11 клас Захист України. Основи медичних знань

 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Вітаю вас,шановні одинадцятикласниці! Наступні тижні ми з вами працюємо в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно опрацьовувати навчальний матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.



                     





                        11-А клас

Урок №53 за 24.05.22


ТЕМА. Мої безпечні канікули

Шановні учениці! Підходить до кінця навчальний рік. Попереду у вас довгоочікувані літні канікули. Для того, щоб вони  у вас були безпечними, пропоную передивитися відеоролик. 


Бажаю вам мирного, спокійного, гарного відпочинку! 

Бережіть себе!

Урок №52 за 17.05.22

ТЕМА.   Узагальнення  та систематизація отриманих знань за рік

ЗАВДАННЯ

1.Повторити записи в зошиті.

2.    Пройти онлайн-тестування  до 19.05 до 20.00 год. за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4955152

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №51 за 10.05.22

            ТЕМА. Порядок дій в умовах особливого періоду

             ЗАВДАННЯ

            1.     Опрацювати матеріал §29(стор.178-185). електронного  підручника за посиланням 

            https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

            2.     Передивитись відеоролики



            3.Усно відповісти на запитання №1-5 стор.185

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

               Пройти онлайн-тестування  до 17.05 до 20.00 год. за посиланням 

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8763351

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №50 за 03.05.22

            ТЕМА. Укриття людей у сховищах. Евакуація населення з небезпечних районів.

            ЗАВДАННЯ

            1.     Опрацювати матеріал §28 електронного  підручника за посиланням 

       https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

            

2.     Передивитись відеоролик


            3.Усно відповісти на запитання №1,5,8,9,10 стор.178

            

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

               Пройти онлайн-тестування  до 20.05 до 20.00 год. за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8306379

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №49 за 26.04.22

ТЕМА. «Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях»

ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §  27 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися презентацію«26 квітня – День Чорнобильської трагедії» за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1Tc3s7mXOpicewKBmc8Bo_2JyCIHpb_q/view?usp=sharing

3.Передивитися матеріали:

-сторінка «Уроки Чорнобиля для атомної енергетики» (https://cutt.ly/yvIp1bc);

-сторінка «Біологічні наслідки Чорнобильської катастрофи» (https://cutt.ly/avIpTEK);

 -сторінка «Вони собою людство заступили…» - матеріали про подвиг ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС (https://cutt.ly/gvIpG67)

4. Для систематизації та узагальнення знань розв’язати питання онлайн гри «Хто хоче стати мільйонером?»

https://learningapps.org/watch?v=pucz2rvsa21

Пройшовши цю гру, ви зможете зробити самоаналіз своїх знань з даної теми

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дати письмову відповідь в зошиті на запитання №1-4 стор.168

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 03.05.22 на електронну адресу  

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №48 за 19.04.22

ТЕМА. Гіпотермія. Черепно-мозкова травма.

ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §  26 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися презентацію

3.Дати усно відповідь на запитання № 2,3,5,8 стор.156 ел.підручника

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 15.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7570472

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №47 за 12.04.22

ТЕМА. Надання домедичної допомоги в разі опіків і проникного поранення ока.

ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §  25 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися відеоролики


3.Дати усно відповідь на запитання № 2,5,6 стор.150 ел.підручника

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 15.05 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2415504

БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок №46 за 05.04.22

ТЕМА. Надання домедичної допомоги в разі переломів.Накладання шин

ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §  24 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися презентацію

3. Скласти ментальну карту на тему «Переломи»

4.Скласти усно алгоритм дій при накладанні шини на верхню та нижні кінцівки

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виконати усно завдання №7 стор.147

Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 12.04.22 на електронну адресу 

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №44 за 22.03.22

ТЕМА. Повний огляд пораненого,зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч

ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §  23 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися презентацію

3.Дати усно відповідь на запитання №1-4 стор.137 ел.підручника

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 29.03 до 17.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8823981

БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №42 за 15.02.22

ТЕМА. Проникні поранення грудей. Огляд грудної клітки

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся, у яких ситуаціях і в результаті яких дій можуть виникнути поранення грудей.

ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §  22 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися презентацію

3. Скласти ментальну карту на тему «Проникні поранення грудної клітки»

( скористайся інформацією із презентації)

4. Передивитися відеоролики


5.Дати письмово відповідь в зошиті на запитання №2,3 стор.133 ел.підручника

            ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 22.02 до 16.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1268697

Фото з виконаним завданням №3,5 надіслати до 22.02.22 на електронну адресу  

БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок №41 за 08.02.22

ТЕМА. Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи

Очікувані результати:

-         Дізнаєтесь про основні причини непрохідності дихальних шляхів на полі бою;

-         Ознайомишся з технікою ведення носогорлового повітроводу.

ЗАВДАННЯ

            1.Опрацювати матеріал §  21 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися відео

 

3.Ознайомитися з теоретичним матеріалом

Основні причини непрохідності дихальних шляхів на полі бою.

 1. Висока вірогідність непрохідності дихальних шляхів виникає в непритомного, особливо якщо він лежить на спині. За цих умов під впливом сили земного тяжіння м'язи язика зміщуються назад, перекриваючи вхід у дихальне горло 

2. Значна вірогідність непрохідності дихальних шляхів виникає, коли непритомний поранений перебуває в положенні, що блокує дихальні шляхи, наприклад сидячи з опущеним униз підборіддям.

3. Перешкоджати руху повітря до легень можуть фрагменти травмованих м'яких тканин ротової порожнини і глотки.

Забезпечення прохідності дихальних шляхів методом закидання голови і підняття підборіддя за умови, якщо немає підозри на травму голови і шиї

Підкладати під голову пораненого сторонні предмети категорично заборонено, оскільки це повністю перекриє вхід у дихальні шляхи!

Якщо є підозра на травму голови і шиї, необхідно ощадно маніпулювати головою та шийним відділом хребта, забезпечити прохідність дихальних шляхів слід шляхом виведення нижньої щелепи вперед без закидання голови:

·        розташуйтеся біля голови пораненого;

·        розмістіть вказівний і середній пальці рук на кутах щелепи пораненого з обох боків;

·        натисніть великими пальцями на вилиці пораненого, щоб вони слугували вам важелями;

·        потягніть щелепу вперед, не закидайте та не скручуйте голову пораненого.

За таких умов рот не має бути закритим, бо це може завадити диханню, якщо носові дихальні ходи пошкоджені або блоковані. Якщо потрібно, великим пальцем можна злегка притиснути нижню губу пораненого, щоб тримати його рот відкритим.

Закидання голови назад і підняття підборіддя чи виведення нижньої щелепи вперед не лише відновлює, але й забезпечує прохідність дихальних шляхів у поранених, які дихають.

4.Усно дати відповідь на запитання №4,5,6 стор.126 підручника

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пройти онлайн-тест до 15.02 до 15.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8422410

БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок №40 за 01.02.22

            ТЕМА. Зупинка кровотеч,що загрожують життю. Прямий тиск на рану. Принцип тампонування ран. Використання компресійної пов’язки.

            Очікуванні результати:

            -          Ознайомишся  з основами тактичної медицини,

            -          Дізнаєшся про етапи надання домедичної допомоги, зупинку кровотеч.

            ЗАВДАННЯ

            1.     Опрацювати матеріал §20 електронного  підручника за посиланням 

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

            2.     Передивитись презентації

             

            3.     Записати конспект у зошит основного матеріалу з презентацій

            4.     Пройти онлайн-тест  до 08.02 до 15.00 год. за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4899861

   

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

Урок №11 (за 12.10.21)

ТЕМА. Утоплення людини. Домедична допомога в разі утоплення

            Очікувані результати:

             - дізнаєшся про ознаки та особливості видів утоплення;

             - розвиватимеш вміння моделювати дії рятівника під час надання першої допомоги постраждалому при утопленні.

            ЗАВДАННЯ

1.Передивитися презентацію

            2.Передивитися відеоролик


 3.Опрацювати матеріал §8 (стор.52-55) ел. підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

            4.Записати в зошит поняття «Утоплення»(слайд №4), види утоплення (слайд №5),загальні ознаки (слайд №7)

5.Пройти онлайн-тест до 19.10 до 20.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5378182

        ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

            Пройти онлайн-тест  «Домедична допомога ураженому електричним струмом,блискавкою» до 19.10 до 20.00 год. за посиланням

   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9269790

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


Урок № 10 (за 08.10.21)

            ТЕМА. Ураження електричним струмом. Домедична допомога ураженому електричним струмом,блискавкою.

            Очікувані результати:

           - дізнаєшся про вплив на організм людини електричного струму та блискавки;

    - розвиватимеш вміння моделювати дії рятівника під час надання першої допомоги постраждалому.

            ЗАВДАННЯ

1.Передивитися презентацію

2.Передивитися відеоролик

3.Опрацювати матеріал §7 (стор.46-52) ел. підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

4.Записати в зошит поняття «Електротравма»(слайд №2),види електричних травм(слайд №4),ознаки електротравм (слайд №5), «Ураження блискавкою» (слайд №11).

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Скласти та записати в зошиті "Алгоритм дій надання домедичної допомоги ураженому електричним струмом і блискавкою» за текстом підручника або презентації.

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 12.10 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!          



Урок № 8 (за 28.09.21)

     ТЕМА. Відмороження та його періоди. Класифікація відмороження. Домедична допомога в разі відмороження.

            ЗАВДАННЯ

1.Передивитися презентацію

2.Опрацювати матеріал §6 (стор.43-45) ел. підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

3.Записати в зошит поняття «Відмороження».

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Створити та записати в зошиті інтелект-карту «Відмороження» за текстом підручника.

Фото з виконаним домашнім завданням надіслати до 01.10 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!



11-А клас

            Урок № 7 (за 24.09.21)

ТЕМА. Тепловий і сонячний удар,причини виникнення та симптоми розвитку. Домедична допомога в разі теплового й сонячного удару.

Очікувані результати:

-         Дізнаєшся про особливості теплового і сонячного удару, їх вплив на організм, профілактику;

-         Розвиватимеш  вміння моделювати дії рятівника під час надання першої допомоги при тепловому та сонячному ударах;

 

ЗАВДАННЯ

            1.Передивитися презентацію

            2. Записати в зошит інформацію зі слайдів №3,6,8,10

      3.Передивитися відеоролики.

      4.Скласти  та записати в зошит «Алгоритм дій в разі сонячного удару». Можна скористатися ілюстрацією на стор.42 підручника

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

             1.Опрацювати матеріал §5 стор.38-42 ел. підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2. Пройти онлайн-тест  до 01.10.21 до 16.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9135418

            БАЖАЮ УСПІХІВ!


11-А клас

            Урок № 6 (за 21.09.21)

ТЕМА. Опіки. Домедична допомога в разі термічних і хімічних опіків.

Очікувані результати:

             - Ознайомишся з особливостями термічних та хімічних опіків; з поняттям “опіковий шок” та “опікова хвороба”;

             - розвиватимеш вміння моделювати дії рятівника під час надання першої допомоги при різних видах опіків та їх ступенях.

ЗАВДАННЯ

            1.Передивитися презентацію

            2. Записати в зошит інформацію зі слайдів № 2,4,5,7,12,14,19

      3.Передивитися відеоролики.



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

             1.Опрацювати матеріал §4 стор.33-37 ел. підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2. Пройти онлайн-тест  до 01.10 до 16.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9494721

            БАЖАЮ УСПІХІВ!

11-А клас

Урок № 5 (за 17.09)

Тема. Узагальнення знань за темою «Основні положення міжнародного гуманітарного права»

Завдання

1.Повторити § 1-3 електронного  підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.  онлайн-тест  до 22.09 до 22.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2750518

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготувати повідомлення на тему «Конкретні дії,які передбачає завчасна підготовка культурних об’єктів до надзвичайних ситуацій або збройного конфлікту». Для цього можна використати додаткові джерела з Інтернету.

Надіслати фото з виконаним  домашнім завданням  до 22.09 на електронну     адресу


            БАЖАЮ УСПІХІВ!

2020-2021 навчальний рік

11-А клас

Вітаю вас, шановні одинадцятикласниці!

Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим ученицям, які ще не відіслали мені завдання за минулі тижні дистанційного навчання. Їх необхідно обов’язково виконати та відправити мені у зручний для вас час.

 Урок №47 за 30.04

Тема. Проникні поранення грудей. Огляд грудної клітки

Очікувані результати:

-         Дізнаєтесь, у яких ситуаціях і в результаті яких дій можуть виникнути поранення грудей.

Завдання

1.     Опрацювати матеріал §22 електронного  підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.     Передивитися відео.


3.     Записати в зошиті відповіді на запитання №1-4 стор.133 підручника

Домашнє завдання

4.     Пройти онлайн-тест  до 07.05 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3640445

УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за роботу в зошиті та за проходження тестового завдання.

 

            Бажаю успіхів!

Урок №46 за 23.04.21

Тема. «Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях»

Цей урок присвічений до 35-х роковин Чорнобильської катастрофи

Відповідно до Указу Президена України від 09.12.2020 № 556/2020 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення екологічної безпеки та підготовку заходів до 35-х роковин Чорнобильської катастрофи»,із метою забезпечення екологічної безпеки, додержання визначених законодавством гарантій із захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, вшанування подвигу ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

Завдання

1.Передивитися презентацію «26 квітня – День Чорнобильської трагедії» за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1Tc3s7mXOpicewKBmc8Bo_2JyCIHpb_q/view?usp=sharing .

2. Ознайомитися з інформаційним матеріалом. Дивись Додаток нижче

3.Передивитися матеріали:

 -сторінка «Уроки Чорнобиля для атомної енергетики» (https://cutt.ly/yvIp1bc);

 - сторінка «Біологічні наслідки Чорнобильської катастрофи» (https://cutt.ly/avIpTEK);

 - сторінка «Вони собою людство заступили…» - матеріали про подвиг ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС

(https://cutt.ly/gvIpG67)

4. Для систематизації та узагальнення знань розв’язати питання онлайн гри «Хто хоче стати мільйонером?»

https://learningapps.org/watch?v=pucz2rvsa21

Пройшовши цю гру, ви зможете зробити самоаналіз своїх знань з даної теми

Додаток

 

Інформаційні матеріали до річниці аварії на Чорнобильській АЕС

Українського інституту національної пам’яті (2020 рік)

 

26 квітня 1986 року – день найбільшої в історії людства техногенної катастрофи. Під час експерименту на 4-му реакторі Чорнобильської атомної електростанції сталися два вибухи. В атмосферу Землі вирвалась хмара радіоактивного пилу. Вітер поніс на північний захід небезпечні радіоактивні ізотопи, які осідали на землю, проникали у воду. За числом потерпілих від аварії Україна займає перше місце серед колишніх республік Радянського Союзу. На долю Білорусі припало близько 60% шкідливих викидів. Від радіаційного забруднення сильно постраждала також і Росія. Потужний циклон проніс радіоактивні речовини територіями Литви, Латвії, Польщі, Швеції, Норвегії, Австрії, Фінляндії, Великої Британії, а пізніше – Німеччини, Нідерландів, Бельгії.



35 років минуло з моменту аварії на Чорнобильській АЕС, але її наслідки залишаються предметом обговорення світової наукової спільноти. За визначенням UNSCEAR і ВООЗ, Чорнобильська катастрофа віднесена до аварій ядерних об’єктів найвищого рівня. Історики ж наголошують на політичній відповідальності комуністичного режиму, який заради ідеологічних інтересів поставив під загрозу життя і здоров’я мільйонів громадян. Через недосконалість конструкції, порушення технології будівництва, використання неякісних будівельних матеріалів, численні міні-катастрофи подібна техногенна катастрофа в СРСР не могла не статися. Злочинні дії влади щодо приховування інформації з одного боку поглибили непоправні негативні наслідки аварії, а з іншого – спричинили активізацію національно-демократичного руху, що в кінцевому підсумку привело до розпаду СРСР. Приховування інформації владою спричинили активізацію екологічного і національно-демократичного руху.

Ключові тези

·                     Аварія на Чорнобильській АЕС призвела до непоправних медичних, економічних і соціальних і гуманітарних наслідків. За екологічними наслідками аварія переросла у планетарну катастрофу: радіоактивним цезієм було забруднено 3/4 території Європи.

·                     На той час керівництво Радянського Союзу проголосили гласність і відкритість. Однак надзвичайна ситуація на ЧАЕС засвідчила фальшивість гасел. Розуміючи, що екологічна катастрофа такого масштабу матиме негативні наслідки для комуністичного режиму, керівництво СРСР обрало курс на її замовчування. Уся інформація про Чорнобильську катастрофу одразу опинилася під ідеологічним контролем КПРС і КГБ.

·                     Чорнобильська трагедія засвідчила неготовність державної верхівки  підпорядкувати політичні інтереси гуманістичним цінностям життя і здоров’я людей. Щоб продемонструвати, буцімто ніякої небезпеки радіації немає, партійне керівництво не відмінило першотравневу демонстрацію. На Хрещатик за п’ять днів після аварії вивели сотні тисяч людей, в тому числі школярів. Наступного дня всі газети рясніли парадними повідомленнями. Тим часом на вкрай обережні поради від міністра охорони здоров’я щодо заходів безпеки спромоглися аж 9 травня!

·                     Українська діаспора після аварії на ЧАЕС виявили високу громадянську позицію та активність у світі. Вона організовувала демонстрації, готувала звернення до урядів західних держав, збирала матеріали про трагедію. Закордонний провід Української головної визвольної ради у вересні 1986 року доклав значних зусиль, аби питання Чорнобиля внести на розгляд ООН.

·                     Чорнобильська катастрофа стала одним із каталізаторів розпаду СРСР. Спроби Москви приховати правду про її наслідки, недостатні заходи безпеки і допомоги потерпілим похитнули віру в “гуманність” комуністичної ідеї навіть у найлояльніших прихильників. Радянська влада продемонструвала кричущу безвідповідальність за долі людей.

·                     У післяаварійний період посилилися екологічні та національно-демократичні рухи, передусім в Україні. 26 квітня 1988 року в Києві відбулася перша несанкціонована демонстрація під гаслами – “Геть АЕС з України”, “УКК – за без’ядерну Україну”, “Не хочемо мертвих зон”, “АЕС – на референдум”, “Промисловість, землю, воду – під екологічний контроль”, “Кожному – персональний дозиметр”. У багатьох регіонах, як на сході, так і на заході, люди виходили на акції протесту проти будівництва нових і експлуатації старих атомних електростанцій. Саме навколо проблеми ядерної катастрофи формувалися перші громадські організації, які перетворилися в політичну силу, наприклад, “Зелений світ” і Союз “Чорнобиль”.

 

Чорнобильська катастрофа в цифрах і датах

1977 року запустили перший блок Чорнобильської АЕС.

2 роки пропрацював четвертий енергоблок ЧАЕС –  на повну потужність його запустили 1984 року. Це був “наймолодший” і найсучасніший реактор.

2 дні світ нічого не знав про вибух.

30 співробітників АЕС загинули внаслідок вибуху або гострої променевої хвороби протягом кількох місяців з моменту аварії.

500 тисяч людей померли від радіації, за оцінками незалежних експертів.

8,5 мільйонів жителів України, Білорусі, Росії в найближчі дні після аварії отримали значні дози опромінення.

90 784 особи було евакуйовано з 81-го населеного пункту України до кінця літа 1986 року.

Понад 600 тисяч осіб стали ліквідаторами аварії – боролися з вогнем і розчищали завали.

2293 українських міст і селищ із населенням приблизно 2,6 мільйона людей забруднено радіоактивними нуклідами.

200 тисяч квадратних кілометрів – на таку територію поширилася дія радіації. Із них 52 тисячі квадратних кілометрів – сільськогосподарські землі.

10 днів – з 26 квітня до 6 травня – тривав викид активності із пошкодженого реактора на рівні десятків мільйонів кюрі на добу, після чого знизився у тисячі разів. Фахівці називають цей період активною стадією аварії.

11 тонн ядерного палива було викинуто в атмосферу внаслідок аварії на 4-му енергоблоці Чорнобильської АЕС.

400 видів тварин, птахів і риб, 1200 видів флори продовжують існувати в “зоні відчуження”, де через істотне та катастрофічне забруднення повітря, ґрунтів і вод заборонено проживати людям.

26 квітня–жовтень 1986 року Чорнобильська АЕС не працювала. У жовтні 1986-го 1-й і 2-й енергоблоки було знову введено в експлуатацію; у грудні 1987 року відновив роботу 3-й. 4-й енергоблок не запрацював.

1991 рік – на 2-му енергоблоці сталася пожежа, внаслідок якої була заблокована робота цього реактора.

Грудень 1995 року – підписання меморандуму між Україною та країнами “Великої сімки” і Комісією Європейського Союзу, відповідно до якого почалася підготовка програми повного закриття станції.

15 грудня 2000 року – Чорнобильську атомну електростанцію зупинено повністю.

Вересень 2010-го – закладка фундаменту під новий саркофаг над зруйнованим 4-м енергоблоком, у квітні 2012-го стартувало будівництво арки, що мала накрити “Укриття”, у жовтні 2011 року на майданчику комплексу “Вектор” почалося будівництво Централізованого сховища відпрацьованих джерел іонізуючого випромінювання.

29 листопада 2016 року  завершили насування арки над 4-м енергоблоком.


Бажаю плідної праці!

Вітаю вас, шановні одинадцятикласниці!Продовжуємо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту. Також нагадую тим ученицям, які ще не відіслали мені завдання за минулий тиждень дистанційного навчання. Його необхідно обов’язково виконати та надіслати мені у зручний для вас час.

Урок №45 за 16.04.21

Тема. Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи

Очікувані результати:

-         Дізнаєтесь про основні причини непрохідності дихальних шляхів на полі бою;

-         Ознайомишся з технікою ведення носогорлового повітроводу.

Завдання

1.Опрацювати матеріал §  21

2.Передивитися відео

3.Записати у зошит:

Основні причини непрохідності дихальних шляхів на полі бою.

·                    1. Висока вірогідність непрохідності дихальних шляхів виникає в непритомного, особливо якщо він лежить на спині. За цих умов під впливом сили земного тяжіння м'язи язика зміщуються назад, перекриваючи вхід у дихальне горло 

·                    2. Значна вірогідність непрохідності дихальних шляхів виникає, коли непритомний поранений перебуває в положенні, що блокує дихальні шляхи, наприклад сидячи з опущеним униз підборіддям.

·                    3. Перешкоджати руху повітря до легень можуть фрагменти травмованих м'яких тканин ротової порожнини і глотки.

Забезпечення прохідності дихальних шляхів методом закидання голови і підняття підборіддя за умови, якщо немає підозри на травму голови і шиї

Підкладати під голову пораненого сторонні предмети категорично заборонено, оскільки це повністю перекриє вхід у дихальні шляхи!

Якщо є підозра на травму голови і шиї, необхідно ощадно маніпулювати головою та шийним відділом хребта, забезпечити прохідність дихальних шляхів слід шляхом виведення нижньої щелепи вперед без закидання голови:

·                    розташуйтеся біля голови пораненого;

·                    розмістіть вказівний і середній пальці рук на кутах щелепи пораненого з обох боків;

·                    натисніть великими пальцями на вилиці пораненого, щоб вони слугували вам важелями;

·                    потягніть щелепу вперед, не закидайте та не скручуйте голову пораненого.

За таких умов рот не має бути закритим, бо це може завадити диханню, якщо носові дихальні ходи пошкоджені або блоковані. Якщо потрібно, великим пальцем можна злегка притиснути нижню губу пораненого, щоб тримати його рот відкритим.

Закидання голови назад і підняття підборіддя чи виведення нижньої щелепи вперед не лише відновлює, але й забезпечує прохідність дихальних шляхів у поранених, які дихають.

4.Пройти онлайн-тест до 23.04 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5596199

5.Фото з виконаними  завданнями  №3  надіслати до 23.04 на електронну     адресу

 

УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за роботу в зошиті та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

 

Вітаю вас, шановні одинадцятикласниці! Під час карантину ми будемо з вами працювати в дистанційному режимі. Прошу вас вчасно вивчати новий матеріал, виконувати завдання та надсилати їх мені на пошту.

Урок №44 за 09.04.21

Тема. Зупинка кровотеч,що загрожують життю. Прямий тиск на рану. Принцип тампонування ран. Використання компресійної пов’язки.

Очікуванні результати:

-          Ознайомишся  з основами тактичної медицини,

-          Дізнаєшся про етапи надання домедичної допомоги, зупинку кровотеч.

Завдання

1.     Опрацювати матеріал §20 електронного  підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.     Передивитись презентацію


3.     Записати конспект у зошит основного матеріалу з презентації

4.     Пройти онлайн-тест  до 16.04 до 10.00 год. за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7039311

5.      Фото з виконаним  завданням  №3  надіслати до 16.04 на електронну     адресу


УВАГА!Оцінка буде виставлятися спільна за роботу в зошиті та за проходження тестового завдання.

Бажаю успіхів!

Вітаю вас,шановні одинадцятикласниці! На цьому тижні ми продовжуємо працювати з вами дистанційно. 

Урок №33,34 за 11.01.2021,18.01.

Тема. Ознаки зовнішньої кровотечі, що загрожує життю.Застосування турнікетів для кінцівок.

Завдання

1.Опрацювати матеріал §17 стор.98-105 електронного  підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

2.Передивитися відео ролик «Зупинка кровотечі» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=gNCYMZd1bQU 

3.В зошиті дати відповіді на запитання№1-4,7-9 стор104-105 підручника

4.Виконати тестові завдання  до 30.01 до 10.00 год. за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5301413

5. Фото з виконаним завданням №3 надіслати до 25.01 на електронну адресу


Бажаю успіхів!


Узагальнення знань з теми "Основні способи захисту населення в НС"

Виконати тестові завдання  до 21.12 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8926916

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2856054

Урок №18 за 23.11.2020

Тема.Узагальнення знань з теми " Отрута й отруєння. Домедична допомога отруєному"

Пройти тест до 30.11.2020 до 10.00 за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2632617

Урок №16  за 12.11 2020

Тема. Отрута й отруєння. Домедична допомога отруєному

Завдання.

1.Для актуалізації знань з теми «Особливості функціонального отруєння нейтронними препаратами,алкоголем та нікотином» пройти тест до 17.11.до 10.00 год. за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8112607

2.Передивитися презентацію

 3.Записати у зошит інформацію, яка подана на слайдах №3,8,9

4. Опрацювати матеріал параграфа №9 електронного  підручника за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

5. Скласти памятку «Як уникнути отруєння»

6.Фото з виконаним завданням №5 надіслати до 16.11 на електронну адресу

 


Урок №15 за 09.11 2020

Тема. Особливості функціонального отруєння нейтронними препаратами,алкоголем та нікотином.

1.Передивитись презентацію

 

2.Опрацювати матеріал параграфа №10 електронного  підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

3.Виконати письмово у зошиті завдання №6,7 на стор.68

4. Фото з виконаним завданням у зошиті надіслати до 12.11 на електронну адресу


 

Повторне завдання для тих, хто не виконав його під час дистанційного навчання з 12.10 по 16.10. 2020

Виконати тестові завдання  до 09.11 до 10.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7098508

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7263971

 Прошу обов’язково вказувати Прізвище та Ім’я. УВАГА! Тест можна буде пройти  лише  один раз. Час проходження тесту обмежений до 40 хв. На другий раз вас буде заблоковано сайтом «На УРОК». Тому, якщо у вас виникнуть неполадки з пристроєм або інтернетом, і треба буде пройти тест ще раз – пишіть мені на пошту, вказуйте причину.

Урок в 11-А класі (понеділок 12.10 та четвер 15.10)

Тема Домедична допомога ураженому електричним струмом.Домедична допомога в разі утоплення.

1.     Прочитати параграф №7,8 електронного підручника за посиланням

https://pidruchnyk.com.ua/1270-zahyst-vitchyzny-11-klass-gudyma-med.html

1.     Передивитись презентацію


     2.Записати в зошит Алгоритм надання ДД постраждалим у разі ураження електричним струмом та блискавкою(стор.51)

1.     Передивитись презентацію


     3. Записати в зошит Алгоритм ДД постраждалому під час утоплення( стор.55)

     4.  Виконати тестові завдання  до 18.10 до 22.00 год. за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1678673

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6546169

Прошу обов’язково вказувати Прізвище та Ім’я. УВАГА! Тест можна буде пройти  лише  один раз. Час проходження тесту обмежений до 40 хв. На другий раз вас буде заблоковано сайтом «На УРОК». Тому, якщо у вас виникнуть неполадки з пристроєм або інтернетом, і треба буде пройти тест ще раз – пишіть мені на пошту, вказуйте причину.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі