7 клас Основи здоров’я

 Завдання для дистанційного навчання 

2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні семикласники! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. 






















Покликання на електронну версію підручника https://pidruchnyk.com.ua/744-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-7-klas.html

           

         НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА

06.06.2022 – 7-А клас,10.06.2022 – 7-Б клас

КВЕСТ-ГРА «МОЇ БЕЗПЕЧНІ КАНІКУЛИ»

Очікувані результати:повторити правила безпечної поведінки під час літніх канікул; розвивати уміння самостійно користуватися отриманими знаннями в повсякденному житті.

ЗАВДАННЯ

Ось і розпочинаються літні канікули. Пам'ятайте, що літні канікули - це можливість набратися свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і використовувати їх у домашніх умовах.

Як завжди, кожен з нас проведе канікули по-різному. Бажаю усім гарного відпочинку, яскравих вражень, незабутніх зустрічей, захоплюючих мандрівок!

Але також закликаю Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки, щоб літній відпочинок не був зіпсований.

Тепер давайте повторимо їх, у цьому нам допоможе даний квест. Шукайте підказки, виконуйте завдання, і ви безперечно станете переможцями!!!

 Пройдіть онлайн – квест «МОЇ БЕЗПЕЧНІ КАНІКУЛИ» за посиланням

https://vseosvita.ua/webquest/start?id=7606&id_user=29462&hash=a9f4e162   

 Результат свого проходження квесту (скріншот останнього слайду) прошу надіслати на електронну адресу

БАЖАЮ ЩАСЛИВИХ ТА МИРНИХ КАНІКУЛ!

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

30.05.2022 – 7-А клас,03.05.2022 – 7-Б клас

ОНЛАЙН-ВІКТОРИНА

«МИ ОБИРАЄМО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ»

Друже, Ти ніколи не запитував себе: «Що я знаю про здоровий спосіб життя?» Допитливий Пустунчик вирішив перевірити, як добре Ти піклуєшся про збалансований режим дня і міцний сон, та підготував для Тебе жартівливу вікторину про здоров’я у вигляді тестів.

Спочатку,для того, щоб пригадати, що означає вести ЗСЖ, я пропоную передивитися відеоролик за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Vl69YH6nMFI

Уважно читай запитання та спробуй обрати правильні відповіді. А щоб вікторина про здоров’я була іще цікавішою, збирай друзів, діліться на команди та влаштуйте справжнє змагання. Інтелектуальні перегони з основ здоров’я покажуть, хто з вас насправді обирає здоровий спосіб життя, молодість і красу.

Для проходження вікторини перейдіть за посиланням

https://docs.google.com/document/d/1tm9Hz0EHuPuwBN34BRHMpreQulZEfOEU/edit?usp=sharing&ouid=103396336780957210838&rtpof=true&sd=true

Фото з відповідями надіслати на електронну адресу   

               БАЖАЮ УСПІХІВ!


 7- А клас ( за 25.05.22) ,7-Б клас (за 27.05.22)  


Урок №33

ТЕМА. Мої безпечні канікули


   Шановні учні! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролики. 





Бажаю вам мирного, спокійного,гарного відпочинку! 

До зустрічі у новому навчальному році!
Бережіть себе!


 7- А клас ( за 18.05.22) ,7-Б клас (за 20.05.22)  

Урок №32 

ТЕМА.   Узагальнення  та систематизація отриманих знань за рік

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті.

2.    Пройти онлайн-тестування  до 20.05 до 20.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5491289

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


7- А клас ( за 11.05.22) ,7-Б клас (за 13.05.22)           

            

Урок № 31 

            ТЕМА. Туберкульоз і ВІЛ

            Очікувані результати:

         - зрозумієш,як відбувається зараження на туберкульоз і за яких умов розвивається захворювання;

-         Переконаєшся у необхідності щеплення від туберкульозу;

-         Навчишся розрізняти симптоми туберкульозу і захищати себе від захворювання.

            ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал §31 стор.189-194  підручника

2.Передивитися презентацію.

3.Передивитися відеоролик

4.Скласти і записати в зошит пам’ятку «Як уберегтися від зараження туберкульозом»

Фото з виконаним завданням  №4 надіслати до 18.05.22 на електронну адресу 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

               Пройти онлайн-тестування  до 18.05 до 20.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9778115

             УВАГА! Оцінка за урок буде виставлятися окремо  за проходження онлайн-тестування та за письмове завдання .

БАЖАЮ УСПІХІВ!


7- А клас ( за 04.05.22) ,7-Б клас (за 06.05.22)

            Урок № 30

            ТЕМА. ВІЛ/СНІД і права людини

            Очікувані результати:

             - пригадаєш основні права людини;

             - дізнаєшся, як епідемія ВІЛ/СНІДу ускладнює реалізацію прав людини;

             - усвідомити небезпеку стигми і дискримінації ВІЛ- позитивних

            ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати  матеріал §30.

2.     Передивитися презентацію

3.     Усно  виконати завдання №1-3 стор.184 підручника

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест  до 20.05.22  до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1519997

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №29 за 27.04.22(7-А клас),за 29.04.22(7-Б клас)

ТЕМА «Наркотики і ВІЛ»

Очікувані результати:

пригадаєш базову інформацію про ВІЛ і СНІД;

 - дізнаєшся,які існують стадії розвитку ВІЛ-інфекції;

 - проаналізуєш особливості поширення ВІЛ-інфекції серед молоді в Україні;

 - оціниш своє ставлення до проблеми ВІЛ/СНІДу;

 - усвідомиш особливу небезпеку вживання наркотиків,яка існує через високий ризик інфікування ВІЛ

ЗАВДАННЯ

1.Прочитати параграф №29

2.Передивитися презентацію

3.Дати відповіді на запитання зі слайда №9 (усно)

4.Пройти усно крос-тест на стор.180 підручниика

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 20.05. до 20.00 год. за посиланням  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2017394

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №28 за 20.04.22(7-А),за 22.04.22(7-Б)

ТЕМА. Наркотична залежність

Очікувані результати:

 - дізнаєшся ,які бувають наркотики;

  - проаналізуєш психологічні причини вживання наркотиків;

  - навчишся розпізнавати міфи про наркотики;

  - дізнаєшся,що таке наркотична залежність;

  - вчитимешся розрізняти ознаки наркотичної залежності;

- з’ясуєш,куди і як треба звертатися по допомогу з питань профілактики та лікування наркотичної залежності.

            ЗАВДАННЯ

            1. Опрацювати матеріал   § 26,27,28

    2.Передивитися презентацію


            3. Передивитися відеоролик

            4.Запам'ятати поняття та інформацію зі слайдів №3,4,8

            5. Заповнити та записати в зошит таблицю зі слайда №20.

           ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Написати «10 причин,з яких я ніколи не буду вживати наркотики»

            Можна скористатися інформацією з презентації.

Фото з виконаним  завданням  №5 та домашнім завданням надіслати до 29.04 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №27 за 13.04.22(7-А клас),за 15.04.21(7-Б клас)

ТЕМА «Хвороби цивілізації і реклама»

Очікувані результати:

 - дізнаєшся,що таке хвороби цивілізації;

 -  усвідомиш зв'язок куріння з ризиком виникнення раку;

 - ознайомишся з принципами дії реклами і прийомами,які використовують рекламні компанії для залучення молоді до куріння і вживання алкоголю.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал  §  25

2.Передивитися презентацію

3.Записати у зошиті поняття «хвороби цивілізації» зі слайда №3.Навести приклади .

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Придумайте та запишіть 10 слоганів (короткі повідомлення) для розміщення на упаковках сигарет і слабоалкогольних напоїв, які надихали б ваших однолітків відмовитися від куріння та вживання алкоголю.

Фото з виконаним  завданням  №3 та домашнім завданням  надіслати до 20.04 на електронну     адресу


БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №26 за 06.04.22 (7-А клас),за 08.04.21(7-Б клас)

ТЕМА «Вплив найближчого оточення»

Очікуванні результати:

 - з’ясуєш,хто належить до твого найближчого оточення;

 - оціниш якість своїх стосунків;

 - проаналізуєш можливі ризики найближчого оточення підлітків;

 - пригадаєш ознаки дружніх і небезпечних підліткових компаній.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал §  24

2.Передивитися відео урок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=B5Kz8cYZ630

3.Виконати  усно :

 - завдання  №1,№2 «Записати імена….» на стор.155 підручника;

 - відповісти на запитання №1-3 на стор.158 підручника;

 - розв’язати ситуації, яка запропонована на малюнку.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 15.04 до 22.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2543540   

БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок №25 

7- А клас ( за 30.03.22) ,7-Б клас (за 01.04.22)

         ТЕМА. Соціальні чинники здоров´я підлітків    

Очікуванні результати :

 -   пригадаєш,що таке соціальне середовище;

 - оціниш можливості реалізації своїх прав;

 - проаналізуєш,як ЗМІ впливають на твої ставлення,рішення і поведінку.

    ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал § 23 підручника

2. Передивитися відеоролик

3. Заповнити порівняльну таблицю у зошиті.

Вплив ЗМІ на підлітків

Позитивний

Негативний

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати завдання в зошиті на вибір:

А) Склади рейтинг своїх улюблених телевізійних передач(до 5 варіантів). Оціни їх за п’ятибальною системою. Через тире поясни свій вибір(переваги та недоліки). АБО

Б) Написати твір «Моя улюблена телевізійна передача»

4. Фото з виконаним завданням №3 та домашнім завданням  надіслати до 08.04 на електронну     адресу

 

   БАЖАЮ УСПІХІВ!


7- А клас ( за 23.03.22) ,7-Б клас (за 25.03.22)

            Урок № 24

            ТЕМА. Конфлікти і здоров’я

            Очікувані результати:

             - пригадаєш,що таке конфлікт,які існують види конфліктів;

             - ознайомишся з основними стадіями розвитку конфліктів і різними способами їх розв’язання;

             - потренуєшся конструктивно розв’язувати конфлікти.

ЗАВДАННЯ

1.     Передивитися презентацію

2.     Усно  виконати завдання зі слайдів №8,10,12  презентації

3.     Опрацювати  матеріал §22.

4.     Усно розв’язати ситуації на стор.148. підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити матеріал §14-22.

Пройти онлайн-тест  до 01.04.22  до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1848634

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

                               

7- А клас ( за 16.03.22) ,7-Б клас (за 18.03.22)

            Урок № 23

            ТЕМА. Керування стресами

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся, що таке стресова стійкість організму;

             - ознайомишся з фізичними,емоційними і духовними способами керування стресами;

             - вчитимешся зменшувати загальне стресове навантаження.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати  матеріал §21.

2.     Передивитися презентацію

3.     Усно з презентації (слайд №13) пройти психологічний стрес-тест

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Скласти та записати в зошиті «Правила підвищення стресової стійкості»

Фото з виконаним  письмовим дом.завданням надіслати до 25.03 на електронну адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!


            7- А клас ( за 16.02.22) ,7-Б клас (за 18.02.22)

            Урок № 21

            ТЕМА. Стрес і психологічна рівновага

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся, що таке стрес і які бувають його види;

             - навчишся розпізнавати ознаки стресу;

             - проаналізуєш,які професії мають високий рівень емоційної рівноваги.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати  матеріал §19.

2.     Передивитися відеоролик за посиланням

3.     Усно з відеоролика пройти психологічний тест «Чи вмієш ти бути врівноваженим та щасливим»

4.     Передивитися презентацію

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тестування  до 25.02.22  до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3947757

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


7- А клас ( за 09.02.22) ,7-Б клас (за 11.02.22)

            Урок № 20

            ТЕМА. Психологічна рівновага і здоров’я

            Очікувані результати:

-         Дізнаєшся, що таке психологічна рівновага;

-         Приблизно оціниш рівень своєї психологічної рівноваги;

-         Пригадаєш правила,що сприяють психічному благополуччю;

-         Вчитимешся розбудовувати позитивну самооцінку і адекватно реагувати на критику.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати  матеріал §18.

2.     Передивитися презентацію

3.     Усно виконати завдання зі слайду №4

4.     Записати в зошит поняття зі слайдів №2,3,5,8

5.     В зошиті записати продовження фрази «Дотримуватися  психологічної  рівноваги     мені допоможе...»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Письмово виконати в зошиті завдання на стор.122 під знаком «?»

2.      Фото з виконаним завданням №5 та домашнім завданням надіслати до 16.02.22 на електронну адресу   

БАЖАЮ УСПІХІВ!



7- А клас ( за 02.02.22) ,7-Б клас (за 04.02.22)

            Урок № 19

            ТЕМА. Культура почуттів

            Очікувані результати:

-  Навчишся розрізняти відчуття,емоції,почуття;

-  Дізнаєшся про взаємозв’язок почуттів і здоров’я;

-  Вчитимешся розпізнавати невербальні вияви емоцій;

- Розвиватимеш уміння приймати рішення,зважаючи на свої почуття і почуття інших людей;

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати  матеріал §17.

2.     Передивитися презентацію

3.     Записати в зошит поняття «відчуття,» «емоції», «почуття» з прикладами (див.стор.110 підручника),інформацію зі слайда №3

4.     Виконати усно практичне завдання ,яке подано на слайді №17

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати в зошиті завдання:

-         Продовж фразу: «Мене охоплює гнів(роздратування),коли ………….

-       Напишіть декілька способів,які вам допомагають заспокоїтись у такій ситуації

Фото з виконаним завданням №3 та домашнім завданням надіслати до 11.02.22 на електронну адресу

БАЖАЮ УСПІХІВ!

 


7- А клас ( за 26.01.22) ,7-Б клас (за 28.01.22)

            Урок № 18

            ТЕМА. Розвиток інтелектуальних навичок

            Очікувані результати:

-         Визначиш свій стиль навчання;

-         Пригадаєш формулу активного слухання;

-         Ознайомишся з методами ефективного читання і запам’ятовування;

-         Пригадаєш алгоритм аналізу проблем і прийняття рішень;

-         Потренуєш свою креативність.

ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати  матеріал §16.

2.     Передивитися презентацію


3.     Записати в зошит поняття зі слайдів №3,5,6,8

4.     Дати усно відповіді на запитання стор.109 підручника


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.     Написати в зошиті Поради другу «Як я приймаю рішення» або "Мої техніки запам'ятовування"

Фото з виконаним завданням №3 та домашнім завданням надіслати до 04.02.22 на електронну адресу  

БАЖАЮ УСПІХІВ!

            



7- Б клас ( за 27.09) ,7-А клас (за 29.09)

            Урок № 5

ТЕМА. Узагальнення знань з теми «Здоровий спосіб життя»

            Очікувані результати:

-         Систематизуєш та узагальниш свої знання з теми «Здоров’я людини. Здоровий спосіб життя»

ЗАВДАННЯ

1.     Повторити  матеріал §1-3підручника

2.     Пройти онлайн-тест до 03.10 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8880816

Прошу обовязково вказувати Прізвище та Імя. Тест проходимо один раз. Час проходження тесту – до 40 хвилин.

            БАЖАЮ УСПІХІВ!



            7-Б клас (за 20.09),7-Аклас (22.09)

            Урок № 4

            ТЕМА. Обираємо здоровий спосіб життя

            Очікувані результати:

             - проаналізуєш переваги здорового способу життя;

             - дізнаєшся про сприятливі для здоров’я життєві принципи;

             - навчишся враховувати особливості умов життя;

             - розробиш індивідуальний план ЗСЖ.

            ЗАВДАННЯ

            1. Передивитися відеоролик за посиланням

            https://www.youtube.com/watch?v=Vl69YH6nMFI

              2. Опрацювати матеріал §3 підручника

            3. Записати в зошит СВОЇ правила здорового способу життя, які ти не виконуєш або яких дотримуєшся не систематично.

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Скласти план дій для набуття або удосконалення правил,які Ви записали в зошит.

Фото з виконаним  завданням №3 та письмовим домашнім завданням    надіслати до 29.09 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!


7-А клас

Урок № 3 за 15.09

Тема. Значення звичок і навичок для здоров’я

Очікувані результати:

-         Проаналізуєш вплив звичок на здоров’я;

-         Дізнаєшся,як формуються звички;

-         Вчитимешся змінювати небажані звички.

 Завдання

1.Передивитися відео урок (до 7 хвилини)


2.Записати в зошит тему уроку,

 поняття «навички», «звички» із відеоролика

3.Записати в зошит таблицю «Мої звички» (по 5 прикладів)

Корисні звички

Небажані звички

 

 

 

 

4. Закінчити речення (записати в зошиті)

Звичка,яку я хочу позбутися - …….

5.За допомогою таблиці №1 на стор.17 підручника випишіть по одній із трьох колонок життєвій навичці,яку ви на даний час не маєте і  хотіли б в собі розвинути

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати матеріал § 2

2.Скласти план дій,щоб позбутися небажаної звички (ту,що ви записали в зошиті)

    Фото з виконаним  завданням  №3,4,5 та письмовим домашнім завданням  надіслати до 22.09 на електронну     адресу


            Бажаю успіхів!

 

2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Шановні семикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулі тижні дистанційного навчання. Їх необхідно обов’язково виконати та відправити мені у зручний для вас час. 

Урок №31 за 05.05.21(7-Б клас),за 06.05.21(7-А клас)

Тема «Наркотики і ВІЛ»

Очікувані результати:

- пригадаєш базову інформацію про ВІЛ і СНІД;

 - дізнаєшся,які існують стадії розвитку ВІЛ-інфекції;

 - проаналізуєш особливості поширення ВІЛ-інфекції серед молоді в Україні;

 - оціниш своє ставлення до проблеми ВІЛ/СНІДу;

 - усвідомиш особливу небезпеку вживання наркотиків,яка існує через високий ризик інфікування ВІЛ

Завдання

1.Прочитати параграф №30

2.Передивитися презентацію

3.Дати відповіді на запитання зі слайда №9 (усно)

 Домашнє завдання

Пройти онлайн-тест до 13.05. до 10.00 год. за посиланням  

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6300429

            Бажаю успіхів!

Урок №30 за 28.04.21(7-Б),за 29.04.21(7-А)

Тема . Наркотична залежність

Очікувані результати:

 - дізнаєшся ,які бувають наркотики;

  - проаналізуєш психологічні причини вживання наркотиків;

  - навчишся розпізнавати міфи про наркотики;

  - дізнаєшся,що таке наркотична залежність;

  - вчитимешся розрізняти ознаки наркотичної залежності;

- з’ясуєш,куди і як треба звертатися по допомогу з питань профілактики та лікування наркотичної залежності.

            Завдання

            1. Опрацювати матеріал   § 26,27,28

    2.Передивитися презентацію


            3. Передивитися відеоролик

            4.Записати в зошит поняття та інформацію зі слайдів №3,4,8

            5. Заповнити та записати в зошит таблицю зі слайда №20.

            6.Домашнє завдання

            Написати «10 причин,з яких я ніколи не буду вживати наркотики»

            Можна скористатися інформацією з презентації.

7. Фото з виконаними  завданнями  №5,6  надіслати до 06.05 на електронну     адресу


            Бажаю успіхів!

Урок №29 за 21.04.21(7-Б клас),за 22.04.21(7-А клас)

Тема «Хвороби цивілізації і реклама»

Очікувані результати:

 - дізнаєшся,що таке хвороби цивілізації;

 -  усвідомиш зв'язок куріння з ризиком виникнення раку;

 - ознайомишся з принципами дії реклами і прийомами,які використовують рекламні компанії для залучення молоді до куріння і вживання алкоголю.

Завдання

1.Опрацювати матеріал  §  25

2.Передивитися презентацію

3.Записати у зошиті поняття «хвороби цивілізації» зі слайда №3.Навести приклади .

4.Придумайте та запишіть 10 слоганів (короткі повідомлення) для розміщення на упаковках сигарет і слабоалкогольних напоїв, які надихали б ваших однолітків відмовитися від куріння та вживання алкоголю.

5.Фото з виконаними  завданнями  №3,4  надіслати до 29.04 на електронну     адресу

  

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні семикласники! Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим учням, хто ще не відіслав мені завдання за минулий тиждень дистанційного навчання. Його необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час.

Урок №28 за 14.04.21(7-Б клас),за 15.04.21(7-А клас)

Тема «Вплив найближчого оточення»

Очікуванні результати:

 - з’ясуєш,хто належить до твого найближчого оточення;

 - оціниш якість своїх стосунків;

 - проаналізуєш можливі ризики найближчого оточення підлітків;

 - пригадаєш ознаки дружніх і небезпечних підліткових компаній.

Завдання

1.Опрацювати матеріал §  24

2.Передивитися відео урок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=B5Kz8cYZ630

3.Виконати  у зошиті :

 - завдання  №1,№2 «Записати імена….» на стор.155 підручника;

 - відповіді на запитання №1-3 на стор.158 підручника;

 - записати розв’язання ситуації, яка запропонована на малюнку.

4.Пройти онлайн-тест до 22.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8645531

 5.Фото з виконаними  завданнями  №3  надіслати до 22.04 на електронну     адресу


УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за роботу в зошиті та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні семикласники! Під час карантину ми будемо з вами працювати у дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Урок №27 за 07.04.21(7-Б клас),за 08.04.21(7-А клас)

Тема: Соціальні чинники здоров´я підлітків    

Очікуванні результати :

 -   пригадаєш,що таке соціальне середовище;

 - оціниш можливості реалізації своїх прав4

 - проаналізуєш,як ЗМІ впливають на твої ставлення,рішення і поведінку.

Завдання       

1.Опрацювати матеріал § 23 підручника

2. Заповнити порівняльну таблицю у зошиті.

Вплив ЗМІ на підлітків

Позитивний

Негативний

3. Виконати завдання в зошиті на вибір:

А)Склади рейтинг своїх улюблених телевізійних передач(до 5 варіантів). Оціни їх за п’ятибальною системою. Через тире поясни свій вибір(переваги та недоліки).АБО

Б) Написати твір «Моя улюблена телевізійна передача»

4. Фото з виконаним завданням №2,3  надіслати до 14.04 на електронну     адресу


Бажаю успіхів!


Вітаю вас,шановні семикласники! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. Молодці ті учні,які вчасно виконали попереднє завдання. Ті,хто з поважних причин ще не надіслав мені завдання  уроку №16,можуть це зробити на цьому тижні. Але прошу обов’язково вказати причину невчасного виконання роботи.

Урок №17 за 21.01(7-А клас),за 22.01.(7-Б клас)

Тема. Дивовижний мозок

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся,за що відповідальні різні частини головного мозку;

-         Визначиш,яка з півкуль головного мозку в тебе активніша;

-         Потренуєшся стимулювати діяльність мозку;

-         Дізнаєшся,як правильно харчуватися,щоб підтримувати діяльність мозку.

Завдання

1.     Опрацювати матеріал §15

2.     Передивитися відеоролики


3.     Визначити,яка з півкуль головного мозку в тебе активніша. Для цього треба виконати (усно) вправи стор.98 підручника.

4.     Виконати вправи(усно),які настроюють мозок на потрібну для ефективного навчання хвилю на стор.100

5.     Пройти тест та зробити фото вашого кінцевого результату(відео можна пропустити) за посиланням

https://learningapps.org/8955782

       6.Записати в зошиті поради «Як тренувати пам'ять та роботу мозку»

       7. Фото з виконаним завданням №5,6  надіслати до 29.01 на електронну     адресу


Бажаю успіхів!

 Урок №16 за 14.01.2021(7-А клас),за 15.01.(7-Б клас)

Тема. «Психологічний розвиток підлітка»

Завдання

1.Опрацювати матеріал §14

2.Передивитися презентацію.

3. Записати у зошит:

 - завдання зі слайду №2(по п’ять ознак). Можна скористатися інформацією з презентації

 - завдання зі слайду №9 (починаючи з найголовніших,на ваш розсуд)

 - завдання зі слайду №13 (до 10 речень)

 4.Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 21.01 на електронну адресу


  5.Оцінка буде виставлятися спільна за три роботи


Завдання для учнів,які отримують навчання з використанням дистанційних технологій

Урок №13 за 17.12.2020

Тема.Косметичні проблеми підлітків

1.Прочитати параграф №13 підручника

2.Записати у зошит "Типи шкіри" - назва та ознаки різних типів шкіри.(стор.85)

3.Визначити тип своєї шкіри(стор.85)

4.Повторити параграфи №10-13 підручника.

5.  Виконати тестове завдання  до 24.12.до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7851558

Урок №12 за 10.12.2020

Тема.Шкіра і здоров'я

1.Прочитати параграф №12 підручника

2.Заповнити таблицю,користуючись матеріалом параграфа

Чинники  впливу

Позитивний вплив

Негативний вплив

Харчування

 

 

Фізичні вправи

 

 

Сон і стрес

 

 

Шкідливі речовини

 

 

Кліматичні умови

 

 

3.Фото з виконаним завданням  надіслати до 17.12 на електронну адресу


Урок №11 за 03.12.2020

Тема.Покращення показників фізичного здоров'я

1.Прочитати параграф №11 підручника

2. Розрахувати свій показник ІМТ(стор.76).Записати висновок у зошит.

3. Оцінити свою фізичну форму(стор.77)

4.Написати у зошиті " План дій для покращення(збереження) мого фізичного здоров'я"

5.Фото з виконаним завданням  надіслати до 10.12 на електронну адресу


Урок  №10 за 26.11.2020

Тема.Індивідуальний розвиток підлітка.

1.Прочитати параграф №10 підручника

2.Дати письмово у зошиті відповіді на запитання  стор.65.

3.Записати у зошит поняття «Підліковий вік», «Біологічне дозрівання», «Психічне дозрівання», «Соціальна зрілість», «Духовна зрілість».

4.Фото з виконаним завданням у зошиті надіслати до 03.12 на електронну адресу


Урок № 9 за 19.11.2020

Тема. Узагальнення знань з теми «Безпека оселі. Пожежна безпека у громадських приміщеннях.»

1.     Повторити параграфи №8,9.

2.     Виконати тестові завдання  до 26.11.до 20.00 год. за посиланнями

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2540780

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9881077

Урок №8 в 7-А класі (12.11.2020) та в 7-Б класі (13.11.2020)

Тема. Пожежна безпека у громадських приміщеннях

Завдання

1.Передивись відеоролик

 

2.Прочитай параграф №9 підручника

3.Запиши у зошит види вогнегасників(стор.59), знайди з додаткових джерел та запиши інформацію про їх призначення.

4.Склади та запиши у зошит «Алгоритм дій при евакуації з приміщення школи».

5. Фото з виконаним завданням у зошиті надіслати до 20.11 на електронну адресу



Завдання для 7-А класу(за 15.10) та для 7-Б класу(за 16.10)

Тема. Дорожньо-транспортні пригоди

1.    1.Прочитати параграф №7

2.Переглянути теоретичний матеріал за посиланням https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/3316

3.Повторити параграфи №6

4.Виконати тестові завдання  до 18.10 до 22.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2527429


Шановні учні 7-Б класу.

9 жовтня у нас пройде урок Основи здоровя  в дистанційній формі.

Тема:Безпека пасажира. Небезпечні вантажі.

1.Завдання для перевірки отриманих знань за темою «Здоровя і спосіб життя»

Виконати тестові завдання до 12 жовтня до 21.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3797425

2. Прочитати параграф №6.

3. Скласти памятку «Правила безпеки для пасажирів легкового автомобіля» або «Правила безпеки для пасажира вантажного автомобіля» (на вибір)

Виконані завдання відправляти на електронну пошту 

Чекаю на зворотній зв'язок!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі