8 клас Основи здоров'я

 Завдання для дистанційного навчання 

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні восьмикласники! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Покликання на електронну версію підручника

https://pidruchnyk.com.ua/810-osnovy-zdorovya-8-klas-boychenko-2016.html

8-А,Б КЛАСИ

            

НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА

08.06.2022 - 8-А клас,10.06.2022 - 8-Б клас

Шановні учні! Запрошую Вас на онлайн-диспут  «ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я», який відбудеться на платформі Мееt  08.06.2022 в 13.30 за посиланням

meet.google.com/viv-woek-knd

ОНЛАЙН- ДИСПУТ

 «ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я»

Очікувані результати:

розуміти понят­тя «життя», його унікальність, цінність, значу­щість для кожної особистості; визначити своє місце в ньому; замислитись над важливими життєвими проблемами; над ставленням до власного життя та життя інших лю­дей, як до найвищої цінності.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Життя, як мить, єдина мить,

Махне крилом — і пролетить...

Перегляд презентації

Найцінніше, що є у людини, — це її життя. Во­но дається їй тільки раз і кожній — своє. Довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед, і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожи­ти двічі.

Таємниця життя... Вона хвилювала людей завж­ди з того часу, як вони усвідомили себе живими істотами.

Питання для обговорювання:

-         Чи має життя якусь мету і сенс, і в чому вони?

-         Хто керує людським життям?

-         Чи можна зробити його кращим і щасливішим?

-         Чи має людина право піти з життя або позбавити іншу людину?

-          Що зробити для того, щоб життя було прек­расним?

Відповідь на ці, та багато інших запитань про цінність життя шукали люди у всі віки, у всі часи.

Юність — це пік вашого життя. Зараз ви робите найвеличніше своє відкриття — відкри­ваєте самих себе. А відкриття самого себе — найпрекрасніше, що може відчувати людина. У цих пошуках — глибокий зміст: кожен може розкрити свої реальні, досі незнані можливості. Щоб вияви­ти і розкрити їх, щоб знайти себе, треба себе пізнати, тобто вивчити і змогти оцінити. А це дасть можливість будувати, творити своє «Я».

Вдумаймося у слова славетного Леонардо да Вінчі, який повчав, що життя є великий дар, і хто його не цінує, цього дарунка не заслуговує. А щоб цінувати життя, треба знати і розуміти своє місце в ньому. Звичайно, нікому не дано з цілковитою точністю визначити, своє майбутнє. Та все ж, кож­ному під силу намітити власний шлях самотворення, кожному слід знати, що він спроможний підси­лити в собі, а що відкинути, чи хоча б, пом’якшити.

Життя — це ваша таємниця, проте ви повинні реалізувати себе, свої можливості, свою суть, пройшовши всі етапи, запрограмовані його віковими особливостями: людина повинна пройти молодість, зрілість, залишити спадщину, тобто по­садити дерево, збудувати дім, виростити дитину.

І, врешті-решт, життя — смугасте. За темною смугою невезінь, неприємностей, печалей обов’язково повинна бути світла смуга радості. І якби не було в житті дощової погоди, ми б просто не вміли цінувати сонячних днів. Тетяна Печончик написала прекрасну поезію:

Не плач, коли життя жорстоке

Тобі стежину шле лиху,

Ще знайдеш щастя синьооке

На вкритім тернами шляху.

І не сумуй, коли яскраве

Для тебе сонце вмить зайде,

Ще прийде час — і зірка слави

Смарагдом в душу упаде.

Життя — це поле щастя й муки,

Тому до труднощів звикай,

Та головне — безсило руки

Ніколи ти не опускай

Ви повинні пам’ятати, що істинне призначення людини — жити, а не існувати. (Джек Лондон).

Повноцінне життя. Яке воно? Насичене, бурх­ливе, невгамовне.

Пройти повністю свій «життєвий цикл», здійснити задумане в юності, передати естафету життя іншим, знаючи при цьому, що прожив його не даремно й зробив щось справжнє, що успадку­ють люди й згадають тебе. Звичайно, добре, коли людина живе довше, але, як вважав Леонардо да Вінчі, будь-яке гарно прожите життя, — є довге життя. Людина визнає, що цінує життя саме тому, що воно безкінечне.

Пошук змісту життя — проблема складна! Нерідко вона пов'язана з певними невдачами, роз­чаруваннями в собі і в людях. Але ми повинні керуватися життєвими цінностями.

Бесіда:

Як ви думаєте, чи може кожна людина жити так, як вона хоче, і що для цього потрібно?

Що складніше і важливіше — будувати жит­тя чи пристосовуватись до нього?

— Чи хочеш стати видатною людиною у своїй професійній діяльності?

-         Для чого людина живе на Землі?

«Квітка щастя»

-         Що потрібно для щасливого життя?

                                    «Килим ідей»

 

Життя – найвища цінність, тому я

Ніколи не буду

Обов’язково буду

 

Життя — це шанс кожного. Доля при­хильна до тих, хто здатний триматися на плаву, навіть потрапляючи у вир.

Мати Тереза, лауреат Нобелівської премії, гро­мадянка світу в найвищому розумінні цього слова, залишила тим,  хто вступає  на життєвий  шлях, духовний заповіт, у якому сказано:

Життя — це шанс. Скористайся ним.  

Життя — це краса. Милуйся нею...

Життя — це мрія. Здійсни її.

Життя — це виклик. Прийми його.

Життя — це обов’язок. Виконай його.

Життя — це цінність. Цінуй його.

Життя — це любов. Насолоджуйся нею.

Життя — це тайна. Пізнай її.

Життя — це удача. Шукай цю мить.

Життя таке чудове. Не марнуй його.

Це твоє життя. Борони його.

«Захист ідеї»

Завдання:
1. Світ належить оптимістам, песимісти — тільки глядачі. (Ф. Гізо)

2. Жити — це не означає дихати, це означає — діяти. (Ж.-Ж. Руссо)

3. Наше життя — це те, що ми думаємо про нього. (Марк Аврелій)

4. Ключ до життя — служіння людям. (Д. Джексон)

5. Найвища із книг — книга життя, яку не можна ні закрити, ні знову відкрити за своїм бажанням. (А. Ламартін)

 6. Жити — означає не тільки задовольняти матеріальні запити організму, головне — розуміти свою людську необхідність. (Жуль Верн)

Пошук сенсу життя, свого місця в ньому — дуже складна робота. Давайте і пробуємо виробити правила, яких ми будемо дотримуватись у житті. Адже потрібно завжди починати влаштовувати світ із себе: з життя в групі, у родині, спілкуванні з друзями, родичами, викладачами.

 

У процесі обговорення виробляються загальні правила

«Щасливого життя»

1. Адекватно сприймати дійсність.
2. Приймати себе і навколишніх такими, як вони є. Поважати усіх.
3. В усіх і всьому шукати лише гарне.
4. Вірно дружити, вибирати гідних друзів.
5. Розвивати почуття «добра» і «зла».
6. Думати не тільки про себе, але й про те, як іншим поруч з тобою.
7. Вести здоровий спосіб життя.
8. Турбуватися про навколишній світ (природу).
9. Нести відповідальність за всіх і все.

Перегляд відеоролика


БАЖАЮ ЩАСЛИВИХ ТА МИРНИХ КАНІКУЛ!

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

01.06.2022 - 8-А клас,03.06.2022 - 8-Б клас

ОНЛАЙН – КВЕСТ «МОЛОДЬ ОБИРАЄ ЗДОРОВ’Я »

Очікувані результати:повторити правила здорового способу життя; розвивати уміння самостійно користуватися отриманими знаннями в повсякденному житті.

ЗАВДАННЯ

Здоров'я - безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Добре здоров'я розумно зберігається і закріплюється  самою людиною, забезпечує йому довге , активне і щасливе  життя.

1.Щоб правильно відповісти на запитання онлайн-квесту, я пропоную передивитися вам відеоролик

2.Пройдіть онлайн – квест «МОЛОДЬ ОБИРАЄ ЗДОРОВ’Я» за посиланням

https://learningapps.org/watch?v=ps6fi286j22

3.Результат свого проходження квесту (скріншот останнього слайду) прошу надіслати на електронну адресу 

               БАЖАЮ УСПІХІВ!



Урок №33 за 26.05.22

ТЕМА. Мої безпечні канікули


   Шановні учні! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролики. 




Бажаю вам мирного, спокійного, гарного відпочинку! 

До зустрічі у новому навчальному році!

Бережіть себе!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі