитися відеопрезентацію

3.     Усно  розв’язати ситуаційні завдання на стор.138 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 19.05.22  до 20.00 год. за посиланням

   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4591780

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №30 за 05.05.22

ТЕМА. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність

Очікувані результати:

    - дізнаєтеся про небезпечні ситуації,пов’язані з торгівлею людьми;

   - проаналізуєте наслідки безпритульності і бездоглядності для здоров’я і життя людей

            ЗАВДАННЯ

  1. Опрацювати матеріал   §  28

2. Передивитися презентацію

        3.Записати в зошит поняття «безпритульність», «бездоглядні діти» зі слайдів №23,24

            4.Усно розібрати ситуаційні завдання стор.132 підручника 

  5.Скласти пам’ятку «Профілактичні заходи для ліквідації дитячої безпритульності і бездоглядності» та записати в зошиті.

       Фото з виконаним  завданням  №5  надіслати до 12.05 на електронну     адресу


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 15.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6740078

Увага! За цей урок ти можеш отримати дві оцінки -  за пам'ятку та за проходження тестування

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №29 за 28.04.22

ТЕМА Захист від кримінальних небезпек

Очікувані результати:

-   Дізнаєтесь більше про захист від кримінальних небезпек;

-         Знатиме,як діяти в межах необхідної самооборони;

-         Навчитеся застосовувати засоби самозахисту.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал  §  27

2.Передивитися презентацію.

3.Записати в зошит інформацію зі слайдів №4,5,6

4.Розвязати ситуації зі слайда №7 усно

5.Передивитися відео

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 15.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4642855

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №28 за 21.04.22

ТЕМА «Правова відповідальність і закони України»

Очікуванні результати:

 - дізнаєтесь більше про закони та правоохоронні органи України;

 - проаналізуєте права,обов’язки і правову відповідальність неповнолітніх;

 - знатиме,які є види правопорушень;

 - навчитися поводитися в разі затримання співробітниками правоохоронних органів.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал  § 26

2.Передивитися відеоролики.

 

 

 

3.Передивитися презентацію

 4.Записати у зошит поняття "Правила", "Закони", "Відповідальність","Правопорушення","Проступок", "Злочин" - скористайся інформацією з підручника та із презентації. Це завдання для вашої самоосвіти.Тому фото з конспектом мені надсилати не треба!

5.Розвязати усно ситуації (№1-3) на стор.124.підручника.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 28.04. до 23.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3565052


БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №27 за 14.04.2022

ТЕМА «Екологічна безпека»

Очікувані результати:

-         Дізнаєтеся,що таке екологічна безпека;про способи очищення питної води; про забруднення повітря; про техногенні об’єкти,що забруднюють ґрунти,знатиме про вплив стану ґрунтів на здоров’я.

-         Навчитеся убезпечувати здоров’я від негативного впливу забрудненої води,повітря,ґрунтів.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати параграфи 23,24,25

2.Передивитись презентацію 

3.Записати у зошит визначення поняття «Екологічна безпека», Основні завдання екологічної безпеки (слайд №3).

4.Скласти памятку «Екологічні поради для збереження здоровя» - використовуйте матеріал на стор.110,114,117

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 21.04 до 21.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7815671

 Фото з виконаним завданням №4  надіслати до 21.04 на електронну     адресу

 

БАЖАЮ УСПІХІВ!

8-А,Б КЛАСИ

Урок №26 за 07.04.22

ТЕМА. Безпека на дорозі

            Очікувані результати:

-         Дізнаєтеся,що таке «трикутник безпеки»,

-         Знатиме,як правоохоронні органи України піклуються про збереження життя і здоров’я громадян;

-         Навчитеся знижувати дію чинників ризику дорожньої аварійності

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал §21,22.

2.     Передивитися презентації

3.     Усно відповісти на запитання №3,5,7 на стор.101.

4.     Усно розв’язати ситуаційні завдання на стор.106 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Пройти онлайн-тест до 14.04 до 21.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2544359

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


8-А,Б КЛАСИ

Урок №25 за 31.03.22

ТЕМА. Віктимна поведінка

            Очікувані результати:

-         Дізнаєтеся,що таке провакаційна поведінка;

-         Знатиме,як убезпечитися в ситуаціях,що загрожують сексуальним насиллям;

-         Навчитеся відмовлятися від небезпечних пропозицій у разі тиску і загрози насиллю.

ЗАВДАННЯ

1.Передивитися презентацію.

2.Опрацювати матеріал §20

3.Усно дати відповідь на запитання №2,6,7 стор.96

4.Письмово в зошиті розібрати дві ситуації (на вибір) на стор.97. - тільки надати повну відповідь,щоб було зрозуміло, що це за ситуація 

  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 

За допомогою таблиці на стор.95 скласти пам'ятку "Мої безпечні дії для зменшення ризику сексуального насильства»

 Фото з виконаним завданням №4 та домашнім завданням надіслати до 07.04 на електронну адресу    

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

Урок №24 за 24.03.22

ТЕМА. Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

            Очікувані результати:

-         Дізнаєтеся про інфекції,що передаються статевим шляхом;

-         Дізнаєтеся про небезпечний вплив ВІЛ та ІПСШ на організм;

-         Навчитеся убезпечуватися від ІПСШ

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися презентацію.

2.     Опрацювати матеріал §19

3.     Усно складіть пам’ятку «Як убезпечитися від інфікування ІПСШ»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Пройти онлайн-тест до 31.03 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6293295

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

8-А,Б КЛАСИ

Урок №22 за 17.03.22

ТЕМА. Наслідки ранніх статевих стосунків

            Очікувані результати:

-         Дізнаєшся про причини і наслідки для здоров’я ранніх статевих стосунків і підліткової вагітності;

-         Навчишся виявляти почуття симпатії без статевих стосунків.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал §18

2.     Передивитися презентацію.

3.     Уважно ознайомитися з матеріалом зі слайду №3

4.     Усно відповісти на запитання №4,6 на стор.89 підручника.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дайте письмово відповідь в зошиті на запитання №5 стор.89

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 24.03.22 на електронну адресу  

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

8-А,Б КЛАСИ

Урок №20 за 10.02.22

ТЕМА. Вплив на здоров’я куріння,алкоголю,наркотиків

            Очікувані результати:

-         Дізнаєшся більше про вплив психоактивних речовин на розвиток репродуктивної системи підлітків;

-         Удосконалите навички ефективної відмови від небезпечної пропозиції щодо вживання психоактивних речовин

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал §17

2.     Уважно ознайомитися з матеріалом на картинках





3.     Заповнити в зошиті таблицю «Способи відмови від шкідливих звичок» (остання картинка)

4.     Підготувати  та записати в зошиті ( до 10) слогани, які б закликали сучасних підлітків вести здоровий спосіб життя. Зробити акцент саме на шкідливий вплив психотропних речовин на  репродуктивну систему підлітка.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

- Опрацювати матеріал підручника щодо вивченої теми (§ 17, с. 85-86);

 - Пройти онлайн-тест до 17.02 до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7674285

Фото з виконаним завданням №3,4 надіслати до 17.02.22 на електронну адресу 

            УВАГА! Оцінка за урок буде виставлятися окремо -  за проходження онлайн-тестування та за письмове завдання .

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

8-А,Б КЛАСИ

Урок №19 за 03.02.22

ТЕМА. Спілкування хлопців і дівчат

Після цього уроку ви дізнаєтеся про важливість рівноправного спілкування хлопців і дівчат

            ЗАВДАННЯ (для самонавчання)

1.     Передивитися презентацію

2.     Передивитися відеоурок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=TVSTuSxw5qY

3.     Опрацювати матеріал §16

4.Записати в зошит,користуючись інформацією із запропонованих джерел:

 - поняття «дружба», «любов», «стать», «гендер», «гендерні стереотипи»;

 - правила трьох «К» для рівноправного спілкування;

 5.Уявити та записати свою асоціацію зі словом «Любов»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Передивитися відеоролик

Усно розв’язати ситуаційні завдання та завдання з рубрики «Моделюйте», які подані на стор.84 підручника

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

                      


8- А,Б класи

            Урок № 18 за 27.01.22

ТЕМА. Узагальнення знань з теми «Уміння вчитися»

Очікувані результати:

-         Систематизувати та узагальнити знання  з теми «уміння вчитися»

ЗАВДАННЯ

1.Повторити матеріал §14,15 підручника

2. Пройти онлайн-тест  до 03.02.22  до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5941804

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати в зошиті письмово завдання №6 на стор.79

УВАГА! Оцінка за урок буде виставлятися середня -  за проходження онлайн-тестування та за дом.завдання.

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 03.02.22 на електронну адресу 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!



Урок № 4(за 23.09.21),

            ТЕМА. Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях

            Очікувані результати:

             - дізнаєтесь про НС та їх ознаки;

             - навчитеся розрізняти види та рівні НС;

             - умітимете діяти за основними принципами порятунку і захисту людей у НС.

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися відеоролик (до 6.хв.45 сек.)

2.     Записати в зошит поняття «сховище», «евакуація» із відеоролика

3.     Опрацювати матеріал §3 підручника.

4.     Записати у зошит поняття «Надзвичайна ситуація», «Загальні ознаки НС» стор.12 підручника.

5.     Виконайте усно завдання №3.стор.16.

6.     Проаналізуй таблицю «Принципи безпеки життєдіяльності» на стор.15 підручника.

7.     Склади алгоритм дій людини під час НС (скористайся табл.. стор.15) та запиши в зошит. Це завдання для самоперевірки ваших знань.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконайте усно завдання стор.17 «Моделюйте – набувайте життєвих навичок»

            БАЖАЮ УСПІХІВ!



8-А,Б клас (за 16.09)

Урок № 2

Тема. Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся про соціальні ролі людини;

-         Дізнаєшся про життєві навички,які потрібні для соціальних ролей у сучасному житті

Завдання

1.     Передивитися презентацію.

2.     Записати в зошит поняття «Соціальна роль» зі слайду №8

3.     Усно обміркуйте ситуації на слайдах №9-12

4.     Письмово в зошиті розв’яжіть ситуацію зі слайду №17

5.     Дати відповідь усно на запитання зі слайду №19

6.     Виписати в зошит із перелічених життєвих навичок на слайді № 15 або  на стор.9 підручника ті навички,які Ви не маєте або вони у Вас слабо розвинуті

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати матеріал § 3 підручника

2.     Скласти план дій для набуття або удосконалення життєвої навички(на вибір),яку Ви записали в зошит із слайду №15

    Фото з виконаним  завданням №4,6 та письмовим домашнім завданням  надіслати до 23.09 на електронну     адресу


            Бажаю успіхів!

2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Вітаю вас,шановні восьмикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулі тижні дистанційного навчання. Їх необхідно обов’язково виконати та відправити мені у зручний для вас час.

Урок №30 за 06.05.21(8-Б клас)

Тема. Узагальнення знань з теми « Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність»

Завдання

1.Повторити матеріал §28

2.Пройти онлайн-тест до 13.05. до 10.00 год. за посиланням  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7364020

            Бажаю успіхів!

Урок №29 за 26.04(8-А),за 29.04(8-Б)

Тема . Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність

Очікувані результати:

    - дізнаєтеся про небезпечні ситуації,пов’язані з торгівлею людьми;

   - проаналізуєте наслідки безпритульності і бездоглядності для здоров’я і життя людей

            Завдання

  1. Опрацювати матеріал   §  28

2. Передивитися презентацію

        3.Записати в зошит поняття «безпритульність», «бездоглядні діти» зі слайдів №23,24

            4.Розібрати ситуаційні завдання стор.132 підручника - усно

            5.Домашнє завдання

   - Скласти пам’ятку «Профілактичні заходи для ліквідації дитячої безпритульності і бездоглядності» та записати в зошиті.

      6. Фото з виконаним  завданням  №5  надіслати до 06.05 на електронну     адресу

  

Бажаю успіхів!


Урок №28 за 19.04.21(8-А клас),за 22.04.21(8-Б клас)

Тема. Захист від кримінальних небезпек

Очікувані результати:

-   Дізнаєтесь більше про захист від кримінальних небезпек;

-         Знатиме,як діяти в межах необхідної самооборони;

-         Навчитеся застосовувати засоби самозахисту.

Завдання

1.Опрацювати матеріал  §  27

2.Передивитися презентацію.

3.Записати в зошит інформацію зі слайдів №4,5,6

4.Розвязати ситуації зі слайда №7 усно

5.Передивитися відео


6. Пройти онлайн-тест  до 29.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1356128

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні восьмикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулий тиждень дистанційного навчання. Його необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час.

Урок №27 за 12.04.21(8-А клас),15.04.21(8-Б клас)

Тема «Правова відповідальність і закони України»

Очікуванні результати:

 - дізнаєтесь більше про закони та правоохоронні органи України;

 - проаналізуєте права,обов’язки і правову відповідальність неповнолітніх;

 - знатиме,які є види правопорушень;

 - навчитися поводитися в разі затримання співробітниками правоохоронних органів.

1.Опрацювати матеріал  § 26

2.Передивитися відеоролики.

 

 

 

3.Передивитися презентацію

 4.Записати у зошит поняття "Правила", "Закони", "Відповідальність","Правопорушення","Проступок", "Злочин" - скористайся інформацією з підручника та із презентації.

5.Розвязати ситуації (№1-3) на стор.124.підручника.

6.Пройти онлайн-тест до 22.04. до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8857201

7.Фото з виконаними  завданнями  №4,5 надіслати до 22.04 на   електронну     адресу


УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за роботу в зошиті та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні восьмикласники! На цьому тижні ми працюємо з вами дистанційно.

Урок №26 за 05.04.2021(8-А клас),за 08.04.2021(8-Б клас)

Тема «Екологічна безпека»

Очікувані результати:

-         Дізнаєтеся,що таке екологічна безпека;про способи очищення питної води; про забруднення повітря; про техногенні об’єкти,що забруднюють ґрунти,знатиме про вплив стану ґрунтів на здоров’я.

-         Навчитеся убезпечувати здоров’я від негативного впливу забрудненої води,повітря,ґрунтів.

Завдання

1.Опрацювати параграфи 23,24,25

2.Передивитись презентацію


3.Записати у зошит визначення поняття «Екологічна безпека», Основні завдання екологічної безпеки (слайд №3).

4.Скласти памятку «Екологічні поради для збереження здоровя» - використовуйте матеріал на стор.110,114,117

5. Пройти онлайн-тест  до 15.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9989756

6.  Фото з виконаним завданням №3,4  надіслати до 15.04 на електронну     адресу


Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні восьмикласники! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. Молодці ті учні,які вчасно виконали попереднє завдання. Ті,хто з поважних причин ще не надіслав мені завдання  уроку №16,можуть це зробити на цьому тижні. Але прошу обов’язково вказати причину невчасного виконання роботи.

Урок №17 за 18.01(8-А клас) та за22.01(8-Б клас)

Тема. Розвиток пам’яті та уваги.

Очікувані результати:

-         Дізнаєтеся про принципи ефективного запам’ятовування;

-         Знатимете,як покращити пам'ять та увагу;

-         Відпрацюєте прийоми підготовки до контрольної роботи.

Завдання

1.Опрацювати матеріал §15

 2.Передивитися презентацію.

 3.Записати у зошит карту пам’яті теми «Уміння вчитися» на стор.76 підручника. саме так, як подано на малюнку.Робіть це на вільному подвійному аркуші зошита

4.Виконати усно завдання №3.1,3.2,3.4,3.5. на стор.78-79

5.Записати у зошит виконане завдання вправи № 6 на стор.79 – Скласти якомога більше речень  із запропонованих слів.

6.Підсумки роботи над завданням №5 ми проведемо вже з вами у класі.

Бажаю успіхів!


Урок №16 за 11.01.2021(8-А клас) та за 14.01(8-Б клас)

Тема. Складові уміння вчитися

Завдання

1.     Опрацювати матеріал §14

2.     Передивитися презентацію

3.Складіть та запишіть у зошит:

 -  власний план розвитку та вдосконалення вміння вчитися. Скористайтеся матеріалами параграфа,презентації та знаннями,засвоєними з попередніх класів.

 - бар’єри, які перешкоджають вашому успішному навчанню та дії, щодо їхнього усунення.

4. Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 18.01 на електронну адресу



Урок №8 за 09.11 2020(8-А клас) та за 12.11.2020(8-Б клас)

Тема. Вплив фізичної активності на здоровя.

1. Передивитися презентацію

2.Прочитати параграф № 8 підручника.

3.Дати письмово відповідь у зошиті на запитання №6,8,9, стор.39 підручника

АБО розв’язати ситуаційні завдання(№1-4) на стор.39

4. Фото з виконаним завданням у зошиті надіслати до 16.11 на електронну адресу


5.Також не забудьте надіслати попереднє завдання  - повідомлення у зошиті про оздоровчі системи.

8-А клас,8-Б клас

Повторне завдання для тих, хто не виконав його під час дистанційного навчання з 12.10 по 16.10. 2020

Для тематичного оцінювання виконати тестові завдання  до 09.11 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7141936

 Прошу обов’язково вказувати Прізвище та Ім’я. УВАГА! Тест можна буде пройти  лише  один раз. Час проходження тесту обмежений до 40 хв. На другий раз вас буде заблоковано сайтом «На УРОК». Тому, якщо у вас виникнуть неполадки з пристроєм або інтернетом, і треба буде пройти тест ще раз – пишіть мені на пошту, вказуйте причину.

Завдання для 8-Б класу за четвер 15.10.2020

Тема. Узагальнення знань з теми «Надзвичайні ситуації»

1.Повторити параграфи №3-5.

2. Для тематичного оцінювання пройти тест до 18.10 до 22.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8302190


Урок для 8-А класу на понеділок 12.10.2020

Тема  «Порятунок людей під час пожежі»

1.Прочитати параграф №6

2.Письмово в зошитах  відповісти на запитання стор.28 №1,7,8;розв’язати ситуації на стор.28 №1,2.

3.Фото із відповідями надіслати до 19.10  на електронну адресу 

 4.Повторити параграфи №3-5.

5. Для тематичного оцінювання пройти тест до 18.10 до 22.00 год. за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9637684   

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі