9 клас Основи здоров'я

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні дев’ятикласники! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.








Покликання на електронну версію підручника https://pidruchnyk.com.ua/1024-zdorovya-boychenko-9-klas-2017.html



9-А,Б класи

 Урок №33 за 26.05.22

ТЕМА. Мої безпечні канікули


   Шановні учні! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролики. 




Бажаю вам мирного, спокійного, гарного відпочинку! 

До зустрічі у новому навчальному році!

                                          Бережіть себе!  

    Урок №32 за 19.05.22

ТЕМА.   Узагальнення  та систематизація отриманих знань за рік

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті.

2.    Пройти онлайн-тестування  до 20.05 до 20.00 год. за посиланням 

    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3487266

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок №31 за 12.05.22

            ТЕМА. Екологічне доцільне мислення. Інформаційне суспільство і сталий розвиток

             Очікувані результати:

            - Дізнаєтеся, що означає розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки;

             - Знатиме, що означає поняття «інформаційне суспільство» та «сталий розвиток».

            ЗАВДАННЯ

            1. Опрацювати матеріал §30

            2. Передивитися презентацію.

            3.Усно відповісти на запитання №8-12 стор.153

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Пройти онлайн-тест до 19.05. до 20.00 год. за посиланням 

            https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1545884

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок №30 за 05.05.22

            ТЕМА. Глобальні проблеми, породжені діяльністю людства

            Очікувані результати:

            - Дізнаєтеся про глобальні проблеми, породжені діяльністю людства

            - Знатиме позитивні та негативні наслідки техногенного процесу

            ЗАВДАННЯ

            1. Опрацювати матеріал §29

        2. Передивитися презентацію.

            3.Усно виконати завдання зі слайду №12 презентації

            4. Записати у зошит «Глобальні проблеми людства», скориставшись слайдами презентації. -  Це  завдання для самоосвіти. Його надсилати не потрібно!

5. Дати усно відповіді на запитання №9,10,розв'язати ситуаційне завдання(Вплив технічного прогресу) стор.146 підручника 

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Пройти онлайн-тест до 15.05. до 21.00 год. за посиланням 

            https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4116571

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №29 за 28.04.22

ТЕМА. Безпека як потреба людини. Заходи безпеки.Національна безпека України

Очікувані результати:

-         дізнаєтесь про безпеку як потребу людини;

-         знатиме,які і снують види і рівні загроз;

-         ознайомитеся із заходами безпеки на особистому,національному,глобальному рівнях;

-         навчитеся оцінювати ризики для життя і здоров’я людини на особистому і національному рівнях;

-         дізнаєшся про сфери та основні пріоритети національної безпеки України

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати  матеріал §27,28

2.Передивитися відео урок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=VU0WiFZK7HY

3.Передивитися презентацію

3. Запишіть у зошит та запам'ятайте сфери національної безпеки України (користуючись матеріалом підручника та інформацією на слайдах.) Це завдання для самоосвіти - його надсилати не треба!

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконайте завдання на закріплення нового матеріалу:

  Пройти онлайн-тест до 15.05. до 20.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6998006


            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок № 28 за 21.04.22

ТЕМА «Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству»

Очікувані результати:

-         дізнаєтеся більше про загрозу епідемії ВІЛ/СНІДу для людства;

-         про законодавство України у сфері протидії епідемії;

-         усвідомите значення моральних цінностей для профілактики ВІЛ-інфікування;

-         знатиме, чому важливо протидіяти дискримінації ВІЛ-позитивних людей.

ЗАВДАННЯ

1.    Ознайомитися з матеріалом  §  26.

2.     Записати в зошит поняття «дискримінація», «стигматизація» 

Усно відповісти на запитання №3,5,7,9 стор.129-130 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 28.04 до 23.00  год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6580422

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок № 27 за14.04.22

ТЕМА «Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині»

Очікувані результати:

 - дізнаєтеся більше про небезпеку епідемії ВІЛ/СНІДу для людини;

 - методи профілактики ВІЛ-інфекції на особистому і державному рівнях;

 - знатимете формулу індивідуального захисту;

 - навчитеся оцінювати ризики інфікування ВІЛ і гепатитами В і С у життєвих ситуаціях.

ЗАВДАННЯ

 1.Опрацювати матеріал §  25

2.Передивитись презентацію

3.Усно  розвяжіть ситуації на слайдах №52,53 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти памятку «Як убезпечитися від інфікування ВІЛ-інфекцією, гепатитами В і С». Записати у зошит. 

Фото з виконаним домашнім  завданням надіслати до 21.04 на електронну     адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!

9-А,Б класи

Урок №26 за 07.04.21

ТЕМА. Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків

Очікуванні результати:

-         Дізнаєшся більше про стан репродуктивного здоров’я молоді,про негативні наслідки статевих стосунків для здоров’я підлітків;

-         Дізнаєшся про вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я;

-         Знатиме про чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді

Завдання

1.Опрацювати матеріал §23,24

2.Передивитися відеоролик

      3. Ознайомитись з таблицею

Чинники ризику на репродуктивне здоров’я

№ п\п

Чинники ризику на репродуктивне здоров’я

1

Уживання нароктиків та алкоголю

2

Ранні статеві стосунки

3

Невикористання засобів захисту від ВІЛ/ СНІДу (ІПСШ)

4

Несприятливі соціальні чинники: участь дітей у сімейних конфліктах, емоційне напруження, антисанітарія в житлових приміщеннях, стресові ситуації тощо

5

Незбалансоване харчування

6

Аморальні засади поведінки підлітків, падіння моральних устоїв, комерціалізація статевих стосунків

7

Недотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат

8

Невміння побудови міжстатевих відносин на основі дружби і поваги

 Виконати усно завдання

Варіанти завдань. Обрати правильні відповіді

1.1. Вкажіть чинники ризику репродуктивного здоровя підлітків:

А – хронічний стрес, низька фізична активність, безладні статеві зв’язки, нераціональне харчування;

Б – уживання шкідливих речовин;

В – забруднення навколишнього середовища,високий рівень радіації;

Г – низький рівень життя;

Д – негативні спадкові чинники;

Е – доступність медичних послуг.

2. Вкажіть правильні твердження:

А – звички до паління легко набути та легко її позбутися;

Б – у жінок курців удвічі частіше народжуються діти зі зниженою вагою;

В – у жінок-курців поширені передчасні пологи;

Г – у матерів-курців удвічі частіше спостерігається раптова смерть немовлят;

Д – паління жінок під час вагітності позначається на здоровї дітей упродовж тривалого часу.

3. Вкажіть правильні твердження:

А – жіночий організм менш чутливий до алкоголю, аніж чоловічий,і в жінок повільніше виникає алкогольна залежність;

Б – під впливом алкоголю в ранній період вагітності зародок або гине, або порушується його розвиток;

В - новонароджені діти алкоголіків відрізняються маленькою масою і довжиною, розміри їхнього мозку зменшені;

Г  - діти алкоголіків погано розвиваються і вчаться, часто хворіють,погано вчаться;

Д - у питущої жінки згасає інстинкт материнства, нерідка вона перестає піклуватися про дітей і відмовляється від них.

4. Закінчить речення: «паління підвищує ризик появи хворого потомства в 1,5 рази, зловживання алкоголем — в 1,3 рази, а спільний вплив цих чинників підвищує ризик у  .............. разів.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти пам'ятку у зошиті "Правила безпечної поведінки щодо збереження репродуктивного здоров'я" 

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 14.04 на електронну     адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!

         

9-А,Б класи                           

   

Урок №25 за 31.03.22

            ТЕМА. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру

            Очікувані результати:

     Дізнаєтеся більше про те,чому важливо розвивати і вдосконалювати риси характеру;

             - Проаналізуєте власні життєві цінності;

      - Знатиме, як вони впливають на ваш характер

            ЗАВДАННЯ

            1. Передивитися відеоматеріал.


          2.Опрацювати матеріал §19,20

       3.Усно виконайте завдання стор.92 «Моделюйте - набувайте   життєвих цінностей»

  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  Пройти онлайн-тестування до 07.04.22 до 17.00 за посиланням


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7817875 

            

БАЖАЮ УСПІХІВ! 


9-А,Б класи

Урок №24 за 24.03.22

            ТЕМА. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.

            Очікувані результати:

            - Дізнаєтеся більше про те,чому важливо розвивати і вдосконалювати риси характеру;

             - Знатиме, які чинники впливають на характер людини;

            ЗАВДАННЯ

            1. Передивитися презентацію.

  2.Усно виконати практичну роботу «Самооцінка характеру. Проєкт самовиховання» зі слайду №16 презентації.

            3.Опрацювати матеріал §18

            4.Письмово в зошиті із таблиці на стор.86. запиши риси характеру, які слід тобі розвивати.

     5.Усно виконай завдання на стор.88.підручника «Моделюйте – набувайте життєвих навичок»

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Письмово в зошиті записати «Власні правила самовиховання»

   Фото з виконаними завданнями  №4 та домашнім завданням надіслати до 31.03 на електронну адресу 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


9-А,Б класи

            Урок №23 за 17.03.22

            ТЕМА. Способи ефективного навчання. Планування часу

            Очікувані результати:

             - Дізнаєшся більше про способи ефективного навчання;

             - Дізнаєшся, чому важливо планувати час.

            ЗАВДАННЯ

            1. Опрацювати матеріал §17

            2. Виконати  усно завдання №2 із вправи «Моделюйте – набувайте життєвих навичок» на стор. 83 підручника

            3.Дайте усно відповідь на запитання №5,6,7 стор.№82

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Повторити матеріал §17

            Пройти онлайн-тестування до 24.03.22 до 22.00 за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3889715

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


            9-А,Б класи

            Урок №20 за 10.02.22

            ТЕМА. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся більше про процес сприйняття та засвоєння інформації;

             - знатимеш ознаки різних стилів навчання;

             - навчишся визначати власний стиль навчання.

            ЗАВДАННЯ

            1. Передивитися презентацію

            2. Опрацювати матеріал §16

            3.Виконати  усно завдання» Моделюйте – набувайте життєвих навичок» на стор. 76 підручника

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Повторити матеріал §15,16

            Пройти онлайн-тестування до 17.02.22 до 15.00 за посиланням

     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5801932

            

БАЖАЮ УСПІХІВ!



9-А,Б класи

                 Урок №19 за 03.02.22

ТЕМА. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання

Після цього уроку ви дізнаєтеся про:

             - ефективне навчання;

             - ознаки активного і пасивного навчання;

             - визначення свого типу навчання

            ЗАВДАННЯ

            1. Опрацювати матеріал §15

            2.Передивитися презентацію

            3.Записати в зошит,користуючись матеріалом на стор.70,71:

             - власні бар’єри для ефективного навчання;

             - шляхи подолання цих бар’єрів;

          - прийоми активного навчання,які ти застосовуєш під час вивчення нового матеріалу;

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти та записати власний план удосконалення навичок активного навчання( на основі прийомів навчання)

          Фото з виконаним завданням №3 та домашнім завданням  надіслати 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

 


Урок №18 за 27.01.22

            ТЕМА. Саморегуляція емоцій.

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся більше про природу та види емоцій;

             - проаналізуєш,як досягти емоційної зрілості;

             - потренуєшся застосовувати методи самоконтролю.

            ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §14

            2.Передивитися відеоролик

            3.Записати в зошит поняття «емоційна саморегуляція»

            4.Дати усно відповіді на запитання:

             - Як впливають позитивні емоції на здоров’я?

             - Як впливають негативні емоції на здоров’я?

            5.За допомогою схеми на стор.66 підручника скласти план по вдосконаленню власних  складових для досягнення емоційної зрілості та записати в зошит

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Скласти  перечень порад (до 10) ,як ви себе стримуєте під час негативних емоцій «Методи самоконтролю».

            Фото з виконаними завданнями  №5 та дом.завданням надіслати до 03.02 на електронну адресу

 

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок № 4(за 23.09.21)

ТЕМА. Узагальнення знань з теми «Здоров’я людини»

            Очікувані результати:

-         Систематизуєш та узагальниш свої знання з теми «Здоров’я людини»

ЗАВДАННЯ

1.     Повторити  матеріал §1-3підручника

2.     Пройти онлайн-тест до 29.09 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1351248

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройдіть Анкету самооцінки здоров’я на стор.155 підручника. Підсумок балів буде характеризувати стан вашого здоров’я.

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!


9-А,Б клас (за 16.09)

Урок № 3

Тема. Сучасне уявлення про здоров’я

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся більше про сучасний підхід до здоров’я;

-         Проаналізуєш взаємозв’язок складових здоров’я;

-         Пригадаєш чинники впливу на здоров’я.

Завдання

1.     Передивитися презентацію.

2.     Опрацювати матеріал § 3підручника

3.     Дати відповідь в зошиті на запитання №8 стор.21

4.     Виписати в зошит із табл. на стор.20 підручника із перелічених життєвих навичок по одній із кожної складової здоров’я,яку Ви не маєте або вона у Вас слабо розвинута

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Скласти план дій для набуття або удосконалення життєвої навички(на вибір),яку Ви записали в зошит із табл. на стор.20

 Фото з виконаним  завданням №3,4 та письмовим домашнім завданням  надіслати до 23.09 на електронну     адресу


            Бажаю успіхів!

2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні девятикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулі тижні дистанційного навчання. Їх необхідно обов’язково виконати та відправити мені у зручний для вас час.

Урок №31 за 06.05.21(9-Б клас),за 07.05.21(9-А)

Тема. Національна безпека України

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся про сфери та основні пріоритети національної безпеки України

Завдання

1.Опрацювати  матеріал §28

2.Передивитися презентацію

3. Запишіть у зошит та запам'ятайте сфери національної безпеки України (користуючись матеріалом підручника та інформацією на слайдах.)

Домашнє завдання

Виконайте завдання на закріплення нового матеріалу:

  пройти онлайн-тест до 14.05. до 10.00 год. за посиланням 

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3451138


            Бажаю успіхів!

 

Урок №30 за 29.04.21(9-Б),за 30.04.21(9-А)

Тема «Безпека як потреба людини. Заходи безпеки»

Очікувані результати:

-         дізнаєтесь про безпеку як потребу людини;

-         знатиме,які і снують види і рівні загроз;

-         ознайомитеся із заходами безпеки на особистому,національному,глобальному рівнях;

-         навчитеся оцінювати ризики для життя і здоров’я людини на особистому і національному рівнях.

Завдання

1.     Передивитися відео урок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=VU0WiFZK7HY

2.     Зробити онлайн вправу з відео уроку за штрихкодом.

3.     Домашнє завдання

 Опрацювати матеріал § 27.

 Виконати на вибір

-         Завдання з відео уроку – оцінить особисті ризики порушення умов карантину,скориставшись алгоритмом Квадрата Декарта

АБО

-          Скласти памятку «Заходи безпеки людини для убезпечення особистого здоровя»

4. Фото з виконаним  завданням  №3  надіслати до 07.05 на електронну     адрес

            Бажаю успіхів!

Урок № 29 за22.04.21(9-Б), 23.04.21(9-А)

Тема «Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству»

Очікувані результати:

-         дізнаєтеся більше про загрозу епідемії ВІЛ/СНІДу для людства;

-         про законодавство України у сфері протидії епідемії;

-         усвідомите значення моральних цінностей для профілактики ВІЛ-інфікування;

-         знатиме, чому важливо протидіяти дискримінації ВІЛ-позитивних людей.

Завдання

1.     Ознайомитися з матеріалом  §  26.

2.     Записати в зошит поняття «дискримінація», «стигматизація»

3.     Пройти онлайн-тест  до 30.04 до 10.00  год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6233076

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні девятикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулий тиждень дистанційного навчання. Його необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час.

Урок № 28 за15.04.21(9-Б),16.04.21(9-А)

Тема «Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині»

Очікувані результати:

 - дізнаєтеся більше про небезпеку епідемії ВІЛ/СНІДу для людини;

 - методи профілактики ВІЛ-інфекції на особистому і державному рівнях;

 - знатимете формулу індивідуального захисту;

 - навчитеся оцінювати ризики інфікування ВІЛ і гепатитами В і С у життєвих ситуаціях.

Завдання

 1.Опрацювати матеріал §  25

2.Передивитись презентацію

3.Пропонуйте розвязання ситуацій на слайдах №52,53.Свої пропозиції запишіть у зошит.

4.Скласти памятку «Як убезпечитися від інфікування ВІЛ-інфекцією, гепатитами В і С». Записати у зошит. 

5.Фото з виконаними  завданнями  №3,4  надіслати до 23.04 на електронну     адресу


Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні девятикласники! Під час карантину ми будемо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Урок №27 за 08.04.21(9-Б клас) ,за 09.04 21 (9-А клас)

Тема. Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків

Очікуванні результати:

-         Дізнаєшся більше про стан репродуктивного здоров’я молоді,про негативні наслідки статевих стосунків для здоров’я підлітків;

-         Дізнаєшся про вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я;

-         Знатиме про чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді

Завдання

1.Опрацювати матеріал §23,24

2.Передивитися відеоролик

      3. Ознайомитись з таблицею - записати у зошит

Чинники ризику на репродуктивне здоров’я

№ п\п

Чинники ризику на репродуктивне здоров’я

1

Уживання нароктиків та алкоголю

2

Ранні статеві стосунки

3

Невикористання засобів захисту від ВІЛ/ СНІДу (ІПСШ)

4

Несприятливі соціальні чинники: участь дітей у сімейних конфліктах, емоційне напруження, антисанітарія в житлових приміщеннях, стресові ситуації тощо

5

Незбалансоване харчування

6

Аморальні засади поведінки підлітків, падіння моральних устоїв, комерціалізація статевих стосунків

7

Недотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат

8

Невміння побудови міжстатевих відносин на основі дружби і поваги


4.Скласти пам'ятку
у зошиті "Правила безпечної поведінки щодо збереження репродуктивного здоров'я"

5. Виконати самостійну роботу (у зошиті)

Варіанти завдань. Обрати правильні відповіді

1.1. Вкажіть чинники ризику репродуктивного здоровя підлітків:

А – хронічний стрес, низька фізична активність, безладні статеві зв’язки, нераціональне харчування;

Б – уживання шкідливих речовин;

В – забруднення навколишнього середовища,високий рівень радіації;

Г – низький рівень життя;

Д – негативні спадкові чинники;

Е – доступність медичних послуг.

2. Вкажіть правильні твердження:

А – звички до паління легко набути та легко її позбутися;

Б – у жінок курців удвічі частіше народжуються діти зі зниженою вагою;

В – у жінок-курців поширені передчасні пологи;

Г – у матерів-курців удвічі частіше спостерігається раптова смерть немовлят;

Д – паління жінок під час вагітності позначається на здоровї дітей упродовж тривалого часу.

3. Вкажіть правильні твердження:

А – жіночий організм менш чутливий до алкоголю, аніж чоловічий,і в жінок повільніше виникає алкогольна залежність;

Б – під впливом алкоголю в ранній період вагітності зародок або гине, або порушується його розвиток;

В - новонароджені діти алкоголіків відрізняються маленькою масою і довжиною, розміри їхнього мозку зменшені;

Г  - діти алкоголіків погано розвиваються і вчаться, часто хворіють,погано вчаться;

Д - у питущої жінки згасає інстинкт материнства, нерідка вона перестає піклуватися про дітей і відмовляється від них.

4. Закінчить речення: «паління підвищує ризик появи хворого потомства в 1,5 рази, зловживання алкоголем — в 1,3 рази, а спільний вплив цих чинників підвищує ризик у  .............. разів.

6. Фото з виконаним завданням №4,5  надіслати до 16.04 на електронну     адресу

 kolosovskayanata21@gmail.com 

УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за два завдання

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні дев’ятикласники! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. Молодці ті учні,які вчасно виконали попереднє завдання. Ті,хто з поважних причин ще не надіслав мені завдання  уроку №17,можуть це зробити на цьому тижні. Але прошу обов’язково вказати причину невчасного виконання роботи.

Урок №18 за 21.01(9-Б клас),за 22.09(9-А клас)

Тема. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання

Після цього уроку ви дізнаєтеся про:

             - ефективне навчання;

             - ознаки активного і пасивного навчання;

             - визначення свого типу навчання

            Завдання

            1. Опрацювати матеріал §15

            2.Передивитися презентацію


                3.Записати в зошит,користуючись матеріалом на стор.70,71:

             - власні бар’єри для ефективного навчання;

             - шляхи подолання цих бар’єрів;

             - прийоми активного навчання,які ти застосовуєш під час вивчення нового матеріалу;

             - прийоми пасивно навчання,які ти застосовуєш під час вивчення нового матеріалу;

             - власний план удосконалення навичок активного навчання( на основі прийомів навчання

       4. Фото з виконаним завданням №3  надіслати до 29.01 на електронну   адресу


Бажаю успіхів!

Урок №17 за 14.01.2021(9-Б клас), за 15.01(9-А клас)

Тема. Саморегуляція емоцій.

Завдання

1.Опрацювати матеріал §14

2.Передивитися презентацію.

3.Записати в зошит зі слайдів поняття «емоція», «емоційна саморегуляція»

4.Дати відповіді на запитання:

 -  зі слайду №5,

 - Як впливають позитивні емоції на здоров’я?

 - Як впливають негативні емоції на здоров’я?

5.Скласти  перечень порад (до 10) ,як ви себе стримуєте під час негативних емоцій «Методи самоконтролю».

6.Фото з виконаними завданнями  №3,4,5 надіслати до 22.01 на електронну адресу


Завдання для учнів,які отримують навчання з використанням дистанційних технологій

Урок №13 за 18.12.2020

Тема.Узагальнення знань з теми"Самореалізація особистості"

1.Повторити параграфи №10-13 підручника

2. Виконати тестове завдання  до 24.12.до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1381274

Урок №12 за 11.12.2020

Тема. Вибір професії.

1.Прочитати параграф №12

2. Дати письмово відповіді  в зошиті  на запитання №1,2,4 стор.63-64

3. Фото з виконаним завданням  надіслати до 18.12 на електронну адресу


Урок №11 за 04.12.2020

Тема. Самопізнання і формування особистості.Формування самооцінки.

1.Прочитати параграф №11

2.Записати у зошит "Формування моєї ідентичності".Для цього треба відповісти на запитання про себе(стор.56 - кольорові овали).

3. Фото з виконаним завданням  надіслати до 11.12 на електронну адресу

  

Урок №10 за 27.11.2020

Тема.Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці

1.Прочитати параграф №10

2.Записати у зошит поняття "Самореалізація","Складові самореалізації","Потреби й цінності самореалізації".

3.Дати письмово відповіді на запитання №5-8 стор.53 підручника.

4. Фото з виконаним завданням  надіслати до 04.12 на електронну адресу


Урок № 9  за 19.11.2020

Тема. Узагальнення знань з теми «Фізична складова здровя»

1.     Повторити параграфи №4-9.

2.     Виконати тестові завдання  до 26.11.до 20.00 год. за посиланнями

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5792823

Урок № 8 в 9-Б класі за12.11.2020 та в 9-А класі за 13.11 2020

Тема. Моніторинг здоровя

1.Передивіться презентацію.

2.Виконайте практичну роботу №2(слайд №21,22).Запишіть в зошит слова із словничка (слайд№23)

3.Прочитайте параграф №9. Вимірюй свої показники фізичного здоровя відповідно до прочитаного матеріалу.

4.Зробіть висновок,чи потрібно вам внести корективи в розпорядок дня,щоб поліпшити показники здоровя?

5.Розробіть за власним планом проєкт «Збереження та зміцнення фізичного здоровя». Тобто розписати по пунктах ваші дії для покращення показників фізичного здоровя, для його збереження та зміцнення.

6. Фото з виконаним завданням №5 надіслати до 20.11 на електронну адресу


Завдання для занять з використанням технологій дистанційного навчання

9-А клас (06.11.2020)

Тема. Харчування для здоров'я

1.Прочитати параграф №8 підручника

2.Дати письмово відповідь у зошиті  на запитання №4,6,8,9 стор.44-45

3.Фото з виконаним завданням у зошиті надіслати до 13.11 на електронну адресу


Завдання для 9-Б класу(за 15.10) та для 9-А класу(за 16.10)

Тема. Біологічні ритми і здоровя

1.Повторити параграфи №4,5

2. Виконати тестові завдання  до 18.10 до 22.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2536264

3. Прочитати параграф №7. Передивитись презентацію


4.Дати письмово в зошиті відповіді на запитання №5,6,7,8 стор.39.

5.Фото з виконаним завданням у зошиті надіслати до 19.10 на електронну адресу



Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі